تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/09/25 - 12:33
کد خبر: 379337

دانشجویان هیچ دانشگاهی نباید به امید کار دولتی تحصیل کنند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: انتظار دانش آموختگی با هدف رسیدن به کار دولتی انتظار بجایی نیست و دانشجویان هیچ دانشگاهی نباید به امید کار دولتی تحصیل کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، در آیین معارفه نودانشجویان واحد استانی کرمانشاه که به صورت مجازی برگزار شد گفت:  شما دانشجویان به دو علت در زمان بسیار خوبی به این دانشگاه ورود پیدا کرده اید، اول آنکه توجه به آموزش های مهارتی در کشور بیشتر از گذشته شده و تمایل به مدرک گرایی کاهش یافته است و دوم اینکه با توجه به اقدامات صورت گرفته سالهای اخیر در دانشگاه جامع علمی کاربردی، این دانشگاه در بهترین دوران خود از نظر علمی و آموزشی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به مشخص شدن ماموریت مراکز علمی کاربردی در طرح خوشه بندی شغلی دوره های آموزشی و طرح پایش مدرسان این دانشگاه که منجر به همکاری با اساتید با تجربه و توانمند گردیده، کیفیت آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ارتقا یافته است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: در دانشگاه جامع علمی کاربردی به دنبال تربیت دانشجویان کارآفرینی هستیم که پس از اتمام تحصیلات، بتوانند به مرحله ثبت شرکت کارآفرینانه خود برسند.

وی ادامه داد: تاسیس مراکز نوآوری و برگزاری رویدادهای شتاب با هدف معرفی ایده های دانشجویان و تجاری سازی آنها، توسعه مناسبی در دانشگاه جامع علمی کاربردی داشته و همچنین مراکز مشاوره و کلینیک های کسب و کار نیز در مجموعه این دانشگاه در حال فعالیت هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: انتظار دانش آموختگی با هدف رسیدن به کار دولتی انتظار بجایی نیست و دانشجویان هیچ دانشگاهی نباید به امید کار دولتی تحصیل کنند.

وی ادامه داد: تربیت دانش آموختگان کارآفرین هدف ما است و شما دانشجویان بهترین دوران زندگی و شکوفایی دوران تحصیل است و شما در این زمان به منابع مختلف علمی، آموزشی و اساتید دانشگاه دسترسی دارید.

امید در ادامه صحبت های خود از دانشجویان نو ورود خواست از وجود کانون های فرهنگی و هنری بر حسب علاقه مندی خود استفاده کنند و در مسابقات و جشنواره های علمی و فرهنگی و ورزشی شرکت کنند.

وی مطالبه گری دانشجویان را در حوزه آموزشی عامل افزایش کیفیت آموزش های مهارتی دانست و گفت: استاندارهای آموزشی مشخص شده در دانشگاه از جمله تعداد و ساعات کلاس های درس باید رعایت شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اشاره به اینکه دروس عملی و کارگاهی دانشجویان این دانشگاه باید به صورت حضوری برگزار شوند، گفت: امیدوارم در این دانشگاه به اهداف علمی و آموزشی خود برسید و ما نیز برای این مهم تلاش می کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
در اولین حراج امسال ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
«السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید دیدار کردند
جزییات افزایش تعرفه پرستاری
هشدار سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های جنوبی کشور
کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید موجب کسری بودجه نمی‌شود
صدور۱.۶ میلیون مجوز کسب و کار الکترونیکی
کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است
فعالیت سفارت هلند در تهران از سر گرفته شد
رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
زلفی‌گل: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور
وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
«تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
امیرعبداللهیان: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها لازم و مشروع بود
راهکار افزایش تولید گوشت قرمز در کشور از نگاه محققان
ریزش بهای طلا و سکه تداوم دارد
جنگ غزه بدهی‌های اسرائیل را ۲ برابر کرد
واکنش آیت الله جاودان به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل +فیلم
آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top