تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/07/27 - 13:41
کد خبر: 373541

۴+۱ دلیل حتما باید یک پشتیبان اختصاصی داشته باشید

همان‌طور که تکنولوژی درحال به ‌روزرسانی است، نیاز کاربران و سلیقه آن‌ها نیز مدام دستخوش تغییر می‌شود و کسب ‌و کاری موفق است که خود را به‌شکلی منطقی بااین تحولات سازگار کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» از پشتیبانی سایت ورد پرسی چه می‌دانید؟! درواقع باید گفت که تکنولوژی با سرعتی باورنکردنی درحال پیشرفت است و کسب و کارهای اینترنتی این‌روزها به شکل وبسایت‌های شرکتی یا فروشگاه آنلاین، نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشبرد اهداف اقتصادی دارد. از‌این‌رو استفاده از وردپرس به عنوان بهترین مدیریت محتوای دنیا و سپردن پشتیبانی سایت وردپرسی به یک تیم حرفه‌ای برای کاربران، از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست.

موفقیت واقعی با پشتیبانی سایت وردپرس!

این داستان واقعی را بخوانید تابدانید چگونه اینترنت و وب‌سایت می‌تواند به معروف شدن و اقبال یک کسب و کار کمک کند:

۴+۱ دلیل حتما باید یک پشتیبان اختصاصی داشته باشید

سال گذشته درست درهمین روزها آن‌قدر درمانده و دل‌زده بودم که دست و دلم به هیچ کاری نمی‌رفت. ماه‌ها از راه‌اندازی کارگاه تولیدی مانتو‌ام می‌گذشت و هیچ اتفاق شگفت‌انگیزی برای کسب ‌و ‌کارم نیفتاده‌بود. زیان‌ده نبودم اما سود قابل قبولی هم دستم را نمی‌گرفت؛ تا این‌که اعلام شکست خوردگی کردم و دراوج درماندگی به صاحب‌ملک خبر دادم که می‌خواهم تخلیه کنم! صاحب‌خانه مرد جوانی بود به اسم آقای سرمدی که کارگاه نجاری داشت و از من علت تخلیه را پرسید که واقعیت را به ‌او گفتم. هیچوقت یادم نمی‌رود...!

صاحب ملک، آقای سرمدی به من گفت معجزه‌ای می‌داند که می‌تواند یک پنجره جهانی به‌سوی کسب‌و‌کارم بازکند: راه‌اندازی وب‌سایت و سپردن پشتیبانی سایت وردپرس به یک تیم کارشناس متخصص!

حرفهای آقای سرمدی خیلی امیدوارکننده بود، اما هنوز دوبه شک بودم. آدرس فروشگاه آنلاین محصولات تولیدشده در کارگاه نجاری‌اش را به من داد و خواست درباره راه اندازی و طراحی فروشگاه آنلاین مطالعه کنم و قرارشد خودش هم برایم مطالبی ارسال کند تا بیشتر با کسب و کار اینترنتی آشنا شوم.

بگذرد... امروز در نقطه‌ای ایستادم که نه‌تنها دخل و خرجم با‌هم جور درمی‌آید، بلکه برای 8 نفر در کسب وکارم اشتغال ایجادکرده‌ام. تولیدی مانتویی که اکنون دیگر محصولاتش از همه جای ایران و گاها از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم مشتری دارد. شاید شماهم امروز وضعیتی شبیه به آنچه‌که من درسال‌های گذشته در کسب و کارم تجربه کردم، دارید.

چرا باید برای کسب و کارمان وبسایت داشته ‌باشیم؟

ارتباط شما درحالت عادی با مشتریانتان محدود می‌شود به دیدار حضوری. شاید شما برای کسب ‌و کارتان برنامه‌های بلندمدتی داشته باشید که دانستن آن شما رانزد مخاطبانتان حرفه‌ای‌تر و آگاه‌ترنشان دهد یا شما در سابقه‌ کاری خود افتخارات فراوانی کسب کرده ‌باشید.

وقتی ارتباط شما با مشتریانتان محدودبه ملاقات حضوری است، نمی‌توانید همه این موارد را برای تک تک آن‌ها توضیح دهید. اما زمانی‌که وبسایت مستقلی برای کسب ‌و‌ کارتان راه‌اندازی می‌کنید، علاوه براینکه شخصیت کاری خود را ارتقا بخشیدید، به مشتریان خود این امکان را می‌دهید که به درک درستی از محصول شما برسند و تبدیل به مشتریان وفادار شوند. همه این‌ها مستلزم به‌کارگیری تیمی است که به پشتیبانی سایت وردپرسی مسلط باشند.

