تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/09/02 - 09:55
کد خبر: 376853

واکنش فعال سابق دانشجویی درپی فرار اصلاح‌طلبان از پاسخگویی

دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: "ادامه راه ممکن نیست"، جمله نام آشنایی است که تقریبا تمام تئوریسین‌های جریان اصلاحات به هر بهانه ای و در هر زمانی به مردم و مسئولان کشور توصیه می کنند!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ابوالفضل چمندی دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: "ادامه راه ممکن نیست" ، جمله نام آشنایی است که تقریبا تمام تئوریسینهای جریان اصلاحات به هر بهانه ای و در هر زمانی به مردم و مسئولان کشور توصیه می کنند!

وی ادامه داد: اکنون و در اوج مبارزه با کرونا که جان میلیون ها ایرانی در خطر است، این توصیه از سوی چهره های آشنای این جریان به وزیر بهداشت، و چند ماه قبل تر _در اوج جنگ اقتصادی_ به رئیس جمهور روحانی و در مقاطع مهمتری و گاها بصورت رقیق تر خطاب به سران نظام نیز ایراد شده است.

چمندی افزود: تطور در سیاستهای این جریان در طول چند دهه گذشته بخوبی نشان می دهد که اصلاح طلبان اولا هیچگاه حاضر به پاسخگویی نسبت به مسئولیتی که مردم و حاکمیت به آنها سپرده اند نیستند و دوما در اوج سختی ها و مشقت، منافع مردم و کشور را برای تامین‌منافع جریانی و حزبی خود ذبح می کنند و نواخت تکراری " عبور از روحانی، خاتمی، نمکی و ..." را در کشور می‌نوازند.

وی گفت: چپ ها در تمام دولتهای بعد از انقلاب به استثناء دولتهای نهم و دهم در راس امور اداره کشور بودند و مناصب کلیدی دولت را تملک کردند و در رخدادهای مهمی نظیر مذاکرات سعد آباد، آشوبهای ۷۸ ، تحصن نمایندگان در مجلس ششم، فتنه ۸۸ و برجام طراح اصلی بوده اند اما هیچ کس نمی تواند در سابقه ۴۰ ساله چپ ها، موردی را بخاطر بیاورد که اصلاح طلبان بخاطر سیاستهای غلطی که خسارتهای فراوانی به ملت ایران وارد کرده یکمرتبه از مردم عذرخواهی کنند و یا اینکه مسئولیت اشتباه و خسارت را بر عهده گیرند و بالعکس از مردم و حاکمیت طلبکار هم شده اند!

چمندی اضافه کرد: البته طرح تئوری "عبور " که در ظاهر، نشان دهنده "فرار از پاسخگویی و بی تعهدی "هسته سخت" اصلاحات نسبت به مردم ایران است اهداف پنهانی را دنبال می کند که با ایجاد موج ناامیدی از داخل بدنبال وارد کردن عناصر و نظام فکری بیگانه از پنجره است!

وی گفت: افکار عمومی از چپ ها این انتظار را دارد که مابه ازای اختیاراتی که بر عهده دارند پاسخگو باشند و بجای فرار از میدان نبرد، برای منافع ملت ایران بجنگند و در صورت عدم توانایی برای تامین مطالبات مردم، بجای بهانه تراشی های واهی از مردم عذرخواهی کنند و اجازه دهند نیروهای مخلص و متعهدی که شبانه روز برای آسایش، سلامت، امنیت و رفاه ملت در حال تلاش هستند کارشان را ادامه دهند به عبارت دیگر، مارا به خیر تو امسد نیست شرمرسان!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
تاکید بر تولید و واردات مناسب در جلسه شورای رقابت با وزیر صمت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top