تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/09/10 - 00:30
کد خبر: 377694

بیانیه شورای زنان در پی شهادت دکتر فخری‌زاده

شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در واکنش به ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای ایران، با صدور بیانیه‌ای خواستار گرفتن انتقام خون این شهید عزیز و تلاش بیشتر برای ادامه راه شهید فخری‌زاده شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی،  در بخشی از این بیانیه آمده است: بار دیگر دژخیمان صهیونیستی  فرزند دیگری از فرزندان روح الله را به شهادت رساندند و شهادت اجر و پاداش خداوند برای  کسانی است که سال‌ها در راه مبارزه با استکبار و در راه سربلندی نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده اند و جان بر کف در این مسیر حرکت کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سردار سرافراز، دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده که نامش لرزه براندام صهیونیست‌ها می‌انداخت روز جمعه هفتم آذر ماه سال 99 به مقام والای شهادت نائل شد و مزد سال‌ها مجاهدت خود را گرفت. بی‌شک از روزی که شهید فخری‌زاده پا در این مسیر گذاشته و با دشمنان قسم خورده اسلام و ایران در جبهه‌های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس جنگیده و تا امروز که درصنعت دفاعی و هسته‌ای افتخار آفریده بود منتظر و لحظه‌شمار این لحظه بود و گوارا باد بر این عزیز شهادت در راه خدا به دست شقی‌ترین‌ها.

در ادامه بیانیه تأکید شده است: دشمن بداند با رفتن او راه و مسیر او متوقف نخواهد شد و جوانانی و سربازان خامنه‌ای که او تربیت کرده، مصمم‌تر به راه او ادامه خواهند داد و به فضل الهی انتقام خون او را می‌گیرند.

او یکی از 5 شخصیت ایرانی بود که در فهرست 500 نفره قدرتمندترین افراد جهان در نشریه امریکایی فارین پالیسی نامش ثبت شده است. ایهود اولمرت و نتانیاهو نخست وزیران رژیم صهیونیستی نامش را مطرح کردند و گفتند ما فخری‌زاده را به خوبی می‌شناسیم و رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده‌اند نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شهادت پر افتخار دانشمند هسته‌ای سردار دکتر محسن فخری‌زاده را به محضر حضرت ولیعصر(عج) و نایب آن، حضرت آیت الله خامنه‌ای، ملت داغدار ایران، خانواده گرامی و همه هم‌رزمان آن شهید تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال مسألت دارد و از مسئولین درخواست دارد که برای گرفتن انتقام خون این شهید عزیز و ادامه راه آن از هیچ تلاشی مضایقه ننمایند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top