تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/08/12 - 01:05
کد خبر: 374820

آزمونی که خیلی‌ها دنبالش هستند؛

نکاتی که باید درباره آزمون استخدامی ایران‌خوردو بدانید +جدول

نکاتی که باید درباره آزمون استخدامی ایران‌خوردو بدانید +جدول

متقاضیان واجد شرایط براساس شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو، می توانند از تاریخ فردا ۸ تا ۱۸ آبان به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.Sanjesh.org مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون استخدام قراردادی ایران خودرو اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چند روزی‌ست ایرانخودرو در اطلاعیه ای عنوان کرده قصد دارد مجموعا تعداد ۴۰۰ نفر از جوانان فارغ‌التحصیل واجد شرایط بومی استان‌های تهران و البرز را در مشاغل کارشناسی و تکنسین بخش‌های مختلف سایت مرکزی تهران، از طریق برگزاری آزمون علمی و مصاحبه‌های فنی و تخصصی، شناسائی، جذب و به صورت قراردادی جایگزین همکارانی نماید که در آستانه بازنشستگی هستند، جذب کند. موضوعی که به نظر میرسد با استقبال گسترده ای همراه شود.

به نوشته سازمان سنجش، متقاضیان واجد شرایط براساس شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو، می توانند از تاریخ فردا ۸ تا ۱۸ آبان به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.Sanjesh.org  مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون استخدام قراردادی ایران خودرو اقدام کنند.

اما شرایط استخدام در این شرکت انحصاری که بازار خودرو را تحت الشعاع خود قرار داده چیست؟

1- شرایط اختصاصی داوطلبان
بر اساس اعلام نیاز صورتگرفته، حداکثر شرایط سنی برای این آزمون به شرح زیر است:

2- ورود خانم ها ممنوع
بر اساس اطلاعات دفترچه آزمون، با توجه به کار در شیفت برخی از مشاغل کارشناسی فنی تولید با رشته و گرایش های عمدتا فنی و مهندسی، پذیرش داوطلبان زن در این دسته از مشاغل کارشناسی امکان پذیر نمی باشد و شرکت ایران خودرو بر حسب نیاز خود صرفا از داوطلبان مرد در این رده های شغلی استفاده می شود.

گفتنی است پذیرش داوطلبان زن با توجه به سخت و زیان آور بودن مشاغل مهارت محور این شرکت، امکان پذیر نبوده و صرفا داوطلبان مرد مجاز به ثبت نام در رده شغلی کاردانی میباشند.

3- شاخص تهرانی بودن!
این آزمون تنها برای داوطلبان تهرانی خواهد بود که شرط احراز هویت به این شرح است: 1- استان محل تولد متقاضی تهران و البرز باشد. 2- محل خدمت فعلی یا بازنشستگی همسر، پدر و مادر متقاضی در استان تهران و البرز باشد. 3- محل سکونت داوطلب بر ا ساس سند معتبر ملکی یا اجاره نامه کد رهگیری دار به نام خود، هم سر، پدر یا مادر در استان های تهران و البرز باشد (تاریخ اسناد مربوطه برای حداقل 3 ماه قبل از تاریخ شروع ثبت نام باشد).

4- تسهیلات سنی برای ایثارگران
متقاضیان مشمول اولویت اول امتیازات ویژه ایثارگران به میزان 4 سال به سابقه سنی آنان افزوده می شود و متقاضیان اولویت دوم به میزان 2 سال به سابقه سنی ایشان افزوده می شود. لازم به ذکر است برای این دسته از متقاضیان هیچگونه سهمیه‌ای درنظر گرفته نمیشود و فقط تخفیف سنی لحاظ می شود.

5- زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 2 دی سال جاری برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 5 دی ماه سال جاری، در شهر تهران و کرج برگزار خواهد شد.

6- سوالات عمومی
بر اساس اطلاعات دفترچه آزمون، سوالات عمومی شامل موارد ذیل است:

1- فناّوری اطلاعات(مهارتهای هفتگانه)/ ضریب 1

2- معارف اسلامی/ ضریب 1

3- زبان انگلیسی  عمومی/ ضریب 2

4- هوش و توانمندی های عمومی/ ضریب 3

7- آزمون اختصاصی
الف) علاوه برآزمون عمومی، آزمون اختصاصی حسب مورد در عنوان گروه امتحانی مربوطه به شرح مندرج در این آگهی انجام خواهد شد. 

ب) سوالات آزمون اختصاصی بر اساس گروه امتحانی طراحی می گردد و مواد (دروس) هریک از عناوین گروه امتحانی وجزئیات مربوطه در بخش ششم و هفتم درج گردیده است. در آزمون های اختصاصی ضرایب مواد آزمون متفاوت میباشد.

ج) آزمون نمره منفی (با احتساب یک سوم نمره) دارد.

8- بخش مصاحبه
داوطلبانی که با رعایت شرط حد نصاب لازم، بالاترین نمرات را از مجموع نمرات آزمون های عمومی و اختصاصی هر گروه امتحانی ک سب نموده اند، تا چند برابر تعداد مورد نیاز برای انجام مصاحبه ها و آزمون های تخصصی به شرکت ایران خودرو معرفی می گردند. داوطلبان توجه نمایند، نمره کل آزمون (مجموع نمره آزمون عمومی %40 و اختصاصی 60 %) ملاک می باشد.

9- راه های میانبر
سوابق و تجارب شغلی، تحصیلی، تخصصی و رزومه علمی و پژوهشی معرفی شدگان چند برابر برای انجام مصاحبه نظیر برندگان جشنواره ها و المپیادها، گواهینامه ها و مهارت های فنی و تخصصی و... در صورت ارائه مدارک و مستندات معتبر و مرتبط در زمان ثبت نام در وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان امتیاز برای داوطلبان در مراحل آزمون ها و مصاحبه های فنی و تخصصی لحاظ خواهد شد و آن دسته از داوطلبانی که رزومه و سوابق شغلی، علمی و تخصصی بهتری داشته باشند در اولویت جذب قرار خواهند گرفت.

10- برای اطلاعات بیشتر دفترچه آزمون را از اینجــا دانلود کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top