تاریخ انتشار: شنبه 1399/10/13 - 15:01
کد خبر: 381463

بیانیه هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

کارگروه عراق طرح ساهب، هسته مرکزی بین الملل بسیج دانشجویی در سالروز شهادت سردار سلیمانی و مهندس ابومهدی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کارگروه عراق طرح ساهب، هسته مرکزی بین الملل بسیج دانشجویی در سالروز شهادت سردار سلیمانی و مهندس ابومهدی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

أَمَّا بَعْدُ فَإِنَّ الْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخَاصَّةِ أَوْلِیَائِهِ وَ هُوَ لِبَاسُ التَّقْوَى وَ دِرْعُ اللَّهِ الْحَصِینَةُ وَ جُنَّتُهُ الْوَثِیقَةُ فَمَنْ تَرَکَهُ رَغْبَةً عَنْهُ أَلْبَسَهُ اللَّهُ ثَوْبَ الذُّلِّ وَ شَمْلَةَ الْبَلَاءُ وَ دُیِّثَ بِالصَّغَارِ وَ الْقَمَاءَةِ وَ ضُرِبَ عَلَى قَلْبِهِ بِالْإِسْهَابِ وَ أُدِیلَ الْحَقُّ مِنْهُ بِتَضْیِیعِ الْجِهَادِ وَ سِیمَ الْخَسْفُ وَ مُنِعَ الْنِّصْفُ أَلَا وَ إِنِّی قَدْ دَعَوْتُکُمْ إِلَى قِتَالِ هَؤُلَاءِ الْقَوْمِ لَیْلًا وَ نَهَاراً وَ سِرّاً وَ إِعْلَاناً وَ قُلْتُ لَکُمُ اغْزُوهُمْ قَبْلَ أَنْ یَغْزُوکُمْ

آری از کلام آن کرار، کدام سخن پیشی می‌گیرد وقتی که مردم را به ادای این فریضه الهی دعوت می‌کرد.

به راستی که در این زمان آزاد مردانی از جبهه مقاومت هنوز لبیک گویان به ندای حقش سر تعظیم فرود آورده و مانند مریدی که از بضاعت خود، بهترینش را در پیشگاه مرادش تقدیم می‌دارد، جان خویش را فدا می‌کنند. در دنیایی که ابر قدرت‌ها از نظر اخلاقی به قعر چاه ابتذال سقوط کرده و به نهایت خوی حیوانی تنزل یافته‌اند و ناچارند برای ارائه تعریف از قهرمانی، از قهرمان‌های خیالی، چیز‌هایی بسازند که خود نیز باور نمی‌کنند، این ملت‌های اسلامی هستند که از دامن پاک زنانشان، جوانمردانی به جبهه‌های نبرد می‌فرستند که مصداق بارز آیه شریفه «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» هستند.

ترور ناجوانمردانه تنها جزئی از چهره خبیث نظام سلطه است که ذلیلانه برای تداوم استیلای ننگین خود در جهت به بردگی کشیدن بشریت، به آن متوسل می‌شوند، اما غافل از اینکه از خون شهدا، هزاران لاله سر از خاک برآرد.

یک سال از به شهادت رسیدن شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و همراهان آنان می‌گذرد. بسی دل‌های دوستداران آن عزیزان فرسود، اما ذره‌ای به عزم‌های ما خللی وارد نشده که جزم‌تر نیز شده است و جوشش خون پاک به ناحق ریخته‌ی آنان ضمیر‌های پاک را به غلیان انداخته و به برکت این خون، نام آوران بی شماری در جبهه مقاومت به صف شدند.ما راه آن سروران را ادامه میدهیم، هر کدام در حیطه‌های مختلف مانند قطراتی هستیم که موج‌های سهمگینش، کاخ پوشالی دشمن را به ویرانه تبدیل می‌کند. علمی که با اخلاق توأمان است، در حیطه صنعت، پزشکی، نانو رسانه، هسته ای، موشکی و.... امروز دیگر به برکت خون شهیدان، ما کشور‌های جداگانه‌ای نیستیم، ایران، عراق، یمن، سوریه، لبنان، افغانستان، پاکستان و تمام کشور‌هایی که گوش جان سپرده اند به نوای دل انگیز حق طلبی؛ دست در دست یکدیگر می‌فشریم و زمزمه‌های تفرقه افکنانه را کنار گذاشته و همگی در جهت رساندن کلمه حقه‌ی «لا اله الا الله» به گوش جهانیان یک دل می‌شویم. امروز همگی یک ملتیم، ملتی حق طلب، همگی وامدار مکتب امام شهیدمان هستیم و در یک کلام، «ما ملت امام حسینیم».جبهه استکبار و در رأس آنها، آمریکای جنایتکار که دست هایش در ریختن خون بیگناهان و مردم مظلوم و ترور سرداران و دانشمندان از همه بیشتر به خون آلوده است، امروز دیگر در آرامش نیست و در واقع در مردابی که خود باعث ایجاد آن است، دست و پا می‌زند و ناامیدانه به شمارش معکوس نابودی خود متوجه است. باشد که انتقام سخت ما که آن را در هر لحظه و آنگونه که در شأن جبهه مقاومت و درهم کوبنده‌ی استکبار جهانی است و آن را حق مسلم و تغییر ناپذیر خود می‌دانیم، خواب را از چشم گرگ صفتان و مردنمایان نامرد حرام کند و تسلایی باشد بر دل‌های داغداری که در فراق آن عزیزان تفتیده شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top