تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/07/28 - 10:25
کد خبر: 373634

برترین اساتید و معلم‌های تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در سایت ایران مدرس

از دروس مهم مهندسی عمران می توان به تحلیل سازه، فولاد و بتن، مکانیک سیالات، هیدرولیک، هیدرولوژی، متره و برآورد، نقشه کشی، نقشه برداری، مکانیک خاک، راهسازی، پی سازی، زلزله و .... اشاره کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» اگر در جستجوی بهترین و برترین اساتید و معلم های تدریس خصوصی دروس دانشگاهی هستید به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. ایران مدرس بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران برای آموزش دروس دانشگاهی و سایر مقاطع است.

برای یادگیری بسیاری از دروس دانشگاهی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بسیار مفید و موثر است. در سایت ایران مدرس اساتید تدریس خصوصی دانشگاهی برای تمامی دروس حضور دارند. بسیاری از دانشجویان که قصد دارند معدل خودشان را افزایش دهند و یا حتی از مشروطی نجات پیدا کنند بهتر است به عنوان یک گزینه بسیار عالی از کلاس های خصوصی استفاده نمایند. نگران قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی هم نباشید. در سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید نرخ کلاس ها و شماره تماس مستقیم اساتید ارائه شده است و می توانید بدون واسطه با مدرسین در تماس باشید و تخفیف بگیرید. برای بسیاری از رشته ها دانشجویان واقعا به یک استاد مجرب در کنار خودشان نیاز دارند. به عنوان مثال اگر برای دروس دانشگاهی رشته کامپیوتر مانند ساختمان گسسته، کامپایلر، نظریه زبان ها، شی گرایی، طراحی الگوریتم و .... می خواهید از کلاس خصوصی استفاده کنید باز هم در سایت ایران مدرس لیست کامل اساتید را می توانید ببینید. اساتید ثبت نامی در این سایت از دانشگاههای خوب ایران مانند دانشگاه تهران https://ut.ac.ir/fa، دانشگاه شریف http://www.sharif.ir، دانشگاه امیرکبیر https://aut.ac.ir/، علم و صنعت، خواجه نصیر و سایر دانشگاههای دولتی و معتبر تهران و ایران فارغ التحصیل شده اند. اساتید تدریس خصوصی دروس دانشگاهی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php در ایران مدرس بهترین خدمات آموزش دروس دانشگاهی را ارائه می دهند.

برترین اساتید و معلم‌های تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در سایت ایران مدرس

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مهندسی برق

یکی از رشته های مهم و سخت در دانشگاه مهندسی برق است. برخی از مهمترین دروس مهندسی برق شامل الکترونیک، مدار، ماشین، سیستم های قدرت، زبان تخصصی مهندسی برق، کنترل خطی، سیگنال ها و سیستم ها و .... است. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین دروس برق را می توانید مشاهده کنید. کافی است به این سایت مراجعه کنید و اسم درس مورد نظر خودتان را در بخش جستجو وارد نمائید. برای قبولی در کنکور ارشد برق هم بهتر است در همان دوران تحصیل دروس را عالی یاد بگیرید.

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مهندسی مکانیک

دانشجویان مهندسی مکانیک برای یادگیری دروسی مانند استاتیک، مقاومت مصالح 1 و 2، طراحی اجزاء 1 و 2، مکانیک سیالات، ترمودینامیک و .... باید تلاش زیادی بکنند. اگر می خواهید در این دروس نمره خوبی بگیرید بهتر است از اوایل ترم مطالعه دروس و استفاده از کلاس های خصوصی را شروع نمائید. خصوصا دروسی مانند دینامیک و ارتعاشات به تلاش زیادی نیاز دارند. بهتر است از همان اوایل ترم کلاس ها را شروع کنید تا نتیجه عالی بگیرید.

مدرسین خصوصی دروس دانشگاهی مهندسی عمران

از دروس مهم مهندسی عمران می توان به تحلیل سازه، فولاد و بتن، مکانیک سیالات، هیدرولیک، هیدرولوژی، متره و برآورد، نقشه کشی، نقشه برداری، مکانیک خاک، راهسازی، پی سازی، زلزله و .... اشاره کرد. اگر می خواهید برای این دروس از کلاس های خصوصی استفاده نمائید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده اند و در ضمن، از دانشگاه خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند.

برترین اساتید و معلم‌های تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در سایت ایران مدرس

تدریس خصوصی مقطع دانشگاه مهندسی صنایع

استفاده از کلاس های خصوصی برای دروس تخصصی مهندسی صنایع مانند طرح ریزی واحدهای صنعتی، آمار و احتمال، کنترل موجودی، تحقیق در عملیات، اقتصاد مهندسی، کنترل پروژه و ... هم می تواند مفید باشد. اساتید مجرب دانشگاهی می توانند در زمینه انجام پروژه های دانشگاهی هم به شما مشاوره بدهند. ممکن است مهندسی صنایع به نسبت سایر رشته های مهندسی کمی دروس راحت تری داشته باشد اما در هر صورت برای آموزش عمقی و مفهومی دروس کلاس های خصوصی باز هم برای آن مفید است.

