تاریخ انتشار: شنبه 1399/09/29 - 10:17
کد خبر: 379706

در مورد تحصیل در خارج از کشور (تحصیل در ترکیه و تحصیل در قبرس) چه می‌دانید؟

در صورتی که شما بخواهید کشور قبرس را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید باید بگوییم که این کشور به دو قسمت جنوبی و شمالی طبقه ‌بندی می ‌شود که قسمت شمالی کشور قبرس، تحت نظارت کشور ترکیه و چین و قسمت جنوبی کشور قبرس تحت نظارت کشور یونان می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» تحصیل در خارج از کشور برای بسیاری از دانشجویان و علاقه مندان به علم به عنوان دغدغه بزرگ برای تمامی سنین به حساب میآید. همچنین افراد بسیاری هستند که در درون کشور شغل یا هدف مورد نظرشان را به دست نیاورده اند و می خواهند با تحصیل در خارج از کشور به این مهم دست پیدا کنند. افراد مختلف با دلیل های متفاوتی نسبت به تحصیل در خارج از کشور اقدام می کنند که از جمله مهمترین دلیل ها میتوان به ارتقای رتبه شغلی، یافتن شغل مناسب، بالا بردن سطح علمی برای خود و جامعه شان و یا در موارد با ارزش سطحی کمتر مانند فرار از سربازی برای آقایان، چشم و هم چشمی با اقوام و دوستان اشاره کرد. برای تحصیل در خارج از کشور فرصت های بسیار زیاد از کشور های متعددی وجود دارند که از میان آنها کشور های اروپایی به عنوان بزرگترین دریافت کننده دانشجویان بین المللی به حساب می آیند که از این میان تحصیل در قبرس شمالی و همچنین تحصیل در ترکیه گزینه بسیار مناسبی برای دانشجویان خواهان تحصیل در کشور عزیزمان ایران به حساب میآید. موسسه حقوقی دادمهر عدالت ارائه دهنده انواع خدمات برای تحصیل در خارج از کشور و همچنین تحصیل در قبرس و تحصیل در ترکیه و سایر کشورهای آسیایی و اروپایی با کادری مجرب و کارآزموده و کارشناسان حقوقی آماده خدمت رسانی به شما دانشجویان و مخاطبین عزیز می باشد.

در مورد تحصیل در خارج از کشور (تحصیل در ترکیه و تحصیل در قبرس) چه می دانید؟

تحصیل در خارج از کشور

انتخاب دانشگاه مناسب جهت تحصیل در خارج از کشور

در کره خاکی زمین قاره های متعددی وجود دارد که انتخاب کردن یک کشور از میان این قاره ها برای اشخاصی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند باعث استرس بسیار زیاد می شود و افراد بسیار زیادی هستند که تحصیل در خارج از کشور و زندگی در یک کشور دیگر را بسیار شیرین و رویایی می پندارند و اگر ما کمی واقعی تر به این موضوع توجه کنیم می بینیم که شرایط آن قدرها گل و بلبل نخواهد بود و یک سری چالش های پیش روی شما می باشد. انتخاب دانشگاه مناسب و همچنین کشوری مناسب با توجه به شرایطی که فرد درخواست کننده دارد فرایندی بسیار مهم و ضروری می باشد که حتما باید به تحقیق و دانش کافی نسبت به انتخابات کشوری موثر و همچنین دانشگاهی مناسب جهت ادامه تحصیل و موفقیت قدم برداشت.

تحصیل در قبرس

در صورتی که شما بخواهید کشور قبرس را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید باید بگوییم که این کشور به دو قسمت جنوبی و شمالی طبقه بندی می شود که قسمت شمالی کشور قبرس، تحت نظارت کشور ترکیه و چین و قسمت جنوبی کشور قبرس تحت نظارت کشور یونان می باشد. با توجه به دو منطقهای بودن کشور قبرس این کشور دو پایتخت دارد که در قبرس شمالی شهر لفکشا به عنوان پایتخت و همچنین در قبرس جنوبی شهر نیکوزیا به عنوان پایتخت به حساب می آید. هر دو منطقه کشور قبرس شمالی و جنوبی مورد تایید اتحادیه اروپا بوده ولی از نظر وزارت بهداشت ایران تنها قبرس جنوبی مورد تایید میباشد، ولی وزارت علوم ایران هر دو ناحیه قبرس را مورد تایید قرار داده است.

