تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/09/09 - 11:21
کد خبر: 377603

سپاهان را یکی از مدعیان قهرمانی بدانید

مدافع گلزن سپاهان که تک گل سه امتیازی او سپاهان را مقابل تراکتور برنده کرد شک ندارد که تیم نویدکیا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیستم خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، محمدمهدی نژاد مهدی درخصوص برد ارزشمند شاگردان نویدکیا در تبریز مقابل تراکتور بعد از وقفه یک روزه این مسابقه به واسطه بارش برف شدید در تبریز با اشاره به سخت بودن این بازی اظهار داشت:‌ تراکتورسازی یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و ما از جمله سخت ترین بازی های خودمان را در همین ابتدای لیگ مقابل این تیم انجام دادیم.

وی ادامه داد:‌ در این بازی فقط به سه امتیاز بازی فکر می کردیم تا بتوانیم یک تکانی به جایگاه خودمان در جدول بدهیم  و به عنوان یکی از مدعیان لیگ باشیم. خوشبختانه در این بازی بچه ها با تلاش و انجام نکاتی که کادرفنی گوشزد کرده بودند نتیجه دلخواه را به دست آوردند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در هفته های آینده به عنوان یک مدعی نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

مدافع گلزن سپاهان که در این بازی تک گل سه امتیاز زردهای نصف جهان را به ثمر رساند در خصوص داوری ها در دو بازی اخیر این تیم به خصوص در بازی با آلومینیوم که شاگردان خطیبی گل این تیم را آفساید می دانستند، گفت: دلیل این اعتراض ها را متوجه نمی شوم وقتی کارشناسان گل ما را درست اعلام می کنند. اشتباهات داوری جزو بازی هاست  و قطعا تا سیستم VAR نداشته باشیم همه گله مند بوده و حرف از سوی تیم هایی که به زعم خودشان متضرر می شوند برای گفتن وجود دارد. امیدوارم این مساله هرچه زودتر برطرف شود چون حواشی آن آرامش تیم ها را برهم می زند.

نژادمهدی که معمولا گل های حساس در این چند سال زیاد به ثمر رسانده است، درخصوص پیوستنش به سپاهان و تاثیرگذاری سه امتیازی اش در بازی با تراکتور گفت: با آمدن به سپاهان به دنبال یک چالش جدید بودم تا خودم را در یک تیم مدعی قهرمانی هرچه بیشتر نشان دهم.

وی افزود: شخصیت سپاهان به من کمک می کند تا به این خواسته خودم برسم و در این سه بازی اخیر توانستیم عملکردخوبی داشته باشیم. تلاش همه بازیکنان و کادرفنی سپاهان این است که دل هواداران را شاد کنند و امیدوارم با عملکردم بتوانم بازهم یکی از گزینه های دعوت به تیم ملی باشم که جزو یکی از اهداف من بابت آمدن به سپاهان است.

مدافع سپاهان درخصوص اینکه چقدر امیدوار است بتواند نظر اسکوچیچ را جلب و بازهم شانس دعوت به تیم ملی را که سابقه آن را دارد، به دست بیاورد، اظهار داشت:‌به هرحال انتخاب بازیکن و دعوت به تیم ملی به نظر سرمربی بستگی دارد. قطعا عملکرد خوبم در سپاهان به این مساله کمک خواهد کرد تا حرفی برای گفتن و دعوت به تیم ملی داشته باشم. با تمام قوا برای رسیدن دوباره به این خواسته تلاش می کنم و امیدوارم این شانس را دوباره پیدا کنم.

این بازیکن درخصوص اظهارات مرزبان بعد بازی با تراکتور که مدعی شد این سپاهان بیدار شده است در پاسخ به این سوال که آیا تیم نویدکیا می تواند به قهرمانی در لیگ بیستم فکر کند، گفت: حرف در مورد قهرمانی هنوز زود است چون هفته های زیادی مانده است. قطعا در ادامه راه با پوشش ضعف ها و تقویت نقاط قوت خودمان به دنبال اتفاقات بزرگ هستیم. با این حال صددرصد جزو مدعیان قهرمانی هستیم و همان طور که آقای مرزبان هم گفتند همه هم و غم ما کسب نتایج درخور با داشتن یک سپاهان با صلاوت در لیگ برتر است.

نژاد مهدی درخصوص بازی این هفته تیمش مقابل سایپا که مثل آنها شاگردان صادقی با برد کار را به پایان رساندند، گفت:‌  سایپا یک حریف سرسختی است که با نظم خاصی بازی می کنند و نمود این مساله هم در سه بازی است که در لیگ تاکنون نباخته اند. این مشخص می کند که تیم شان برای همه دقایق بازی برنامه دارد و بدون شک بازی سختی سپاهان مقابل سایپا خواهدداشت. با این حال برای تداوم اقتدار خودمان به دنبال برد در این مسابقه هستیم و برای سه امتیاز به میدان می رویم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top