اساتید خصوصی دروس دانشگاهی سایر رشته ها

برای یادگیری ریاضی و فیزیک دانشگاهی، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی، فیزیک هالیدی، آمار و یا هر درس دیگری هم می توانید روی اساتید مجرب حساب نمائید. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php برای تمام دروسی که ذکر شد و هر درس و نرم افزار دیگری در مقطع دانشگاه لیست اساتید و قیمت کلاس ها و شماره تماس مستقیم مدرسین ارائه شده است. برای یادگیری دروس مهندسی شیمی یا هر درس دیگری می توانید به این سایت مراجعه کنید. اساتید مجرب تهران، اصفهان، تبریز، شیراز و .... در ایران مدرس حضور دارند و آموزش دروس دانشگاهی در کنار اساتید مجرب کار بسیار راحتی خواهد بود.

نحوه استفاده بهینه از کلاس های خصوصی دروس دانشگاه

1- حتما سعی کنید با اساتیدی که از دانشگاههای معتبر دولتی مانند دانشگاه علم و صنعت http://www.iust.ac.ir/، دانشگاه خواجه نصیر https://www.kntu.ac.ir و .... فارغ التحصیل شده اند کلاس برگزار کنید تا خوب نتیجه بگیرید. حتما در کلاس های اصلی خودتان در دانشگاه حاضر باشید و جزوه بنویسید. حضور در کلاس بسیار مهم است چرا که دروس دانشگاهی معمولا مراجع مختلفی دارد و وقتی در کلاس حاضر هستید و جزوه می نویسید هم درس را یاد می گیرید، هم استاد شما را در کلاس می بیند و هم اینکه متوجه خواهید شد کدام مباحث مهمتر است. به این ترتیب با احتمال بیشتری دروس را با نمره خوب پاس خواهید کرد.

2- کلاس های خصوصی را از ابتدای ترم شروع کنید تا بهتر نتیجه بگیرید. دروس دانشگاهی برای یادگیری به حل تمرین و مسئله و به مطالعه و مرور نیاز دارند. بنابراین هر چه زودتر شروع کنید بهتر است. با برنامه ریزی خوب از همان ابتدای ترم درس ها را بخوانید. برای دروسی مانند ریاضی، فیزیک، استاتیک، مدار، مکانیک خاک، ریاضیات گسسته و سایر دروس دانشگاهی اگر درس به موقع خوانده نشود، در ایام امتحانات کار شما سخت خواهد شد و احتمال پاس شدن دروس خیلی کم خواهد شد. چون دروس دانشگاهی حجم بالایی دارند و برای یادگیری به زمان نیاز دارند.

3- در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان هم درس بخوانید. به هر میزان با برنامه ریزی درست و منظم بیشتر درس بخوانید تعداد جلسات کمتر لازم شده و نتیجه بهتری هم می گیرید. از دانشجویان ترم های بالاتر مشورت بگیرید. دانشجویان معمولا در رابطه با هر استاد و نحوه درس دادن و امتحان گرفتن ایشان نظراتی دارند که برای پاس کردن دروس مختلف می تواند برای شما مفید باشد. حتی بعضی از دانشجویان ممکن است نمونه سوال امتحانی ترم های پیش را داشته باشند که بسیار راهگشا است. با برنامه ریزی پیش بروید. از همان ابتدای ترم برای خودتان هدفی در نظر بگیرید. مثلا اینکه قصد دارید این ترم معدل شما بالا 16 باشد و برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید. تعداد واحدهای بالایی اخذ نکنید و به صورت متعارف پیش بروید تا بتوانید نمرات بهتری کسب کنید.

در بسیاری از موارد دانشجویان با وجود اینکه دو یا سه ترم در درسهای خودشان موفق نبوده اند و در امتحانات نمرات خوبی نگرفته اند، با شرکت در کلاسهای خصوصی دانشگاهی دوباره به درس و تحصیل باز گشته اند و اتفاقا در نهایت با معدل خوبی هم فارغ التحصیل شده اند. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید هر سوالی را بپرسید و حتی نگران ابتدایی بودن سوال خودتان هم نباشید. در کلاسهای گروهی تدریس در دانشگاه هر سوالی را نمی توان پرسید. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی دانشگاهی برای موفقیت در امتحانات دانشگاه و فارغ التحصیل شدن با معدل خوب که برای پذیرش در مقاطع بالاتر و ادامه تحصیل در خارج از کشور مهم است، مفید و موثر است.

منبع: iranmodares.com

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top