در مورد تحصیل در خارج از کشور (تحصیل در ترکیه و تحصیل در قبرس) چه می دانید؟

تحصیل در قبرس

در قبرس شمالی برخی دانشگاه ها بورسیه بین ۲۵ تا ۷۵ درصد ارائه مینمایند که اگر سطح علمی بالایی را ارائه کنید مطمئنا میتوانید از این بورسیه ها نهایت استفاده را در دوران تحصیل خود نمایید. دانشجویان بین المللی که خواهان تحصیل در کشور قبرس هستند می توانند در مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین رشته های مختلف در دانشگاه معتبر این کشور اقدام به تحصیل کند. البته باید بگوییم که هر کدام از این مقاطع و رشته های تحصیلی دارای یکسری بندها و قوانین می باشند که هر دانشجو ملزم به رعایت آنها می باشد و بتواند تحصیل خود را آغاز کند.

دانشگاه های کشور قبرس

کشور قبرس یک کشور بیشتر توریستی و دارای دانشجو به حساب میآید با توجه به همین موضوع دانشگاه های متعددی در این کشور بنا شده و در حال فعالیت می باشند. موضوعی که مشخص است این است که تمامی دانشگاه های موجود در کشور قبرس از جایگاه مناسبی در رنکینگ جهانی برخوردار نیستند ولی در کشور قبرس دانشگاه معتبر وجود دارد که معمولاً افراد خواهان تحصیل به فکر تحصیل در این سه دانشگاه خواهند بود هر سه دانشگاه معتبر موجود در کشور قبرس مورد تایید آمریکا، کانادا، ترکیه و اتحادیه اروپا می باشند. نام این سه دانشگاه، دانشگاه بینالمللی قبرس و دانشگاه مدیترانه شرقی و همچنین دانشگاه neu می باشد.

تحصیل در ترکیه

هر ساله تعداد بسیار زیادی دانشجوی بین المللی در سراسر دنیا جهت تحصیل در کشور ترکیه عازم این کشور میشوند که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. طبق آمار در سال ۲۰۱۹ چیزی در حدود ۷۰ هزار دانشجو بین المللی در این کشور در حال تحصیل بودهاند که این موضوع مشخص میکند که کشور ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد دانشجویی در سطح بین الملل به حساب می آید از جمله مهمترین دلایلی که باعث میشود تا ترکیه به کشور محبوب برای دانشجویان تبدیل شود هزینه نسبتاً مناسب زندگی در این کشور و همچنین کیفیت آموزشی نسبتاً بالای دانشگاه های مختلف این کشور می باشد. همچنین در صورتی که شما بتوانید در دانشگاه مورد نظرتان بورسیه تحصیلی اخذ کنید بسیاری از هزینه های شما تحت پوشش قرار گرفته که از جمله این هزینه ها می توان به هزینه های اقامت، شهریه دانشگاه، هزینه مسافرت و همچنین بیمه درمانی اشاره کرد.

مهمترین مزایای تحصیل در ترکیه

کشور ترکیه با کشور های اروپایی و غربی روابط و ساز و کارهای بسیار مناسبی داشته و همچنین از اواخر قرن بیستم نظام آن به جمهوری تغییر پیدا کرده است که باعث شده تا کشور ترکیه یک کشور پیشرفته و رو به رشد و ترقی مبدل گردد. در کشور ترکیه گروه های قومی متعدد و مختلفی در کنار یکدیگر با آرامش زندگی میکنند و این کشور فرهنگ بسیار غنی نیز دارد و در حال حاضر به عنوان یکی از امن ترین کشور ها در منطقه به حساب می آید. در کشور ترکیه دانشگاه های دارای سبک و سیستم آموزشی پیشرفته و به روزی بوده که این موضوع باعث شده تا بسیاری از دانشگاه موجود در این کشور در سطح بین المللی اعتبار بسیار مناسبی داشته باشد. همچنین زبان آموزش در بسیاری از دانشگاه های این کشور زبان بین المللی انگلیسی و در بعضی دانشگاه ها نیز ترکیه می باشد. همچنین آموزش زبان هم زبان انگلیسی به زبان ترکیه برای تمامی دانشجویان ارائه می گردد و بعد از آنکه دانشجو از نظر زبان آمادگی لازم را پیدا کرد به دانشگاه مورد نظر معرفی می گردد.

در مورد تحصیل در خارج از کشور (تحصیل در ترکیه و تحصیل در قبرس) چه می دانید؟

تحصیل در ترکیه

موسسه حقوقی دادمهر عدالت emuregister.com با سابقه بسیار بالا در زمینه ارائه خدمات تحصیلی در خارج از کشور در انواع مختلف کشورهای اروپایی و آسیایی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و نیاز های شما عزیزان در زمینه مهاجرت و تحصیل در این کشورها می باشد و با کادری حرفه ای و کار آزموده در خدمت شما می باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top