تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/09/03 - 13:25
کد خبر: 377018

انتصاب معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان

گفتنی است رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال تحصیلی جدید بر اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید فرموده و معلمان را فرماندهان سپاه پیشرفت کشور دانستند و همچنین راه تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش را دانشگاه فرهنگیان معرفی کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حجت الاسلام سید امین الله دادگر مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان با صدور حکمی، رضا نصیری را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و سیاسی این نهاد منصوب کرد.

گفتنی است، نصیری از بسیجیان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است و پیش از این به عنوان معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت داشته است.

در قسمتی از حکم انتصاب رضا نصیری آمده است:
نظر به اهمیت ارتقای اندیشه ناب و ارزش‌های اسلامی و شاخص های دینی فرهنگی بصیرتی و اخلاقی در تربیت معلم و نیز استفاده از استعدادهای افراد متعهد با انگیزه و توانمند در بین استادان و دانشجو معلمان برای تحقق تربیت دینی و انقلابی تلاش مجاهدانه در این نهاد ضرورتی اجتناب ناپذیر است امروز بیش از هر زمان دیگری سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مطالبات و رهنمودهای معظم له ، بیانیه گام دوم ، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و سند راهبری نهاد توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان و مجموعه دفاتر نهاد در زمینه دستیابی به تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی و حیات طیبه تکلیف را به خوبی مشخص نموده است.

اکنون در فصل نوین حرکت تحول‌خواهانه‌ پیش روی این نهاد و هم‌ قدم با گام دوم انقلاب اسلامی به سوی تمدن‌سازی نوین اسلامی به‌منظور تربیت معلم گام دومی و معلم تمدن ساز و پیرو اصلاح و تصویب ساختارجدید این دفتر نهاد و ایجاد پست معاونت فرهنگی - سیاسی( مجوز شماره 6269/1/99 مورخ 1399/8/11) و موافقت معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با این انتصاب، به موجب این حکم جناب‌عالی را که از تجارب ارزنده و کلان ستادی - صفی و حسن تعامل برخوردار می‌باشید، به عنوان سرپرست مـعاونت فرهنگی - سیاسی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان( سازمان مرکزی) منصوب می‌نمایم.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال تحصیلی جدید بر اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید فرموده و معلمان را فرماندهان سپاه پیشرفت کشور دانستند و همچنین راه تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش را دانشگاه فرهنگیان معرفی کردند.

در حال حاضر  دانشگاه فرهنگیان با حضور در کلیه استانها کشور دارای ۶۴ پردیس و ۳۴ مرکز آموزش عالی است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top