تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/10/22 - 16:13
کد خبر: 382288

پذیرش بدون کنکور در علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز، با اشاره به آغاز روند پذیرش دانشجو، بدون نیاز به کنکور، در مقاطع مختلف در این مرکز آموزش‌های، به تشریح این فرآیند پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدرضا زاهدی دوشنبه ۲۲ دی در جمع خبرنگاران گفت: پذیرش دانشجو در این مرکز در دوره های تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای ترم بهمن ۱۳۹۹ آغاز شده است.

او با یادآوری اینکه پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز برای دوره‌های تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می‌شود، گفت: متقاضیان ادامه تحصیل در رشته‌های مختلف مهندسی، امور فرهنگی، هنری و ... می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

زاهدی گفت: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز در مقطع کاردانی در رشته‌های برنامه سازی کامپیوتری، امور فرهنگی، مترجمی زبان انگلیسی، انیمیشن، فناوری اطلاعات ـ اینترنت و شبکه‌های گسترده، روابط عمومی، معماری داخلی، بازی سازی رایانه ای، امور بورس، امور بیمه و تربیت مربی پیش دبستانی دانشجو می‌پذیرد.

او ادامه داد: این مرکز آموزش عالی، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز در رشته‌های فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، مهندسی فناوری شبکه‌های کامپیوتری، مدیریت کسب و کار اینترنتی، روابط عمومی و مترجمی زبان انگلیسی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز واقع در بلوار عدالت جنوبی روبروی کوچه ۲۱ مراجعه کنند.

زاهدی با اشاره به اینکه شماره‌ تلفن‌های ۳- ۳۸۲۶۴۹۲۲ و ۰۹۱۶۴۴۹۴۸۰۶ برای تماس و دریافت اطلاعات مشخص شده است، گفت: دانشجویان پذیرش شده در این مرکز در صورت تمایل می‌توانند از امکاناتی نظیر معافیت تحصیلی، پرداخت شهریه به صورت اقساط، وام دانشجویی و خدمات مراکز تخصصی جهاددانشگاهی، استفاده کنند و به فارغ التحصیلان این مرکز مدرک معتبر و قابل ترجمه وزارت علوم اعطا خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top