تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/10/10 - 13:12
کد خبر: 381016

ناگفته‌هایی از برنامه‌های فتنه‌گران در تشییع آیت‌الله منتظری +فیلم

ویژه برنامه تلویزیون اینترنتی «به وقت قم» با موضوع بررسی وقایع فتنه 88 در شهر قم و اتفاقات پیرامون تشییع آیت‌الله منتظری ضبط شد. در این برنامه «هادی خادم حسینی» مداح اهل بیت و فعال فرهنگی و مذهبی و «مهدی مشکینی» به عنوان فعال رسانه به تشریح برخی وقایع ناگفته فتنه در سال 88 پرداختتد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سایت 598، ویژه برنامه اینترنتی «به وقت قم» با موضوع بررسی وقایع فتنه 88 در شهر قم و اتفاقات پیرامون تشییع آیت‌الله منتظری ضبط شد.

در این برنامه «هادی خادم حسینی» مداح اهل بیت و فعال فرهنگی و مذهبی و «مهدی مشکینی» به عنوان فعال رسانه به تشریح برخی وقایع ناگفته فتنه در سال 88 پرداختتد.

خادم حسینی در این برنامه با اشاره به برخی شعارهای هتاکانه حامیان فتنه در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله منتظری گفت: به عنوان فردی که کف خیابان بودم، می‌گویم 98 درصد کسانی در تشییع پیکر آقای منتظری حضور داشتند؛ قمی نبودند.

این مداح اهل بیت با اشاره به این‌که رحلت آیت‌الله منتظری یکی از سخت‌ترین امتحان‌های انقلاب بود؛ تصریح کرد: حامیان جریان فتنه در مراسم تشییع، ما را با هر آنچه که دستشان می‌آمد؛ می‌زدند.

وی افزود: یادم است یک خانمی سراغ من آمد و با کشف حجاب، زبان به هتاکی باز کرد تا واکنش ما را برانگیزد که بنده آنجا گفتم که هزاران بار هم ما را بزنید؛ یکی از ما نخواهید خورد! ما برای زدن نیامده‌ایم؛ ما آمده‌ایم که بگوییم از شما نمی‌ترسیم.

در ادامه مهدی مشکینی، فعال رسانه که به مدت دوهفته پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، برای پوشش برنامه‌های انتخاباتی آقای میرحسین موسوی با او همراه بود؛ به بیان برخی خصوصیات رفتاری و اتفاقات پشت پرده برنامه‌های انتخاباتی این نامزد شکست خورده و ناکام در انتخابات پرداخت.

ناگفته‌هایی از برنامه‌های فتنه‌گران در تشییع آیت‌الله منتظری + لینک دانلود

مشکینی گفت: میرحسین موسوی شخصیتی پارادوکسیکال داشت و فردی احساساتی بود و سریع عصبانی می‌شد. من بارها شاهد بودم که در مراسمات مختلف به اقتضای شرکت‌کنندگان، سخنانی می‌گفت با که برخی مواضع‌اش متناقض بود. مثلا ایشان در جمعی در پاسخ به اعتراضات بسیجیان به وی، خود را فردی بسیجی و نخست وزیر امام (ره) معرفی می‌کرد؛ اما در جایی دیگر و در جمع دانشجویی به بسیج و بسیجیان می‌تاخت.

ویژه برنامه اینرنتی «به وقت قم» کاری از پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) با همکاری سایت خبری تحلیلی قم‌فردا و جمعی از رسانه‌های اجتماعی قم است که با هدف روشنگری و آگاهی بخشی به برخی مسائل و موضوعات مهم پیرامون استان قم می‌پردازد.
 
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top