تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/08/01 - 12:15
کد خبر: 374006

پر فروش‌ترین محصولات فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار زربار

هر کدام از محصولات ذکر شده را با طعم های گوناگون در زربار می یابید. تنوع گسترده ای از طعم ها در اختیار شما قرار گرفته است که مطمئنا برای انتخاب به هیچ گونه محدودیتی برخورد نخواهید کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» این روز ها افراد بسیاری به دلایل مختلف ترجیح می دهند که خرید خود را اینترنتی انجام دهند. با آنکه همه ی ما می دانیم خرید اینترنتی با خرید حضوری در بسیاری از پارامتر ها می تواند فرق داشته باشد اما فروشگاه زربار با رعایت پروتکل های بهداشتی، تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین محصولات خودش را برای خرید آجیل زربار در اختیار مخاطبان و مشتریان محترمش قرار دهد.

هر جای ایران هستید می توانید انواع تازه ترین آجیل ها را از سایت فروشگاه اینترنتی زربار  سفارش دهید و به صورت رایگان درب منزل دریافت کنید.

خرید اینترنتی آجیل اگرچه از نظر اطمینان به کیفیت کمی دشوار به نظر می آید اما فروشگاه زربار با تکیه بر اعتماد مشتریانش شروع به فروش آنلاین کرده است تا هیچ محدودیتی بر سر راه شما عزیزان نباشد.

پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار زربار:

این فروشگاه از بهترین های فروش آجیل و خشکبار در اصفهان است؛ تنوع هیجان انگیز و رنگ و لعاب خوشمزه جات آن را می توانید به صورت حضوری مشاهده کنید و اگر در شهر دیگری سکونت دارید زربار مفتخر است که با بهره گیری از تکنولوژی و تماس تصویری به شما در هرچه بهتر انتخاب کردن محصول مورد نظرتان خدمات رسانی کند.

هر آنچه که از خرید خشکبار زربار نیاز دارید را سفارش دهید و تا چند ساعت بعد آن را به صورت ارسال رایگان تحویل بگیرید. بر اساس خرید مشتریان محصولات زیر به عنوان پر فروش ترین محصولات سایت معرفی شده اند:

بخش آجیل فروشگاه آنلاین زربار شامل کامل ترین تنوع محصولات است. می توانید انواع پسته (احمد آقایی، اکبری، فندقی، کله قوچی و...)، فندق (با پوست و بی پوست)، بادام (زمینی، درختی و هندی)، تخمه (آفتابگردان، کدو، جابانی، هندوانه، چلغوزه و...) و نخودچی با کیفیت و مرغوب را تهیه کنید و با داشتن یک برنامه رژیمی سالم برای سلامتی خود و خانواده تان قدمی بردارید.

پر فروش‌ترین محصولات فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار زربار

در قسمت خرید اینترنتی خشکبار زربار طیف گسترده ای از خوراکی های خشک شده که محتوای انواع آلو و برگه، خرما، میوه خشک، زرشک و چیپس میوه است را مشاهده می کنید؛ ازدیگر مزیت های خرید از 
فروشگاه اینترنتی زربار  ثبت سفارش خرید به مقدار مورد نیاز از محصول است.

مگر می شود جز زربار از فروشگاه دیگری توقع خرید آنلاین تنقلات بهداشتی و سالم داشت؟ زربار از گذشته تا کنون به سلامت هموطنان خود بی اندازه اهمیت داده است بنابراین در بخش تنقلات شما را با تنوعی از خوراکی های خوشمزه و سالم رو به رو می کند که نمی توانید از خرید آن ها چشم پوشی کنید. گونه های مختلف شکلات، پشمک، گز، سوهان، شیرینی خشک و... در این دسته قرار دارند که بی صبرانه منتظر اند تا کامتان را شیرین کنند. پذیرایی از مهمان ها را به زربار بسپارید تا به وقت میزبانی دیگر استرس کیفیت را نداشته باشید.

اگر جزو افرادی هستید که هنر آشپزی در رگ های شما جریان دارد پس نوشتن خلال بادام و پسته، همچنین هل خوشبو و غنچه گل محمدی نشاط بخش را در لیست خرید هایتان فراموش نمی کنید. در بین محصولات شورانگیز آشپزی، سبزی از قبل خشک شده هم پیدا می کنید که زربار شما را از دردسر های تهیه آن آسوده می کند.

تابستان مناسب ترین زمان برای خرید و استفاده از تخم شربتی و خاکشیر تازه است. این دو محصول از نیاز های ضروری این فصل به شمار می روند که خاصیت درمانی بسیاری دارند. ترکیب آنها با شربت های خانگی معجزه می کند.

بهترین دمنوش های گیاهی و چای خوشمزه ایرانی را از فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار زربار  بخواهید! قسمت فروش دمنوش های معطر و چای برای راحتی مشتریان عزیز به دو دسته تقسیم شده است؛ دمنوش های بسته بندی شده و چای های کیسه و همچنین انواع چای فله ای و گیاهان درمانی؛ محصولات دسته دوم به صورت باز به فروش می رسند و به اندازه ی مورد نیاز شما قابلیت بسته بندی و ارسال دارند.

پر فروش‌ترین محصولات فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار زربار

تنوع گسترده فروشگاه زربار:

هر کدام از محصولات ذکر شده را با طعم های گوناگون در زربار می یابید. تنوع گسترده ای از طعم ها در اختیار شما قرار گرفته است که مطمئنا برای انتخاب به هیچ گونه محدودیتی برخورد نخواهید کرد.

انواع پسته و دیگر آجیل های نام برده شده در قسمت بالا به صورت بو داده یا خام قابل تهیه هستند. همچنین در ادامه با انواع تنقلات زربار بیشتر آشنا خواهید شد؛

تخمه:

تخمه آفتابگردان خام، آبلیمویی، آویشنی، روغنی شور و خام، گلپری و نمکی، رژیمی

مغز تخمه آفتابگردان خام، شور و روکش دار

تخمه جابانی خام، شور و گلپری

تخمه کدو گوشتی ترش و خام، مرمری و مشهدی

تخمه هندوانه پخته، نمکی، زرد و کچاپ

آلو:

برقانی، سانتریزه، خوانساری، بخارا، مراغه، شوقانی، طرقبه و کالیفرنیا

آلبالو دودی و نمکی

آلوچه بن و قهوه ای

انواع قیسی و زغال اخته

میوه های خشک:

هلو، زردآلو، آناناس، انبه، پرتقال، توت فرنگی، خرمالو، سیب، موز، نارگیل و...

میوه های حبه ای:

پوملو، پاپایا، سیب، زنجبیل، طالبی، قیسی، نارگیل و هلو

کشمش و مویز:

کشمش پلویی، ابلق، ارگانیک، سبز، طلایی، فخری و سایه خشک

انجیر خشک:

انجیر پرک، فوق پرک، متوسط، ریز و کرمانشاهی

برای خرید تنقلات از زربار کافی است به آدرس این فروشگاه اینترنتی به نشانی zarbarnuts.com مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top