تاریخ انتشار: شنبه 1399/09/08 - 18:12
کد خبر: 377535

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص شهادت محسن فخری‌زاده

در قسمتی از این بیانیه خطاب به نظامیان کشور آمده است: شما که بعد از ترور حاج قاسم بارها رجز خوانده و از انتقام سخت سخن گفتید و آن را ادامه دار خواندید اما در عمل انتقام قابل ملاحظه ای بعد از عین الاسد دیده نشد، شاید دشمن بدین نتیجه رسیده است که هر عملی هم انجام دهد مثل بمباران مواضع ما در سوریه، ترور هد عملیاتی ما در منطقه، و هم اکنون ترور هد هسته ای ما هیچ واکنش قاطعی از ایران نخواهد دید، ما انتظار داریم به حرفی که گفتید:"حتی اگر مویی از سر یک ایرانی کم بشود کرک و پشمتان را خواهیم چید" سریعا عمل کرده و انتقامی بسیار سخت بگیرید تا باز هم شاهد ترور خیلی راحت فرزندان این مرز و بوم نباشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

لیقتل فی سبیل الله الذین یشرون الحیوة الدنیا بالاخرة و من یقتل فی سبیل‌الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما (نساء آیه73)

ترور کردن شخصیت های برجسته نظامی و علمی کشورمان توسط سرویس های جاسوسی و تروریستی غربی_اسرائیلی برای ما اتفاق تازه ای نیست و این بار این امر برای یکی از دانشمندان هسته ای کشور که غربی ها او را پدر صنعت هسته ای ایران دانسته اند اتفاق افتاد و دانشمند گرانقدر کشورمان دکتر فخری زاده به شهادت رسیدند. اما در این میان سخنی با مسئولین رده بالای کشور داریم:

خطاب به مسئولین دولتی باید گفت آیا نمی خواهید از مواضع منفعلانه دست برداشته و واکنشی جدی به اینگونه حوادث نشان دهید. هر چند که انتظار واکنش از شماهایی که همچنان پالس مذاکره و عقب نشینی و حقارت به دشمنان ایران می فرستید، انتظار نابجایی است. اگر بگوییم که ترور حاج قاسم سلیمانی در سال گذشته و ترور دکتر فخری زاده از نتایج مذاکرات و مواضع منفعلانه شما بوده گزافه نگفته ایم؛ پذیرفتن بندهایی در جریان مذاکرات برجام برای دیدار و مصاحبه با دانشمندان هسته ای توسط بازرسان آژانس(جاسوسان کت و شلواری) از نتایج مذاکرات شما بوده و دیدیم که اسرائیلی ها نیز اذعان کردند که این اطلاعات دکتر فخری زاده را از آژانس گرفته اند، پذیرفتن و اجرای همه بندهای FATF همراه با بندهای مربوط به حاج قاسم سلیمانی که او را به عنوان تروریست شناخته و باید توسط خود شما تحریم اطلاعاتی و مالی می شد و اطلاعاتش به FATF اعلام می شد؛ از نتایج مذاکرات شما بوده اما هنوز از این مواضع منفعلانه باز نگشته اید که هیچ همچنان پالس مذاکره فرستاده و آروزی بازگشت به ژوئن 2017 را دارید که حتی آن موقع هم بقول رئیس بانک مرکزی هیچ چیزی عاید کشور نشد؛ و همفکران شما بر تبل عدم واکنش سخت و قطعی ایران به این ترور به خاطر آسیب نرساندن به مذاکرات آینده با آمریکا می کوبند. یا بیدار شوید یا خون این شهیدان گریبان شما را گرفته و بیدارتان خواهد کرد.

اما سخنی هم با مسئولین امنیتی کشور: ضمن تشکر و قدردانی از شما و نیروهایتان بابت امنیت بوجود آمده در کشور انتقادی فارغ از تعارف را عرض می کنیم. آیا وقت آن نرسیده که در چارت حفاظتی خودتان تغییراتی را اعمال کنید، حفاظت شدید از مسئولین بی خاصیت و کسانی که ضربه به مردم و نظام میزنند مهمتر است یا دانشمندان و افرادی که وجودشان می تواند باعث پیشرفت و اعتلای کشور بشود، چرا همچین افرادی باید فقط چهار محافظ داشته و ماشین ضد گلوله نداشته باشند، چرا ما که از اشراف اطلاعاتی تا تل آویو سخن می گویم چرا باید نتوانیم از دانشمندان کشورمان بخوبی محافظت کرده و به این سادگی شاهد پرپر شدن شخصیت های برجسته کشور باشیم. امیدواریم نوع حفاظت از این گونه شخصیتها اصلاح شود.

حرف آخر با نظامیان کشورمان؛ شما که بعد از ترور حاج قاسم بارها رجز خوانده و از انتقام سخت سخن گفتید و آن را ادامه دار خواندید اما در عمل انتقام قابل ملاحظه ای بعد از عین الاسد دیده نشد، شاید دشمن بدین نتیجه رسیده است که هر عملی هم انجام دهد مثل بمباران مواضع ما در سوریه، ترور هد عملیاتی ما در منطقه، و هم اکنون ترور هد هسته ای ما هیچ واکنش قاطعی از ایران نخواهد دید، ما انتظار داریم به حرفی که گفتید:"حتی اگر مویی از سر یک ایرانی کم بشود کرک و پشمتان را خواهیم چید" سریعا عمل کرده و انتقامی بسیار سخت بگیرید تا باز هم شاهد ترور خیلی راحت فرزندان این مرز و بوم نباشیم.

انجمن اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی شهادت دکتر فخری‌زاده دانشمند هسته ای کشورمان را بر رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) وخانواده آن بزرگوار و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت می گوید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top