تاریخ انتشار: شنبه 1399/10/20 - 18:57
کد خبر: 382028

نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان به نمایندگان مجلس

امروز انتظار می‌رود برای ملت و مردم قدمی مهم بردارید، مطالبه این دانشجویان شفاف است: ترکیب هیئت داوری شکایات سازمان خصوصی سازی باید تغییر اساسی کند و جمعی متشکل از نمایندگان حقوقی دولت، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات برای احیای حقوق تضییع شده بیت‌المال شکل بگیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

متن نامه به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

مجلس یازدهم در حالی شکل گرفت که 7 سال انفعال دولت تدبیر و امید و عدم حرکتی بنیادین در سیاست، اقتصاد و فرهنگ موجب تشکیل حبابی از یأس در میان برخی از توده‌های مردم گردید.
13 دی ماه 98 شهادت سردار پرافتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موجب شکل‌گیری وحدت عمومی شد و همه مردم با سلیقه‌های مختلف گرد هم آمدند و نتیجه آن ایجاد یأس در دشمن خارجی و نیز سنگ بنایی برای تشکیل مجلس انقلابی گردید. مردم همیشه در عرصه ایران اسلامی بار دیگر به وظیفه خویش عمل کردند و بار کم و کاستی مسئولین را به دوش کشیدند؛ و اکنون انتظار می‌رود حضرات نماینده نیز به وظیفه خود عمل نمایند.

نمایندگان محترم مجلس یازدهم شورای اسلامی!
بیش از 15 سال از سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی به روسای قوا و مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون اصل ۴۴ قانون اساسی می‌گذرد و به نظر می‌رسد امروز با گذشت زمان، تاریخچه پیش روی از نحوه‌ی واگذاری‌ها و معایب آن باید محلی برای رفع مشکلات و معضلات این مهم شود که مجدد مسیر این تغییر و اصلاحات نیز توسط رهبر معظم انقلاب در ابلاغ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی خود شما دستگاه‌های ذی‌ربط مسئول تسهیل و تعمیر مسیر موجود هستید: «اجرای این سیاست‌ها مستلزم تصویب قوانین جدید و بعضا تغییراتی در قوانین موجود است.» واز طرفی واقعیت امر این است که ما دانشجویان بسیجی به عنوان خط مقدم مبارزه با جریان تحریف امروز در مقابل جریان‌های رادیکال فعال در دانشگاه زبانی الکن و کوتاه داریم؛ این چه سیکل معیوب و ناقصی است که در واگذاری‌ها به بخش خصوصی، دولت واگذار می‌کند سپس در صورت اعتراض یا مشخص شدن برخی تخلفات صورت گرفته و مطالبه از سوی افکار عمومی خود دولت باید شکایت کند و در نهایت خود دولت نیز مرجع رسیدگی به نحوه واگذاری می‌شود!!؟ که آخرین سوژه این سیکل معیوب پرونده جنجالی هفت تپه می‌باشد.

منتخبین ملت!
امروز انتظار می‌رود برای ملت و مردم قدمی مهم بردارید، مطالبه این دانشجویان شفاف است: ترکیب هیئت داوری شکایات سازمان خصوصی سازی باید تغییر اساسی کند و جمعی متشکل از نمایندگان حقوقی دولت، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات برای احیای حقوق تضییع شده بیت‌المال شکل بگیرد.

لازم به ذکر است این نامه تنها از سرخیرخواهی و برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم نگاشته شده که امیدواریم فرصت خدمت به دست آمده را غنیمت بشمرید و ولی نعمتان خود را فراموش نکنید.

توفیقات روز افزون شما را از خدای منان خواهانیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top