تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/09/25 - 11:50
کد خبر: 379324

پاشازاده: استقلال هنوز پخته نشده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت هنوز پختگی لازم را به دست نیاورده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، مهدی پاشازاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت:‌ از چند زاویه می‌شود به شرایط استقلال نگاه کرد. از یک نظر می‌شود وضعیت استقلال را خوب سنجید اما از یک منظره دیگر می‌شود به این تیم انتقاداتی را وارد کرد. انتقادات هم بیشتر پیرامون مسائل فنی است و هنوز استقلال به پختگی لازم نرسیده است و این را همه می‌دانند. نسبت به چند سال اخیر، آبی‌پوشان عملکرد بهتری از لحاظ نتیجه داشتند اما کادر فنی تیم، به این مساله واقف است که باید تلاش و تمرین بیشتری برای موفقیت انجام داد. به نظر من باید صبر کرد. من از از روز اول گفتم که حدودا باید از هفته هشتم در مورد استقلال نظر داد و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی برای آبی‌پوشان رخ می‌دهد.

پاشازاده درباره وضعیت فنی تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: نمی‌شود نظر کامل و قطعی داد که استقلال در کدام بخش فنی مشکل دارد. فوتبال به طور کلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و یک تیم باید تفکرات کلی داشته باشد. باید این مساله را بیشتر بر عهده کادر فنی گذاشت و اگر کسی بخواهد پیشنهادی بدهد، خیلی شلوغ‌کاری می‌شود. کادر فنی استقلال خودشان استاد هستند و می‌دانند شرایط به چه نحوی است و می‌توانند شرایط استقلال را بهتر کنند. امیدوارم در آینده شاهد روند رو به جلوی استقلال باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط بازیکنان آبی‌پوشان گفت: به نظر من استقلال به لحاظ بازیکنان از همه تیم‌ها وضعیت بهتری دارد و پتانسیل خوبی از این نظر در بین بازیکنان دیده می‌شود و می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

او درباره صدرنشینی استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر گفت: صدرنشینی استقلال قطعا می‌تواند برای این تیم روحیه خوب و بالایی را رقم بزند و می‌شود از آن استفاده کرد و باید این جایگاه را با حفظ روحیه در آینده حفظ کرد.

پاشازاده درباره داربی پایتخت و دو بازی عقب مانده پرسپولیس که در رقابت‌های لیگ برتر گفت: این مساله بستگی به سازمان لیگ دارد و اینکه پرسپولیس با چه روحیه‌ای در فینال آسیا حضور پیدا می‌کند. خود استقلال هم این هفته مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کند و باید تمام این شرایط را سنجید تا در مورد داربی‌ پیش رو اظهار نظر کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آبی‌پوشان پایتخت شانس قهرمانی دارند؟ گفت: الان نمی‌توان درباره قهرمانی و اینکه چه تیمی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود صحبت کرد. هنوز هفته ششم است و هر هفته یک تیم به صدر جدول نزدیک شده است. به نظر من از هفته دهم می‌شود درباره قهرمان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر صحبت کرد و آن موقع است که می‌توان مدعیان قهرمانی را تشخیص داد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top