تاریخ انتشار: جمعه 1399/10/05 - 22:57
کد خبر: 380430

خضریان خبر داد؛

امضا کنندگان نامه به اوباما در لیست انتصابات شستا

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به بکارگیری اعضای ستاد انتخاباتی روحانی با دستور کبیری معاون وزیر تعاون در شستا، گفت: بعد از طرح سوال اینجانب از شریعتمداری و رسانه ای شدن این موضوع، اسنادجدیدتری بدست اینجانب رسیده که حکایت از انتصابات بی ضابطه بیشتری دارد که در این میان برخی از فعالان فتنه 88 و امضا کنندگان نامه به اوباما در لیست انتصابات وزارت تعاون قرار دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به بکارگیری اعضای ستاد انتخاباتی روحانی با دستور کبیری معاون وزیر تعاون در شستا، گفت: بعد از طرح سوال اینجانب از شریعتمداری و رسانه ای شدن این موضوع، اسنادجدیدتری بدست اینجانب رسیده که حکایت از انتصابات بی ضابطه بیشتری دارد که در این میان برخی از فعالان فتنه88 و امضا کنندگان نامه به اوبا در لیست انتصابات وزارت تعاون قرار دارند.

علی خضریان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بولتن نیوز با اشاره به سوالش از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این سوال که در خصوص دلایل بکار گیری اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در شستاست، در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد و وزیر باید با حضور در کمیسیون پاسخگوی این سوال باشد.

وی افزود: چندی پیش سوال در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار گرفت اما به دلیل بیماری، شریعتمداری در جلسه کمیسیون حضور نیافت.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 30 نماینده این سوال را امضاء کردند، افزود: وقتی اینجانب در مصاحبه ای اعلام کردم مدارکی به دست بنده رسیده که نشان می‌دهد شماری از اعضای ستاد انتخاباتی آقای حسن روحانی با دستور آقای محمد کبیری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت‌های زیر مجموعه شستا به کار گیری شده اند، برخی از مطلعین، اسناد جدیدی به اینجانب رساندند که نشان می دهد این قصه سر دراز دارد.

خضریان با تاکید بر اینکه آمار دقیقی از انتصابات سفارشی اعضای ستاد روحانی در وزارت کار و شستا که فاقد تخصص و سابقه هستند و عضو هیئت مدیره شدند، در دست نیست، تصریح کرد: اما بر اساس اسنادی که اینجانب دارم برخی افراد با این شیوه سفارشی منصوب شدند.

وی با بیان اینکه وزیر تعاون باید در خصوص به کارگیری این افراد در چنین پست‌های مهمی شفاف سازی کند و به مجلس پاسخگو باشد، افزود: وزیر باید پاسخ دهد که بکارگیری این افراد در مشاغل تخصصی و مدیریتی، با کدام تخصص، تجربه و سوابق شغلی موثر و مرتبط بود و اعضای کمیته جوانان و دانشجویان ستاد‌های انتخاباتی رئیس جمهور، با کدام سابقه موثر شغلی، برای جذب در مشاغل کلیدی و هیأت مدیره بزرگترین و مهمترین هلدینگ‌ها و شرکت‌های اقتصادی و تولیدی کشور (زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) معرفی شده اند؟

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس لیستی که اینجانب دارم برخی افراد که سابقه حضور در فتنه 88 دارند و حتی نامه به اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا برای تحریم ایران را امضاء کردند، مشاهده می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آهنگ‌سازی تتلو به‌تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان +عکس
حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد
خزعلی: ۶۰هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند
کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top