تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/10/02 - 03:38
کد خبر: 380032

ترامپ نامزد انتخابات ۲۰۲۴ می‌شود؟

بر اساس نظرسنجی جدید انجام شده، اکثر آمریکایی‌ها معتقدند که رئیس جمهور کنونی آمریکا بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که اکثر رای‌دهندگان در انتخابات آمریکا معتقدند که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد.

در این نظرسنجی که توسط موسسه هریس ایکس/ هیل انجام شده، ۵۹ درصد از رای دهندگان گفتند که احتمال زیاد وجود دارد که ترامپ در چهار سال آینده نامزدی خود برای انتخابات سال ۲۰۲۴ را اعلام کند این در حالی است که ۴۱ درصد این احتمال را رد کردند.

در میان شرکت کنندگان در این نظرسنجی، ۶۸ درصد از رای دهندگان جمهوری‌خواه گفتند که احتمالا ترامپ بار دیگر نامزد انتخابات خواهد شد و ۵۹ درصد از افراد مستقل نیز اعتقاد مشابهی داشتند.

از سوی دیگر، ۵۰ درصد رای دهندگان دموکرات معتقدند که احتمالا ترامپ بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.

در نظرسنجی قبلی که هریس‌ایکس/ هیل انجام داده بود، ۴۷ درصد از شرکت کنندگان گفتند که از نامزدی مجدد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حمایت می‌کنند حال آنکه ۵۳ درصد با این موضوع مخالفت کرده‌اند.

این در حالی است که ترامپ هنوز شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را نپذیرفته است.

نظرسنجی هریس‌ایکس/ هیل بین روزهای ۱۰ تا ۱۴ دسامبر و از میان ۳۷۹۹ رای دهنده انجام شده و درصد خطایی ۱.۵۹ درصد برای آن در نظر گرفته شده است.

این نظرسنجی در حالی انجام شده که سه منبع آگاه که در خصوص حضور دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ با وی بحث کرده‌اند به پایگاه خبری «آکسیوس» گفته‌اند که او قصد ندارد به این زودی‌ها برای انتخابات آتی این کشور اعلام نامزدی کند.

پایگاه خبری آکسیوس، در توضیح دلیل این اقدام ترامپ نوشته که وی قصد ندارد تا قبل از بیستم ژانویه (یعنی روز برگزاری مراسم تحلیف «جو بایدن») برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام نامزدی کند، زیرا این کار به رأی‌دهندگان مهم وی نشان خواهد کرد که او مبارزه برای تغییر نتایج انتخابات را رها کرده است.

این در حالی است که رئیس‌جمهور آمریکا بعد از گمانه‌زنی‌هایی که در این خصوص زده شده بود اواسط آذرماه در کاخ سفید به طرفدارانش گفته که درصدد نامزدی در انتخابات چهار سال بعد است.

ترامپ که در تلاش‌هایش برای اثبات تقلب در انتخابات ریاست جمهوری و نپذیرفتن شکست تداوم داشته، در جریان مراسمی که به مناسبت جشن کریسمس در کاخ سفید با حضور هوادارانش برگزار شد به گمانه‌زنی‌های اخیر رسانه‌ها درباره قصدش برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دامن زد.

دونالد ترامپ در این مراسم خصوصی به حامیانش گفت: «این چهار سال (حضورم در مقام ریاست جمهوری آمریکا) خارق العاده بوده است. ما در تلاش هستیم که یک چهار سال دیگر هم داشته باشیم، اگر نشد (نتیجه تلاش برای اثبات تقلب در انتخابات به جایی نرسید)، چهار سال دیگر شما را خواهم دید».

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور می‌شود؟
شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد
حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
چرا ژیلا صادقی از تلویزیون رفت؟ +فیلم
این غذاها قاتل کبد است!
ژیلا صادقی: من پاسپورت آمریکا دارم +فیلم
اشک‌های بی‌امان ژیلا صادقی در برمودا +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top