تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/09/04 - 07:57
کد خبر: 377070

موافقت ترامپ با انتقال قدرت به بایدن

سازمان خدمات عمومی آمریکا در نامه‌ای که به رویت ای‌بی‌سی‌نیوز رسیده به تیم بایدن گفته که به نظر می‌رسد که او در انتخابات برنده شده است. امیل مورفی رئیس‌ این سازمان به بایدن گفته می‌تواند روند انتقال قدرت را آغاز کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، رسانه‌های آمریکا بامداد سه‌شنبه گزارش دادند «سازمان خدمات عمومی آمریکا» به «جو بایدن» اطلاع داده که آماده پیشبرد روند انتقال قدرت است.

سازمان خدمات عمومی آمریکا در نامه‌ای که به رویت ای‌بی‌سی‌نیوز رسیده به تیم بایدن گفته که به نظر می‌رسد که او در انتخابات برنده شده است. امیل مورفی رئیس‌ این سازمان به بایدن گفته می‌تواند روند انتقال قدرت را آغاز کند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که تا کنون از اذعان به شکست در انتخابات خودداری کرده باز هم به شکست اذعان نکرد اما آغاز روند انتقال قدرت را تأیید کرد.

او در توئیتر نوشت: «می‌خواهم از امیلی مورفی، رئیس سازمان خدمات عمومی به خاطر فداکاری سرسختانه و وفاداری‌اش به کشورمان تشکر کنم. او مورد آزار، تهدید و سوءاستفاده قرار گرفته است و من نمی‌خواهم شاهد وقوع این اتفاقات برای او، خانواده‌اش و کارکنان سازمان خدمات عمومی باشم. پرونده ما با قدرت ادامه دارد و ما این مبارزه خوب را ادامه می‌دهیم و معتقدم که پیروز می‌شویم. با وجود این، من در راستای منافع کشورم، توصیه کرده‌ام که امیلی و تیم او کارهای لازم در خصوص پروتکل‌های اولیه را انجام دهند و به تیم خودم هم گفته‌ام همین کار را انجام دهند.»

در پی این بیانیه تیم انتقال قدرت جو بایدن اعلام کرد اکنون که «سازمان خدمات عمومی آمریکا» پیروزی بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرده‌، اعضای این تیم طی روزهای آتی با مقام‌های دولت فدرال دیدار خواهند کرد.

یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس تصریح کرد تصمیم ترامپ برای آغاز روند انتقال قدرت به بایدن بعد از شکست تلاش‌های تیم حقوقی او در برگرداندن نتیجه انتخابات به نفع او در ایالت‌های کلیدی صورت گرفت.

ساعتی قبل‌تر، مقام‌های مسئول انتخابات در ایالت میشیگان نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را تأیید و جو بایدن را در این ایالت برنده اعلام کردند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top