تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/10/14 - 12:52
کد خبر: 381402

ورود جدی پلیس فتا به موضوع تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

فرمانده ناجا گفت: صفحات و تارنماهایی بودند که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شدند و با رفتارهایی نامناسب آرامش روحی جامعه را برهم می‌ریختند، پلیس فتا در این حوزه به شکل جدی و قاطع ورود کرد و حدود 3 هزار تارنما شناسایی و صاحبان آن‌ها مشمول برخورد قانونی شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا، در حاشیه حضور خود در ستاد فرماندهی استان البرز در جمع خبرنگاران، با اشاره به شیوع بیماری کرونا،  گفت: سعی داشتیم در این دوران در کنار کارکنان حوزه بهداشت و درمان قرار بگیریم و در این میان نیروهای انتظامی و راهنمای و رانندگی در امر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ترددها نقش مهمی ایفا کردند.

ورود جدی پلیس فتا به موضوع تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی در خصوص گندزدایی معابر نیز همکاری داشته اند، اظهار کرد: از تمام ظرفیت خود استفاده کرده‌ایم و سعی خود را بر این داشته‌ایم تا بتوانیم شیوع بیماری کرونا را کنترل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مبارزه با قاچاق اشاره کرد و افزود: قاچاق و احتکار دو مقوله‌ای هستند که به صورت جدی مورد پیگیری نیروهای انتظامی قرار گرفته که در این میان شناسایی و برخورد با متخلفین صورت گرفته است.

سردار اشتری با اشاره به مشکلات عرصه فضای مجازی، یادآور شد: صفحات و تارنماهایی بودند که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شدند و با تهدید و ارعاب و ترویج شایعات یا رفتارهای خشونت بار آرامش روحی جامعه را برهم می‌ریختند که پلیس فتا در این حوزه به شکل جدی و قاطع ورود کرد و خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شد و حدود 3 هزار تارنما با این ویژگی ها شناسایی و صاحبان آن ها مشمول برخورد قانونی شدند.

وی با بیان اینکه با تمام توان در اختیار مردم هستیم که اثرات مثبتی هم داشته است، یادآور شد: کاهش آمار بیماری به کمک کادر زحمت کش درمانی و سایر نهادهای فعالی از جمله نیرو انتظامی محقق شده است.

این فرمانده ارشد نظامی در ادامه در خصوص آنلاین شدن صدور جواز تردد در تهران و سایر استان‌ها اظهار کرد: آمادگی داریم به صورت آنلاین به ما اعلام شود و تصمیم گیری در مورد نحوه صدور برگه و اعلام آن در توسط فرمانداران میسر است.

وی در بخش دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، گفت: بیش از ۳۰ درصد کشفیات نسبت به گذشته افزایش یافته اگرچه رضایتبخش نیست چرا که مواد مخدر شده به کشور اثرات سو خود را خواهد گذاشت، اما افزایش کشفیات نشان دهنده میزان فعالیت نیروی انتظامی در مرزها و داخل شهرها در برخورد ما مواد مخدر است.

سردار اشتری در رابطه با جمع آوری معتادین متجاهر تصریح کرد: معتادین متجاهر یکی از معضلات مهم اجتماعی این روزها است که امیدواریم همه دستگاه‌ها به ما کمک کنند تا بتوانیم در این حوزه نقش پررنگ تری ایفا کنیم، البته تا به امروز معتادین متجاهر جمع آوری شده و به مسؤولان مربوطه تحویل داده ایم.

به گفته این مقام مسؤول استان البرز در همه عرصه‌ها اقدامت مفید و مؤثری داشته است و انتظار می‌رود با همکاری سایر نهادهای مربوطه در استان بتوانیم شاهد پیشرفت دوباره ای در اقدامات این استان باشیم تا در آینده تأثیرات مثبت آن را در سطح جامعه و کشور ببینیم.

وی در پایان ضمن گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی، اظهار کرد: طبق فرامین رهبری همه باید همه ما از مکتب سردار درس بگیریم. در این راستا و در حوزه امنیتی و اجتماعی کار خوب پژوهشگاهی را آغاز کرده ایم تا در امور اجتماعی خود از این تدابیر استفاده کنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top