تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/09/20 - 12:27
کد خبر: 378841

فرهاد مجیدی پاسخ تراکتوری‌ها را داد

انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور مانند دو سال گذشته باز هم پروسه عجیبی را طی کرده و با گزینه‌های مختلفی برای حضور در تبریز مذاکره شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، انتخاب سرمربی جدید در باشگاه تراکتور همواره در دو سال گذشته از پروسه‌های عجیب این باشگاه محسوب می‌شود. انتخابی که اکثر آن‌ها حتی یک نیم‌فصل را هم در این تیم دوام نیاوردند و حتی مربیان بزرگ خارجی نیز خیلی زود چمدان به دست تبریز را ترک کردند.

باشگاه تراکتور که طی روزهای گذشته علیرضا منصوریان (ششمین سرمربی خود در حدود 2 سال و نیم اخیر) را برکنار کرد، شب قبل مسعود شجاعی را به‌عنوان سرمربی موقت معرفی کرد اما روند انتخاب سرمربی جدید در باشگاه تبریزی باز هم یک پروسه عجیب را طی کرده است.

مدیران باشگاه تراکتور که از دو هفته پیش و پس از شکست این تیم مقابل سپاهان در اندیشه تغییرات در کادر فنی بودند، پس از این مسابقه در اولتیماتومی به منصوریان اعلام می‌کنند باید در سه دیدار آینده باید حداکثر امتیازات را به دست بیاورد و در غیر این صورت از سمت خود برکنار خواهد شد. اتفاقی که پس از پیروزی لحظات آخری مقابل مس رفسنجان و تساوی برابر فولاد رخ داد و منصوریان هم خیلی زود تراکتور را ترک کرد.

مدیران این باشگاه پیش از اعلام خبر رسمی جدایی منصوریان، توافقات نهایی خود با الهامی برای بازگشت به تبریز را انجام داده بودند و حتی این مربی به تبریز سفر کرده و دستیاران خود در این تیم را هم انتخاب کرده بود اما به یک‌باره با مخالفت محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور، تصمیم هیئت مدیره برای سرمربیگری الهامی در این تیم «وتو» شد. ظاهراً دلیل این تصمیم مالک باشگاه تراکتور محرومیت الهامی و برخی اتفاقات روزهای گذشته است.

پس از این ماجرا با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور مهدی تارتار و فرهاد مجیدی گزینه‌های اصلی هدایت سرخپوشان تبریزی بودند که مذاکرات اولیه با هر دو گزینه انجام شد. در همین زمینه فرهاد مجیدی به پیشنهاد تراکتور جواب رد داد اما مذاکرات با مهدی تارتار تا مراحل نهایی نیز پیش رفت و این مربی نیز شب گذشته در آستانه حضور در تبریز بود که باز هم زنوزی با این تصمیم هیئت مدیره مخالفت کرد تا حضور این مربی نیز منتفی شود.

در همین زمینه شنیده می‌شود علیرضا منصوریان نیز در دو روز گذشته تلاش کرده تا دوباره به تراکتور بازگردد اما مدیران باشگاه تراکتور با جلب نظر شجاعی و موافقت این بازیکن، فعلاً مسئولیت فنی سرخپوشان تبریزی را به کاپیتان با سابقه تیم‌شان دادند تا مذاکرات با گزینه جدید تراکتور انجام شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top