تاریخ انتشار: شنبه 1399/10/06 - 09:38
کد خبر: 380476

گلایه مربیان اسکی تهرانی از اتفاقاتی که در توچال رخ داد

مربیان اسکی تهرانی از نحوه برخورد مسئولان توچال و برخی تصمیم های سلیقه ای و لحظه ای به شدت گلایه دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، پس از بیش از یک سال انتظار از چند روز پیش بازگشایی پیست‌های اسکی استان تهران با توچال استارت خورد و از اوایل این هفته نیز پیست‌های اسکی دربندسر در تهران و دیزین در استان البرز (در مجاورت تهران) بازگشایی خواهند شد.

گلایه مربیان اسکی تهرانی از اتفاقاتی که در توچال رخ داد

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای شیوع کرونا یکی از موارد حساسیت برانگیز و قابل توجه در صدور مجوز بازگشایی پیست‌های اسکی بود، پروتکل‌هایی که البته گاهاً به صورت سلیقه‌ای و با تغییرات یک شبه همراه است. نمونه آن اتفاقاتی است که در چند روز گذشته توسط مسئولان توچال به مربیان اسکی گفته شد و نحوه برخورد و عملی کردن این تصمیمات ناراحتی و گلایه شدید آنها را در پی داشت.

در حالی که مربیان اسکی پیش از آغاز تمرین با شاگردانشان نیاز به فضایی (همچون محیط مدرسه اسکی) برای آماده شدن دارند درهای مدرسه اسکی توچال به روی مربیان بسته شد و این موضوع از قبل به مربیان اسکی اطلاع رسانی نشده بود و هیچ جایگزینی هم برای آن تعبیه نشده است.

جمعی از مربیان اسکی در تماس با خبرنگار مهر از برخورد بد مسئولان و قوانین خودساخته خبر دادند که منجر به ناراحتی و ترک پیست توسط بسیاری از مربیان شد.

اگرچه با توجه به شیوع کرونا می‌بایست پروتکل‌های بهداشتی در پیست‌های اسکی رعایت شود اما متولی این مدارس که قبلاً فدراسیون و حالا هیات اسکی تهران است موظف است تا با اتخاذ تصمیماتی در راستای عدم تجمع و حفظ فاصله اجتماعی تلاش کند نه اینکه به طور مثال با بستن درهای مدرسه جدید، مربیان و شاگردانشان به ناچار در مدرسه اسکی قدیمی فاقد پنجره و تهویه مناسب جمع شوند که خطر و ریسک کرونا را چند برابر کند.

حق داشتن تنها یک شاگرد یکی دیگر از قوانینی است که نیاز به بازنگری بیشتری دارد چرا که اسکی بازان با توجه به هزینه بالای کلاس‌های خصوصی اغلب تمایل دارند در کلاس‌های گروهی شرکت کنند و همین باعث می‌شود تعدادی از آنها از ثبت نام در کلاس‌های خصوصی تک نفره اجتناب کنند و این مربیان تهرانی را که یک سال برای رسیدن روزهای برفی و بازگشایی پیست‌های اسکی صبر کرده بودند متضرر می‌کند.

لازم است تا هیات اسکی تهران به عنوان مسئول اصلی شرایط مربیان این استان، همانطور که هزینه برای تمدید کارت مربیان را به صورت منظم دریافت می‌کند نسبت به برخورد احترام آمیز با آنها نیز تلاش کند، هرچند ظاهراً چند روز گذشته مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران در محل توچال جلسه‌ای با برخی مربیان و مسئولان داشته است و باید دید این زنجیره اتفاقات و برخوردها با مربیان قطع می‌شود یا خیر.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
حلقه اتحاد دانشجویان دانشگاه نیویورک برای اقامه نماز +فیلم
دانشجویان دانشگاه کلمبیا مانع از ورود یک صهیونیست به دانشگاه شدند +فیلم
اعتراضات دانشجویان دانشگاه مینه سوتا در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
حرکت متفاوت دانشجویان کالج ویتمن در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات
قابلیت های هوش مصنوعی به این نرم افزار شکل بهتری داده است
فایننشال تایمز از توانایی‌های پنهان حزب الله لبنان می گوید
هشدار نارنجی هواشناسی درباره بارش‌های اردیبهشتی
ائتلاف خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن +جزئیات
راز لبخند سردار حاجی‌زاده در عید فطر؟ +فیلم
فیلم جدید از دیدار فرماندهان ارشد با رهبرانقلاب +فیلم
افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک +فیلم
اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
سرنوشت قایدی برای فصل بعد
پرمصرف‌ترین داروها در ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top