تاریخ انتشار: شنبه 1399/10/20 - 13:19
کد خبر: 381975

ارسال ۱۰ هزار اثر به «جشنواره تیتر ۱۲»؛

مشارکت ۵۸ درصدی نشریات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی/ آمار ثبت نشریات در بخش‌های «فضای مجازی» و «سرزمین مادر»

مشارکت ۵۸ درصدی نشریات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی/ آمار ثبت نشریات در بخش‌های «فضای مجازی» و «سرزمین مادر»

در هفته هفتم ثبت‌نام دوازدهمین دوره از جشنواره نشریات دانشجویی تعداد آثار داوطلب برای حضور در این جشنواره به ۱۰۷۰۴ اثر رسید و دانشگاه‌های علوم پزشکی توانستند ۵۸ درصد مشارکت در «تیتر۱۲» را به خود اختصاص دهند. تا کنون ۴۰۳۵ شرکت‌کننده و ۱۳۶نفر از کارشناسان برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش سرویس باشگاه نشریات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دستورالعمل دوازدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر به دانشگاه‌ها ابلاغ شد. روز شنبه اول آذرماه، اولین روز دریافت آثار از طریق سامانه جشنواره به آدرس titrfestival.ir بود. تاکنون در هفته هفتم بازگشایی سامانه «جشنواره تیتر ۱۲»، ۱۰ هزار و ۷۰۴ اثر توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شد. (جزئیات بیشتر)

در این بازه زمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ۹۹۸ اثر، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ۶۶۴ اثر و دانشگاه شیراز با ۶۳۳ اثر در رتبه اول تا سوم ثبت اثر در هفته هفتم ثبت‌نام دوازدهمین دوره جشنواره تیتر قرار گرفتند.

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی گناباد و دانشگاه تبریز به ترتیب رتبه‌های سوم تا دهم مشارکت در این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

تاکنون ۱۰ هزار و ۷۰۴ اثر در دبیرخانه «جشنواره تیتر ۱۲» ثبت شده که یک هزار و ۴۳۹ نشریه در بخش «نشریات برتر»، ۸ هزار و ۲۸۸ اثر در بخش «آثار برتر»، ۳۴۱ اثر در «بخش ویژه»، ۵۶۰ اثر و نشریه در «بخش فضای مجازی» و ۲۹اثر و نشریه در بخش «سرزمین مادر» توانستند آثار خود را در سامانه جشنواره به ثبت برسانند.

اکنون ۴۰۳۵ شرکت‌کننده و ۱۳۶نفر از کارشناسان برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند. در مجموع وزارت بهداشت با ۶۱۸۹ اثر و درصد مشارکت ۵۸ درصدی و وزارت علوم با ۴۵۱۵ اثر و درصد مشارکت ۴۲ درصدی در این جشنواره مشارکت پیدا کرده‌اند.

هر ساله «جشنواره تیتر ۱۲» توسط یکی از دستگاه‌های آموزش عالی کشور برگزار می‌شود. سال گذشته جشنواره تیتر ۱۱ به میزبانی وزارت علوم برگزار شد و امسال وزارت بهداشت میزبان «جشنواره تیتر ۱۲» خواهد بود که با شعار «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان» برگزار می‌شود.

به رسم هرساله و براساس توافق صورت گرفته میان معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، این معاونت مستقر دروزارت بهداشت متولی برگزاری «جشنواره تیتر ۱۲» خواهد بود.

این دوره از جشنواره بخش‌های متعد و مختلفی دارد. «آثار برگزیده» شامل ۲۶ رسته، «نشریات برگزیده» شامل ۱۸ رسته و «فضای مجازی» شامل ۸ رسته، «بخش ویژه» نیز با دو موضوع در کنار «سرزمین مادری» پنج بخش اصلی جشنواره را تشکیل می‌دهند. امسال همچنین برای نخستین بار بخش «سرزمین مادری» با هدف ارزیابی و آشنایی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان ایرانی خارج از کشور در حوزه رسانه و ایجاد ارتباطی فرهنگی در نظر گرفته شده است. بدین منظور تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منعقد شده است که زمینه‌ساز گسترده‌تر شدن این ارتباطات فرهنگی است.

شرکت کنندگان ۴۰۳۵ نفر
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top