تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/09/09 - 00:32
کد خبر: 377566

بیانیه شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درپی شهادت دانشمند هسته‌ای

در قسمتی از این بیانیه آمده است: اولین مساله که باید به طور جد مطالبه آن انجام شود پیگیری این جنایت ومجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دوم پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخشهائی است که این شهید والا مقام در آن ها مشغول به خدمت بوده.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بیانیه شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان درپی ترور و شهادت دکتر فخری زاده بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله القاصم الجبارین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

امام راحل عظیم الشأن مان فرمودند: «با ریختن خون عزیز ما، تأیید شد انقلاب ما. این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزی هاست. بریزید خون ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید...»

شهادت پر افتخار فرزند ملت، سرباز ولایت دکتر محسن فخری زاده، بزرگ مردی که همه عمر پر برکت خود را در خدمت به کشور و جهاد در راه خدا گذراند را به محضر حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه),مقام معظم رهبری و خانواده معزز ایشان تبریک وتسلیت عرض میکنیم.

خوشا به سعادت این مجاهد واقعی که شهادت سرانجام راهش شد!

دشمنان کوردل و ترسوی ایران اسلامی بابت هراسی که از فکر ایرانی دارند شب و روز خواب به چشمشان حرام شده و در پی جنایات نابرابر و ناجوانمردانه ای هستند تا بتوانند دانشمندان و نخبگان ایران عزیز را از میان بردارند اما نمیدانند همانطور که فرمانده ما فرمود؛بکشید ما را بیدار تر می شویم.... .

اسرائیل و آمریکای جنایت کار فکر میکنند همانطور که خودشان بی رحمانه از سلاح هسته ای برای از بین بردن جوامع و ملت های بی گناه استفاده میکنند ما نیز دانش هسته ای مان را در خدمت ایجاد سلاح به کار میبریم!آخر مگر غیر از این است که می گویند کافر همه را به کیش خود پندارد؟؟؟ و مطلب مهم تر این که برخی ها در این مسیر،بله قربان گوی این تروریسم های جهانی هستند و اساسا پنهان و آشکارا اطلاعاتی می‌برند و می آورند و خیانت های بزرگی به کشور می‌کنند؛دیر نیست آن روزی که چون موش در تله افتاده از زبونی و خاری به هلاکت برسند، ان شاالله

سردار مان را ناجوانمردانه شهید کردید،دانشمندانمان را بی رحمانه پر پر کردید اما بدانید این رسم جنگاوری نیست!خوب نگاه کنید و اکنون ببینید که این جریان همواره جاریست،چرا که دانش اگر در ثریا باشد مردانی از سرزمین فارس بدان دست خواهند یافت.

اولین مساله که باید به طور جد مطالبه آن انجام شود پیگیری این جنایت ومجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دوم  پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخشهائی است که این شهید والا مقام در آن ها مشغول به خدمت بوده.

دستگاه دیپلماسی کشور نیز باید بیش از پیش چهره زشت این کشورها و دولت های متجاوز را به مردم بشناساند و دولت نیز موظف است همت جدی در برخورد با عاملان این جنایت ها داشته باشد.

ما همان معلمان مکتب سلیمانی، بیش از پیش به نخبه پروری میپردازیم.

احمدی روشن ها ،شهریاری ها و فخری زاده ها همگی سر کلاس درس معلمانی پرورش یافته اند که رسالت خود را به نحو احسن انجام داده اند و ما برای ادامه این راه تمام عزم و اراده خود را به کار خواهیم بست.

دانشمند ما را شهید میکنید؟ کاری میکنیم که فکر و پرورش دانش از شما فاصله بگیرد،

شرمتان باد و لعنت خدا بر شما روز افزون...

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
کاهش قیمت جهانی طلا
حمایت از صنایع پیشران برای رشد تولید
قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
افزایش امنیت با توسعه هوشمندسازی در طرح‌های پلیسی
ارائه رایگان خدمات سلامت روان در مراکز جامع خدمات سلامت کشور
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
آخرین وضعیت سیل سیستان و بلوچستان
شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
آمریکا درحال آماده‌سازی بسته کمکی یک میلیارد دلاری برای اوکراین
آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
چگونه چهره ما به کمک هوش مصنوعی تغییر می‌کند؟ +معرفی اپلیکیشن
پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
حرکت دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم(ع) به سمت حرم +فیلم
ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top