۴+۱ دلیل حتما باید یک پشتیبان اختصاصی داشته باشید

چرا وردپرس wordpress؟

مزایای بسیار وردپرس، آن ‌را نسبت به دیگر سیستم‌های مدیریت محتوا برتری داده‌است. از استفاده بی‌نهایت از قالب‌ها و پوسته‌های متعدد گرفته، تا قابلیت اجرای آن برروی تمامی وب‌هاست‌ها. علاوه براین‌ها: سرعت فوق‌العاده، قابلیت به‌روزرسانی و ایندکس پذیری قوی آن (ثبت کلمات کلیدی کسب و کارشما در موتورهای جستجو)، وردپرس را به‌گزینه‌ای عالی برای وب‌سایت‌های شرکتی و فروشگاهی تبدیل نموده ‌است.

نگهداری و پشتیبانی سایت وردپرسی به چه معناست؟

۴+۱ دلیل حتما باید یک پشتیبان اختصاصی داشته باشید

کارفرما باید با تیم پشتیبانی سایت وردپرس تعامل و ارتباط مستمر داشته‌باشد. درابتدای کار راه‌اندازی وب‌سایت برای کسب‌و‌کار یا ایجاد فروشگاه آنلاین، کارشناسان در بخش پشتیبانی سایت وردپرس ازطریق تماس تلفنی، ایمیل، مطالعه، پژوهش و ارائه طرح‌هایی که متناسب نوع فعالیت شما باشد، به آن‌چه از یک فروشگاه‌آنلاین در ذهن دارید، رنگ واقعیت می‌بخشند.

پس از ایجاد وبسایت با مشخصات فنی و گرافیکی مورد‌نظر شما، نظرات کارشناسانه تیم پشتیبانی سایت وردپرسی برای بازدهی بیشتر وب‌سایت اعمال می‌شود. درواقع ارتباط کارفرما با تیم پشتیبانی سایت وردپرس تاریخ انقضا ندارد و برای موفقیت درکسب‌کار آنلاین، این ارتباط مستمر و باثبات است.

چرا باید حتما تیم پشتیبانی سایت وردپرسی اختصاصی داشته‌باشیم؟

آیا شما می‌توانید دانه‌ای را در گلدانی بکارید بدون آن‌که به آن آب و نور و کود بدهید؟ قطعا دانه هیچ‌وقت به‌بار نمی‌نشیند. وب‌سایت هم‌چنین وضعیتی دارد. شما وب‌سایت را ایجاد می‌کنید که کسب‌وکارتان را رونق بدهد، اگر نتوانید آن‌را به خوبی تغذیه کنید، بعداز مدتی از کار می‌افتد. حتما این جمله را شنیده‌اید که تبلیغات هزینه نیست، سرمایه است؛ پس بایستی بدانید که هزینه‌ای هم که صرف تیم پشتیبانی وردپرس می‌شود نیز سرمایه است. چون وب‌سایتی که رابط شما با مشتریانتان است، محصولات را ارائه می‌کند، خدمات پس‌از‌فروش را مدیریت می‌کند و نظرات کاربران را برای بهبود کار به شما انتقال می‌‌دهد، یک سرمایه زنده، پویا و مستمر است. شما چه مدیر یک کسب و کار باشید و چه تنها کاری را شروع کرده‌باشید، درهرحال از تجربه، تخصص و وقت کافی برای پشتیبانی سایت وردپرسی خود برخوردار نیستید. بنابراین دلایل اهمیت به‌کارگیری تیم پشتیبانی سایت وردپرسی را می‌توان این‌گونه تقسیم‌بندی کرد:

  • به‌روزرسانی وب‌سایت متناسب با تکنولوژی روز

وب‌سایت شما باید با پیشرفت‌های تکنولوژی و فناوری به‌روز شود. حتی برای اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند نیز ماه‌به‌ماه به روز‌رسانی ارائه می‌شود. بنابراین باید تیم پشتیبانی سایت وردپرس همیشه دردسترس باشند تا اصلاحات را انجام‌دهند، افزونه‌های مورد نیاز را اضافه‌کنند و خدماتی که نیاز دارید را فراهم‌کنند. پشتیبان سایت وردپرسی برای شما این اطمینان را به‌وجودمی‌آورد که پس‌از به‌روز‌رسانی‌ها تمام قابلیت‌های وب سایت شما به‌درستی کارمی‌کند و دردسترس است.

