تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/07/29 - 10:08
کد خبر: 373758

قیمت روز بازار خودرو چینی در محدوده ۳۰۰ – ۴۰۰ میلیون

برلیانس H330 سدانی محبوب است که از سال 94 و به همت پارس خودرو به جاده‌های کشور راه یافت. بسیاری از خریداران جذب ظاهر زیبا و امکانات جذاب این خودرو شدند و آن را به یکی از موفق‌ترین تجربیات مونتاژ سایپا تبدیل کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» افزایش قیمت خودروها سبب شده است که بسیاری از خریداران و فروشندگان مرجع معتبری برای دریافت قیمت روز بازار خودرو نداشته باشند. به همین دلیل کلاه‌برداران و دلالان زیادی در این بازار پیدا شده‌اند که از عدم آگاهی آن‌ها سوءاستفاده کرده و خودروی کارشناسی نشده را به هر قیمتی که بخواهند به فروش می‌رسانند. در این مقاله برخی از خودروهای چینی را که با حدود 300 میلیون تومان می‌توانید بخرید بررسی می‌کنیم تا هنگام خرید و فروش چشمان بازتری داشته باشید.

قیمت روز بازار خودرو چینی در محدوده ۳۰۰ – ۴۰۰ میلیون

- اچ سی کراس مدل 96

اچ سی کراس مدل 96 یک کراس اور تولید شرکت دانگ فانگ و محصول ایران خودرو است که با قیمت 335 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظاهر منحصربه‌فرد و کابین جذاب به همراه آپشن های نسبتا زیاد باعث شد که این خودرو از بدو ورود خریداران زیادی را به خود جلب کند. دانگ فانگ اچ سی کراس از موتور آشنای 1.6 لیتری استفاده می‌کند که بر روی پژو 206 وبسیاری از محصولات ایران خودرو نیز قرار گرفته است. این پیشرانه قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر را تولید می‌کند. مدت زمان شتاب‌گیری این خودرو 12.5 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 183 کیلومتر بر ساعت است مصرف سوخت 7 لیتری در هر 100 کیلومتر و سازگاری با بنزین یورو 4 از مواردی است که این خودرو را به یک خودروی اقتصادی تبدیل می‌کند.

قیمت خودرو اچ سی کراس مدل 96 به دلیل دارا بودن مزیت‌هایی چون سیستم تعلیق نرم، کابین زیبا و جادار، هماهنگی موتور و گیربکس، امکانات ایمنی مناسب و مصرف پایین 335 میلیون تومان اعلام شده است. در مقابل به دلیل وجود معایبی چون فرمان‌پذیری نامناسب، کیفیت پایین ساخت، عایق‌بندی نامناسب کابین و قدرت پایین موتور باعث می‌شود که چنین قیمتی برای این خودرو چندان معقول نباشد. به همه این‌ها خدمات پس از فروش نامناسب ایران خودرو را نیز بیفزایید که خود می‌تواند بسیاری از خریداران را از خرید خود پشیمان کند.

- برلیانس H330 مدل 95

برلیانس H330 سدانی محبوب است که از سال 94 و به همت پارس خودرو به جاده‌های کشور راه یافت. بسیاری از خریداران جذب ظاهر زیبا و امکانات جذاب این خودرو شدند و آن را به یکی از موفق‌ترین تجربیات مونتاژ سایپا تبدیل کردند. بخش فنی این خودرو شامل یک موتور 1.5 لیتری است که قدرت 103 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر را تولید می‌کند. البته پارس خودرو در سال‌های آخر تولید برلیانس H330 از موتور 1.65 لیتری استفاده کرد که به دلیل افزایش قدرت و شتاب خودرو با استقبال خوبی مواجه شد. وجود این موتورها در کنار گیربکس اتوماتیک یا 5 سرعته دستی سبب شده است که قیمت خودرو برلیانس H330 مدل 95 از 295 تا 340 میلیون تومان متغیر باشد.

