تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/10/15 - 19:04
کد خبر: 381575

شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دیگر یارانشان یک مکتب هستند

ای امت اسلامی آگاه و هوشیار باشید ،امروز متاسفانه بعضی از سردمداران کشورهای اسلامی با بی بصیرتی و ترس از دشمن و تکیه نکردن به وعده های الهی و مردم خود، راه را برای دشمنان هموار کرده اند و این شما مردم کشور های اسلامی ،باید نگذارید که چنین ذلتی رخ دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» بیانیه همایش بین المللی بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهد، شهید بهشتی، امام صادق (ع)، تهران، علوم تحقیقات، صنعتی شریف و علم وصنعت منتشر شد.

متن بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله قاصم الجبارین

یکسال از  فقدان سرباز وطن و امت اسلامی و دیگر یارانش گذشت و هنوز  این داغ فراق بر تمامی ملت ایران و امت اسلامی  تازه است . در این یک سال ملت ایران گاه با سخنانشان و گاه با تبسم و گریه هایشان، با آنها سخن گفتند و در برابر او و دیگر یارانش ،شب و روز بر روح آنها  درود فرستادند در برابر ایثار و اخلاص آنها سر تعظیم فرود آوردند.

ای جوانان سرزمین و ای جوانان  امت اسلامی ، بدانید اگر شهید حاج قاسم سلیمانی را فقط به عنوان یک شخص نگاه کردید، همه به خود و هم به شهید  سر افراز ویارانش جفا کرده اید!

شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دیگر یارانشان  یک مکتب هستند ، مکتبی الهی و انسان ساز .

ای جوانان دانشجو و نخبه ی ایران و امت اسلامی ، بدانید امروز شما به عنوان افسران جنگ نرم، اگر در مکتب سلیمانی به ظهور و بلوغ برسید ، با ولایت پذیریتان عالم را برای آمدن موعود آماده  می کنید و با اخلاصتان کار های عظیم و درخشانی برای مظلومان عالم انجام می دهید.
تاسی به این  مکتب ما را در چشمان مظلومان عزیز می دارد  و در چشمان ظالمان ، مکر و خشم  آن ها را پدید می آورد و ما  همچون خاری در چشمان مستکبران خواهیم شد .

امید است که همه جوانان در این راه حق ثابت قدم بمانند ،راهی که ما را در اطاعت از دستورات الهی ، امامان معصوم ودیگر بندگان مخلص خدا چون حضرت امام خامنه ای دعوت می کند .

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه ی کامل تربیت شده ی مکتب انقلاب و امام (ره) بودند. که مردمی بودن و اخلاص و روحیه کار جهادی در کسوت یک مسئول از نشانه های بارز این مکتب و تربیت یافتگان امام (ره) بزرگوار ما است.

امروز  برتمامی مسئولین واحب است که راه سلیمانی را اسوه و نصب العین خود قرار دهند. خدمت برای خدا و به خلق خدا جایگزین نگاه های مادی  و منصب های دنیوی شود که  این زینت ها  بسیار زود گذر و فانی هستند . روزی همه ی منصب ها خواهند رفت اما چیزی که می ماند، نوع خدمت شما برای  خدا و به خلق خداست  .

ای خادمین ملت ، این را در ذهن خود هک کنید که هیچ رنگ و بویی بالاتر و بهتر رنگ و بوی الهی نیست و خود را  دربند رنگ های جناحی و سیاسی که شما را از اصل دور می کند قرار ندهید.

ای امت اسلامی بدانید که امروز دشمن خبیث اسلام و شیطان بزرگ دست به هر کاری خواهند زد تا تفرقه و نفاق بین امت اسلامی به وجود بیاورند ،آنها می خواهند امت اسلامی را به زانو در بیاورند و امت اسلامی هیچ راهی جز وحدت به معنای واقعی کلمه ندارند. وحدت نیاز امت اسلامی ،بیش از هر زمانی است

ای امت اسلامی آگاه و هوشیار باشید ،امروز متاسفانه بعضی از سردمداران کشورهای اسلامی  با بی بصیرتی و ترس از دشمن و تکیه نکردن به وعده های الهی  و مردم خود، راه را برای دشمنان هموار کرده اند و این شما مردم کشور های اسلامی ،باید نگذارید که چنین  ذلتی رخ دهد.

بر امت اسلامی واجب است  که سلیمانی پرور باشد و تمام امت اسلامی بایدتفکر سلیمانی را در جوانان و مرمان خود گسترش دهد  تا دیگر مستکبرین جهان اجازه ی جسارت کردن به ما نداشته باشند .

و به امید آن روزی که با رویش سلیمانی ها در جهان ظلم و جور  به صلح و آرامش رسیم و زمینه را برای روز ظهور یگانه منجی صلح و عدالت  مهیا کنیم .

درآخر اعلام می کنیم  که جوانان و مرمان سرزمینمان و امت اسلامی تا روز انتقام ، علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی که شیاطین زمان هستند ،اقدام خواهند کرد و آرام نخواهند گرفت و همه ی جوانان با بصیرت خود ،گوش به فرمان  فرمانده ی خود  مقام معظم رهبری هستند و آمریکا بداند  با لطف الهی خروج آنها از منطقه بسیار نزدیک است و ان شاءالله ما آن روز را که شما محقرانه از منطقه اخراج شدید را می بینیم چرا که این وعده الهی است و وعده ی الهی بدون شک محقق خواهد شد.

والسلام علی من اتبع الهدی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top