تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/09/09 - 22:40
کد خبر: 377684

نامه انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به کمیسیون امنیت ملی

در قسمتی از این نامه آمده است: پس از شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتظر پاسخی کوبنده و انتقامی سخت بودیم اما این امر آن‌گونه که شایستۀ مقام حاج قاسم بود هنوز محقق نشده است؛ حال غم دیگری گریبان‌گیرمان شده و دشمنان اسلام وقیحانه و با ناجوانمردی دانشمند بزرگوار جناب استاد محسن فخری‌زاده را به شهادت رسانده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در نامه‌ای به کمیسیون امنبت ملی مجلس خواستارمجازات عاملان حادثه ترور محسن فخری‌زاده شد.

متن نامه به شرح زیر است:

کمیسیون محترم امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

با سلام و عرض ادب

دل هایمان از غم شهادت دوستان خدا آتش گرفته، سینه ها به تنگ آمده و بغض در گلوهایمان حبس شده. گرچه آنان اکنون در نزد خداوند جاودان اند و روزی می خورند اما این ماییم که در غم از دست دادن آنان به سوگ نشسته ایم و منتظر پاسخی در شان این عزیزان از جان گذشته هستیم.

پس از شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتظر پاسخی کوبنده و انتقامی سخت بودیم اما این امر آن‌گونه که شایستۀ مقام حاج قاسم بود هنوز محقق نشده است؛ حال غم دیگری گریبان‌گیرمان شده و دشمنان اسلام وقیحانه و با ناجوانمردی دانشمند بزرگوار جناب استاد محسن فخری‌زاده را به شهادت رسانده‌اند.

ما، اعضای انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، هم‌صدا با ملت ایران خواستار اشد مجازات عاملان این حوادث هستیم تا بیش از این شاهد از دست رفتن عزیزانمان و بزرگ ترین سرمایه های کشورمان نباشیم. نقش جاسوسانی که در پوشش بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به این ملت و این سرزمین خیانت کرده اند در رویداد اخیر مشهود و واضح است. همه می دانیم که این جاسوسان به بهانۀ بازرسی های پسا-برجام وارد کشور شدند و نه تنها این قرارداد ننگین هیچ دستاوردی برای کشورمان نداشت، بلکه حال دانشمندان و بزرگان کشورمان را در نتیجۀ خیانت ها و جنایات این جاسوسان خود فروخته و عوامل استکبار جهانی از دست می دهیم. از آنجا که حضور آنان هیچ سود و دستاورد مثبتی برای کشور و ملت نداشته و حال ضررهای آن هم نمایان شده است خواهان مجازات آنان یا دست‌کم اخراج این ملعونین از میهن پاک خود هستیم.

همچنین از شما نمایندگان محترم مجلس که به فرموده حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) نمایندگان انقلابی ترین مجلس تاریخ جمهوری اسلامی هستید خواهشمندیم اقدامی انقلابی در مجازات عاملان این جنایت صورت داده و اجازه ندهید خون پاک این شهیدان راه خدا پایمال شود.

راه این عزیزان از دست رفته تا ابد ادامه خواهد داشت که این راه طریقت محمدیست و خداوند پیروزی او را ضمانت کرده و از خداوند متعال مسئلت داریم ما و شما را در زمرۀ رهروان آنان قرار دهد.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقداکم

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top