قیمت روز بازار خودرو چینی در محدوده ۳۰۰ – ۴۰۰ میلیون

در ابتدای حضور برلیانس H330، بخش عمده‌ای از خریداران به دلیل قیمت مناسب و امکانات فراوان جذب آن شدند. در بازار امروز خودرو نیز هنوز هم می‌توان آن را سدانی با قیمت مناسب دانست. چرا که امکانات رفاهی متعدد، کابین زیبا، طراحی خارجی لوکس، فرمان‌پذیری مناسب و ترمزگیری به موقع از مزیت‌های این خودرو است. به‌علاوه خدمات پس از فروش مناسب، تامین راحت‌تر قطعات نسبت به دیگر رقبا و تنوع قیمتی سبب شده است که قیمت 295 تا 340 میلیونی آن کاملا معقول به نظر برسد. در مقابل این مزیت‌ها باید بدانید سیستم تعلیق سفت و خشک، عایق‌بندی نامناسب کابین، امکانات ایمنی اندک و شتاب‌گیری ضعیف از اصلی‌ترین معایب خرید برلیانس H330 است.

هاوال ام 4 مدل 2015

هاوال ام 4 یک کراس اور کوچک، جمع و جور و جذاب است که توسط شرکت دیار خودرو به جاده‌های ایران راه پیدا کرده است. قیمت روز خودرو تا روزی که این مقاله نوشته شده برابر با 295 میلیون تومان است. قیمتی که با توجه به مزیت‌هایی چون ظاهر لوکس، طراحی داخلی زیبا، عایق‌بندی مناسب، عملکرد مناسب سیستم ترمز و ایمنی تایید شده در موسسه تست ایمنی چینی ASEAN NCAP معقول به نظر می‌رسد. البته برخی خریداران قد بلند از فضای نامناسب کابین شکایت کرده‌اند. همچنین هندلینگ این خودرو چندان مناسب نبوده و امکانات رفاهی آن در مقایسه با دیگر رقیبان هم‌وطن کمی کمتر است.

موتور هاوال ام 4 یک پیشرانه 1.5 لیتری GW4G15 است که قدرتی برابر با 108 اسب بخار و 138 نیوتن متر را تولید می‌کند. این ویژگی‌ها در کنار شتاب‌گیری 11.2 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت باعث می‌شود که فشار بیشتر پدال گاز هیجان خیلی زیادی به راننده القا نکند. درست به همین دلیل می‌توان آن را یک خودروی شهری دانست. خودرویی که همراه چندان مناسبی برای سفر در جاده‌های پر فراز و نشیب نیست.

قیمت روز بازار خودرو چینی در محدوده ۳۰۰ – ۴۰۰ میلیون

اگر بودجه‌ای حدود 300 تا 400 میلیون تومان داشته و قصد خرید یک خودروی چینی باکیفیت را دارید بهتر است همین امروز اقدام کنید؛ چرا که ممکن است فردا مجبور به خرید خودرویی با چند مدل پایین‌تر و بی‌کیفیت‌تر شوید. توجه کنید که پیش از اینکه اقدام به خرید کنید، از قیمت روز بازار خودرو اطلاع حاصل کنید. برای این کار نیاز نیست وقت خود را در بنگاه‌های معامله خودرو تلف کنید. می‌توانید در منزل خود نشسته و از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر منزل خود از به‌روزترین قیمت‌ها مطلع شوید.

اطلاع از قیمت روز بازار خودرو می‌تواند به خریداران و فروشندگان خودرو کمک زیادی بکند. همراه مکانیک به عنوان یکی از معتبرترین ابزارهای اطلاع از قیمت روز بازار خودرو با بیش از 3 میلیون کاربر با ارائه مقاله‌هایی مشابه این مقاله تلاش در آگاهی بخشی به خریداران و فروشندگان محترم خودرو دارد. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن همراه مکانیک اطلاعات خودروی موردنظر را وارد کرده و از به‌روزترین قیمت روز بازار خودرو به صورت کارشناسی شده مطلع شوید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top