تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/09/09 - 22:44
کد خبر: 377685

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم پزشکی آبادان در پی شهادت محسن فخری زاده

در قسمتی از این بیانیه آمده است: مردم ایران از مرگ نمی هراسند و خون خود را برای عزت و سرافرازی وطن فدا میکنند . اسرائیل و متحدانش بدانند که به شهادت رساندن حاج قاسم ها و محسن فخری زاده ها نمی توانند امید را در دل خاک آغشته به خون عزیزانمان نابود کنند . از هر قطره خون شهید لاله ها می روید و این امید است که انقلابمان سال ها را پشت سر هم طی می کند و خاری در چشم دشمنانمان شده است .

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم پزشکی آبادان در بیانیه‌ای نسبت به ترور شهید فخری‌زاده واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 بسم رب الشهداء والصدیقین

ترور ناجوانمردانه مدیر و دانشمند هسته ای ،بار دیگر چهره ی  پلید رژیم تروریستی  صهیونیستی اسرائیل و حامیان خون ریزش را بر جهانیان هویدا کرد. ترور جانسوز  شهید والا مقام محسن فخری زاده، که از مدیران و نخبگان بی بدیل صنعت دفاعی ایران بوده اند ، غمی جانگداز بر ملت ایران خواهد بود. وقاحت را باید در اعمال آمریکا و اسرائیل مشاهده کرد ؛ هنوز سی و شش روز دیگر به سالگرد شهادت سردار کارزار نبرد ،شهید حاج قاسم سلیمانی، مانده بود که باز ایران شاهد پرپر شدن مردی دلسوز و متعصب  به وطن قرار گرفت . بی شک ترور شهید محسن فخری زاده، این مرد فداکار و دور اندیش ، در وطن خود می تواند نمودار کینه توزی دیرینه رژیم اشغالگر قدس باشد . در کنار این ترور بی رحمانه ، سکوت ننگین مدافعان حقوق بشر و سازمان های بین المللی خواهان صلح و کاندیداتوری بنیامین نتانیاهو برای جایزه صلح نوبل ، سنگین ترین قسمت این ماجرا است.

مردم ایران از مرگ نمی هراسند و خون خود را برای عزت و سرافرازی وطن فدا میکنند . اسرائیل و متحدانش بدانند که  به شهادت رساندن حاج قاسم ها و محسن فخری زاده ها نمی توانند امید را در دل خاک  آغشته به خون عزیزانمان نابود کنند . از هر قطره خون شهید لاله ها می روید و این امید است که انقلابمان سال ها را پشت سر هم طی می کند و خاری در چشم دشمنانمان شده است .

اسرائیل بداند و هوشیار باشد که آن بیست و پنج سال که وعده داده اند تا از نقشه ها پاک شود ،با این جنایت ها سریعتر شیب افول و نزول خودش را طی خواهد کرد .

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم پزشکی آبادان، با گرامی داشت یاد آن شهید و قدردانی از زحمات فراوان وی در  عرصه دفاع و فناوری  ، شهادت مدیر و دانشمند هسته ای  را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، ملت شریف ایران و همچنین خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

از خداوند متعال خواستاریم روح آن شهید والا مقام  همنشین ارواح طیبه بنیانگزار انقلاب اسلامی،  شهدای اسلام و دفاع مقدس و معصومین باشد .

آذر ۱۳۹۹ مصادف با ربیع الثانی ۱۴۴۲

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top