تاریخ انتشار: شنبه 1399/09/08 - 18:01
کد خبر: 377532

درهای باز صنایع بنیاد مستضعفان به روی متخصصان داخلی

مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند بنیاد مستضعفان در افتتاحیه مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف: درهای تمامی شرکت های بنیاد مستضعفان به روی متخصصان داخلی و فناورانی که توانایی حل مسائل صنعتی را دارند باز است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از‌ روابط عمومی موسسه دانشمند، رویداد مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف با عنوان Sharif Code Jam  با سخنرانی علی خطیبی مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند به عنوان حامی رسمی این مسابقات آغاز شد.

علی خطیبی در بخشی از سخنان خود که در مراسم افتتاحیه این مسابقات در بستر مجازی صورت گرفت، خطاب به شرکت کنندگان در این مسابقات گفت: درهای تمامی شرکت های بنیاد مستضعفان بر روی متخصصان داخلی و فناورانی که توانایی حل مسائل صنعتی را دارند باز است و هر کجا احساس کردید می توانید یک برنامه ای را اضافه، معادل سازی و یا مشابه سازی کنید، ما با کمال میل دست شما را می فشاریم.

وی با ابراز خوشحالی از برگزاری چنین مسابقاتی به عنوان فرصتی برای فعلیت یافتن خودباوری در میان فارغ التحصیلان و متخصصان داخلی در عرصه های نوین، گفت: همکاران ما در مجموعه دانشمند رویدادها و مسابقات علمی را رصد کرده و بهترین ها را جهت حمایت از طرف بنیاد مستضعفان انتخاب می کنند.

خطیبی با اشاره به اینکه موسسه تحقیق و توسعه دانشمند به نمایندگی از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، حامی این رویداد علمی است، افزود: مجموعه بنیاد مستضعفان در بیش از 52 رشته صنعتی در قالب نزدیک به 170 شرکت تخصصی فعالیت دارد که نیاز به استفاده از خدمات ict، it و iot  در بخش های مختلف آن احساس میشود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه بیشتر افراد دانشمند را با مجله خاطره انگیز آن به خاطر دارند، اضافه کرد: ما در موسسه دانشمند ادامه دهنده فعالیت های علمی هستیم که از مجله دانشمند برایمان به یادگار مانده است.

وی در خاتمه گفت: ما حضور و حمایت از رویدادهای علمی را افتخار میدانیم و امیدواریم گسترش  اینگونه رویدادها و مسابقات علمی در کشور باعث آشنایی بیشتر متخصصان و فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی با مسائل و چالش های واقعی صنعت شده تا هم تحقیقات کاربردی تری داشته باشیم و هم با ایجاد ارزش افزوده در صنایع، شاهد حل معضل اشتغال باشیم.

گفتنی است: مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف با عنوان Jam Sharif Code با هدف حمایت از تولید ملی، شناسایی برنامه نویسان توانمند برای حضور در کسب و کار های مبتنی برICT ، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و ایجاد اشتغال از 6ام آذرماه شروع شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top