تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/10/10 - 12:13
کد خبر: 381012

فراخوان تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برای سردار سلیمانی

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برترین تولیدات و انتشار محتوا در فضای مجازی با موضوع ابعاد مختلف زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید دکتر محسن فخری زاده تقدیر می کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، متن فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس و شهید دکتر محسن فخری زاده به شرح زیر است:

از روز شنبه ۱۳ دی ماه مصادف با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس تا روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه مصادف با چلهمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده

نقش و جایگاه سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دکتر فخری زاده در تحقق تمدن نوین اسلامی، نقش و جایگاه سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دکتر فخری زاده در آرامش و ثبات جهان اسلام و منطقه ی خاورمیانه، معرفی سبک زندگی، حسن خلق و اخلاق کریمانه ی سردار سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دکتر فخری زاده به مردم سراسر جهان از موضوعات این فراخوان هستند.

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از برترین محتواهای تولیدی و نیز بسترهای نشری که در انتشار محتواهای مذکور با هشتگ های #سرداران_مقاومت، #مردـاخلاق و #مردـمیدان، فعالیت موثرتری داشته باشند، تقدیر مادی و معنوی انجام خواهد داد.

علاقه‌مندان برای شرکت در فراخوان می‌توانند از طریق عضویت در گروهی که برای این امر در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی به نشانی https://ble.ir/join/ODc1MzI3Nz  تشکیل شده است، تولیدات اختصاصی خود را مستقیم و بدون محدودیت بارگذاری کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای ارسال محتواهای بازنشری لازم است کیفیت، تکراری نبودن و حرفه‌ای بودن را مدنظر قرار داده و حداکثر روزانه می‌توانند ۵ محتوای بازنشری را در گروه مذکور به اشتراک بگذارند.

ارسال محتواهای تولیدی و بازنشری در گروه، حتماً به همراه یک توضیح شامل موضوع و نام و مشخصات مرجع تولید یا انتشار باشد.

پیش از این مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با عنوان مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت داشت که در آذر ماه با تصویب سازمان امور اداری و استخدامی عنوان این مرکز به مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی تغییر کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top