تاریخ انتشار: جمعه 1399/09/28 - 13:15
کد خبر: 379640

دانشگاه شهید ستاری نمونه ای از کارآمدی در نظام جمهوری اسلامی

سردار غلامی اطهار کرد: دانشگاه شهید ستاری بعد از انقلاب اسلامی، توسط دانشمندان و متخصصان داخلی ایجاد شد و طراحی دانشگاه، تخصص‌های دانشگاه و تولید علم توسط این دانشگاه، نمونه‌ای از کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری مهر، سردار غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از دانشگاه هوایی شهید ستاری و ضمن امضا تفاهم نامه میان دو دانشگاه، اظهار کرد: به لطف خدا و در طول چهل سالی که از انقلاب گذشته، نقش آفرینی ملت درتبعیت از ولایت و نقش آفرینی نیروهای مسلح در ایفای وظیفه خود در دفع خطرات دشمنان و استقرار امنیت پایدار در سطح کشور، مدیون تعاملات و هم افزایی ها و داشتن یک نگاه واحد و مشترک به یک چشم انداز بلند است که زمینه ساز موفقیت‌هایی در گام اول انقلاب را فراهم کرده است.

وی افزود: باید بدانیم همه مستکبرین عالم برای جلوگیری از پیشرفت و گسترش انقلاب دست به دست هم داده اند و تنها وحدت آحاد ملت ایران و اجزای حاکمیت منجر به شکست دشمنان قسم خورده انقلاب خواهد شد.

سردار غلامی اطهار کرد: دانشگاه شهید ستاری بعد از انقلاب اسلامی، توسط دانشمندان و متخصصان داخلی ایجاد شد و طراحی دانشگاه، تخصص‌های دانشگاه و تولید علم توسط این دانشگاه، نمونه‌ای از کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: ما در گام دوم انقلاب اسلامی برای مقابله با این دشمنی دشمنانمان، به شدت نیازمند تداوم این حرکت‌ها برای حفظ انقلاب هستیم؛ چرا که در گام دوم، در حال نزدیک شدن به قله هستیم و ادامه راه مستلزم تعاملات بیشتر و تداوم حرکت‌های علمی و جهادی است.

سردار غلامی تصریح کرد: مأموریت واحد ما در تمامی دانشگاه‌های نیروهای مسلح، تربیت افسران و پاسدارانی در تراز انقلاب اسلامی است و قطعاً داشتن اساتید نخبه، الگو و تراز بالا که توان انتقال مسائل تربیتی در کنار مسائل علمی و پژوهشی را دارند، منجر به کشف نخبه‌های علمی و نظامی و آینده سازان ایران اسلامی خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top