تاریخ انتشار: شنبه 1399/07/12 - 13:19
کد خبر: 372112

پاسخ منفی مجیدی و قلعه‌نویی به استقلال

هیئت‌ مدیره باشـگاه استقلال بعد از برکناری احمد سعادتمند از فرهاد مجیدی خواست تا مجدد هدایت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد؛ اما در‌نهایت پاسخ اسطوره محبوب آبی‌ها منفی بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازشهرآرانیوز؛ مجیدی شرایط را برای بازگشت به استقلال مهیا ندانست و ترجیح داد تا در یک فرصت بهتر به نیمکت استقلال برگردد. آبی‌ها برای ادامه راه با امیر قلعه‌نویی وارد مذاکره شدند، اما این مربی هم آب پاکی را روی دست این تیم ریخت و علنا اعلام کرد تا پایان قراردادش با گل‌گهر به این تیم متعهد خواهد بود.

سرمربی اسبق استقلال که امسال با گل‌گهر قرارداد بسته است، در‌خصوص شایعه جدایی‌اش از گل‌گهر و پیوستن به استقلال گفت: این موضوع درست نیست و من وقتی حرفی می‌زنم، پای آن می‌ایستم. من با باشگاه گل گهر قرارداد بسته‌ام و به آن تعهد دارم. ان‌شاءا... امسال تیم خوبی با هم خواهیم داشت و شما بازیکنان و کادر فنی هم روی کارتان تمرکز کنید تا به امید خدا فصل موفقی داشته باشیم.

نکونام گزینه جدید نیمکت آبی‌ها

مذاکرات استقلال و جواد نکونام برای حضور بازیکن سابق آبی‌پوشان بر روی نیمکت این تیم جدی شد. فرایند انتخاب سرمربی جدید استقلال هر لحظه وارد فاز جدیدی می‌شود و پس از گزینه‌های متعددی نظیر استراماچونی، الکس نوری، فرهاد مجیدی، محمود فکری، امیر قلعه‌نویی و... که برای این تیم مطرح شده بود، حالا جواد نکونام به جدی‌ترین گزینه اعضای هیئت‌مدیره استقلال برای نشستن بر روی نیمکت آبی‌پوشان تبدیل شده است. آن‌طور که از گوشه‌و‌کنار خبر می‌رسد، اعضای هیئت‌مدیره استقلال پس از برکناری احمد سعادتمند از پست مدیرعاملی این باشگاه، برای انتخاب سرمربی تیم گزینه‌های مختلفی را مطرح کرده‌اند و ظاهرا آن‌ها بر روی انتخاب نکونام به اجماع‌نظر رسیده‌اند.

نکونام که با تیم فولاد قرارداد دارد، تمایل دارد تا هدایت استقلال را برعهده بگیرد و اکنون باید دید هیئت‌مدیره استقلال و احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی جدید این باشگاه، قادر خواهند بود رضایت باشگاه فولاد را جذب کنند و نکو را به تهران بیاورند یا خیر. البته به نظر می‌رسد چنانچه هیئت‌مدیره استقلال با نکونام به توافق نهایی برسد، مربی سابق تیم ملی مشکلی برای جدایی از جمع خوزستانی‌ها و حضور در تهران نداشته باشد. نتایج این مذاکرات طی چند روز آینده مشخص می‌شود.

پیشنهاد‌داشتن نکونام عجیب نیست

آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در واکنش به خبر پیشنهاد باشگاه استقلال به جواد نکونام سرمربی فولاد گفت: بعید می‌دانم چنین‌خبری درست باشد. البته جواد نکونام مایه افتخار است که همیشه از او یاد می‌شود؛ ولی با تعهدی که نکونام به تیم فولاد دارد، فکر می‌کنم انتشار این خبر‌ها گمانه‌زنی باشد. جواد دارد تیم فولاد را تمرین می‌دهد و روی کارش تمرکز کرده است؛ البته اینکه جواد از استقلال یا هر تیم دیگری پیشنهاد داشته باشد، عجیب نیست. وی افزود: به نظرم مشکل این‌روز‌های استقلال، مربی نیست. مشکل استقلال، ساختاری است. بعضا می‌بینیم ارکان باشگاه دچار چالش‌های وحشتناک است که باید ریشه‌ای حل شود. گذاشتن یک مربی در استقلال صرفا مُسکن است.

استقلال در‌حال‌حاضر تعهدات و بدهی‌های بین‌المللی زیادی دارد که باید یک‌بار برای همیشه آن را برطرف کند. انتخاب مربی باید بحث دوم باشگاه باشد. مدیرعامل باشگاه فولاد تصریح کرد: همان‌طور که گفتم، بحث مهم استقلال، ساختاری است. فکر می‌کنم باید در ساختار استقلال یک انقلاب صورت بگیرد. استقلال باشگاه مردمی و ریشه‌داری با هواداران فوق‌العاده است که باید به آن بیشتر توجه شود. آذری همچنین درباره انتشار خبر‌هایی مبنی‌بر مذاکره باشگاه فولاد با سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، تأکید کرد: جواد نکونام در پست دروازه احمد گوهری را استخدام کرد. مرادیان را هم در این بخش داریم.

گُلی و یک دروازه‌بان از تیم امید هم آن‌ها را همراهی می‌کنند؛ البته حرف اول و آخر را جواد نکونام می‌زند. حسینی با استقلال قرارداد دارد. با این وضع مدیریتی استقلال که باعث شده این تیم سرمربی و مدیر هم نداشته باشد، مشخص نیست آیا حاضر هستند به بازیکنانشان رضایت‌نامه بدهند یا نه. مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان گفت: با‌این‌حال خبر حضور حسینی در فولاد گمانه‌زنی است که بیشتر در فضای مجازی مطرح شده است. حسینی از قهرمانان بزرگ فوتبال است که در خیلی از زمان‌های مهم به داد استقلال رسیده است. او دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم در استقلال بماند و بیشتر پیشرفت کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top