  • حفاظت از کسب‌ و کار شما در روزهای فشارکاری

 در روزهای فشارکاری، تیم پشتیبانی سایت وردپرسی، همه امور مربوط به وب‌سایت را مدیریت می‌کند. ممکن است به‌دلیل فشارکاری و یا گرفتاری‌های شخصی نتوانید چندین روز به وب‌سایت خود سربزنید. دراین حال تیم پشتیبانی سایت وردپرسی پیام‌های دریافتی را بررسی می‌کنند، پاسخ می‌دهند، اموری مانند تمدید دامنه را انجام می‌دهند و تمام وقت از کسب ‌و ‌کار شما در فضای مجازی محافظت می‌کنند.

همچنین این مدل پشتیبانی، از کسب و کار و اطلاعات وبسیاتتان در زمینه نفوذ هکرها و تزریق اسپم از سوی رقبا، محافظت سفت و سختی انجام می‌دهد؛ چنانکه بسیاری از صاحبان وبسایت‌های اینترنتی، به دلایل گفته شده و همچنین برای جلوگیری از بوجود آمدن ارورهایی از جمله 404 که می‌تواند از وجاهت یک فروشگاه اینترنتی و یا یک سایت اداری کم کند، همواره از تیم پشتیبانی سایت وردپرسی در کنار خود بهره می‌برند.

  • ارائه‌ طرح‌های جدید برای رونق کسب ‌و ‌کار شما

۴+۱ دلیل حتما باید یک پشتیبان اختصاصی داشته باشید

یک تیم پشتیبانی سایت وردپرسی قوی علاوه ‌بر خدمات فنی، با ارائه ایده‌های تخفیفی، سفارشی‌سازی درخواست‌ها و انجام پروژه‌های گرافیکی جذاب، تلاش می‌کند تا شما همواره پاسخ‌های مناسبی برای مشتریان خود داشته‌ باشید. همان‌طور که تکنولوژی درحال به ‌روزرسانی است، نیاز کاربران و سلیقه آن‌ها نیز مدام دستخوش تغییر می‌شود  و کسب ‌و کاری موفق است که خود را به‌شکلی منطقی بااین تحولات سازگار کند.

  • تبدیل مراجعه‌کنندگان وب‌سایت به مشتریان وفادار

تیم پشتیبانی سایت وردپرس می‌تواند مراجعه‌کنندگان به وب‌سایت شما را به مشتریان وفادار تبدیل کند. روزانه میلیون‌ها کاربر از میلیون‌ها وب‌سایت بازدید می‌کنند، اما آیا مجددا برای خریدهای بعدی به همان وب‌سایت برمی‌گردند؟ بازگشت آن‌ها علاوه براینکه به کیفیت محصول و نحوه ارسال هم بستگی دارد، اما تاحد قابل توجهی به عملکرد تیم پشتیبانی سایت وردپرسی بازمی‌گردد. چون درخرید از فروشگاه‌ آنلاین کاربر آن‌چیزی را می‌بیند و می‌خواند که تیم پشتیبانی سایت وردپرسی تهیه کرده‌است و تمام ذهنیت مشتری از کسب‌وکار شما دربرخورد با وب‌سایت و نحوه پاسخ‌دهی پشتیبانان شکل می‌گیرد.

۴+۱ دلیل حتما باید یک پشتیبان اختصاصی داشته باشید

  • تامین امنیت وب‌سایت شما

تیم پشتیبانی سایت وردپرسی، وب‌سایت شما را از خطرات احتمالی نظیر هک و هردلیلی که وب‌سایت شما از دسترس خارج شود، محافظت می‌کند.

چگونه تیم پشتیبانی سایت وردپرس مورد اعتماد پیداکنم؟

۴+۱ دلیل حتما باید یک پشتیبان اختصاصی داشته باشید

من به شما مجموعه خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی "رویال کد" royalcode.net را معرفی می‌کنم. چون با خدماتی از جمله:

  • به‌روز رسانی‌های منظم
  • افزایش سرعت سایت
  • کانفینگ امنیتی سایت
  • و رفع مشکلات قالب و افزونه

وب‌سایت شما را حرفه‌ای‌تر و کسب‌وکارتان را پررونق‌تر خواهند کرد. به‌کارگیری تیم پشتیبانی سایت وردپرسی رویال کد، باعث افزایش اعتبار شما می‌گردد؛ زیرا امروزه داشتن یک سایت با سرعت لود بالا، سئو و بهینه سازی مناسب بخش‌های مختلف سایت از لزومات موفقیت در کسب‌ و کارهای اینترنتی است که در رویال کد با ارائه خدمات حرفه‌ای پشتیبانی سایت وردپرس ،این امکان برای شما فراهم نموده است. تیم تخصصی رویال کد ادعا نمی‌کند؛ رقابت می‌آفریند...

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top