تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/10/23 - 08:47
کد خبر: 382343

مشکل استقلال از نظر پیشکسوت این تیم

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که این تیم در خط دفاع مشکل اساسی دارد و محمود فکری باید به دنبال برطرف کردن این مشکل باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره داربی ۹۴ پایتخت و تساوی استقلال و پرسپولیس در بازی معوقه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در شروع خیلی خوب بازی کرد و توانست زودهنگام به گل برسد. من وقتی استقلال سریع به گل رسید، دلم لرزید چون حس می‌کردیم تیم بعد از این گل عقب می‌کشد و وقتی تیم عقب می‌کشد تیم دچار فشار می‌شود و این اتفاق هم افتاد. زمان ما در این بازی‌ها گل می‌زدیم، اشتیاق‌مان برای گل‌های بیش‌تر افزایش پیدا می‌کرد اما الان تیم‌هایی که گل می‌زنند، شکل دفاعی پیدا می‌کنند. استقلال با این که دفاعی بازی کرد اما توانست بازی را در نیمه اول مدیریت کند.

او ادامه داد: پرسپولیس در نیمه دوم فشار آورد و بازی خوبی از خودش ارائه داد و چند موقعیت خوب را از دست داد. تعویض موسوی با دیاباته باعث شد تا پرسپولیس از کناره‌ها به حریف خود حمله کند و در نهایت اشتباه مدافعان باعث شد، استقلال دو گل دریافت کند. در ادامه آبی‌ها به خودشان آمدند و حملات بیش‌تری طرح‌ریزی کردند اما در پایان قایدی در لحظات آخر روی مهارت فردی خود موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند. در این بازی شیخ دیاباته آمادگی لازم را نداشت. من شنبه وقتی در تمرین استقلال بودم، دیدم که دیاباته آماده نبود. اگر این بازیکن آماده باشد، تاثیر زیادی روی بازی ایجاد می‌کند اما این اتفاق برای او در داربی نیفتاد.

مراغه‌چیان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال تعویض‌های درستی انجام داد؟ اظهار کرد: دیاباته در این بازی با احمد موسوی تعویض شد. من قبلا هم گفتم، دیاباته به شرطی می‌تواند تاثیر خودش را بگذارد که آماده بازی باشد. این بازیکن در داربی ضعیف‌ترین بود. این نظر مربی است که چه بازیکنانی را تعویض کند. فرشید اسماعیلی هم برای این به بازی آمد تا گل خورده استقلال جبران شود و همین باعث شد فضا تغییر کند. به نظر من استقلال در این بازی فاصله هافبک با مدافعانش خیلی زیاد بود و ارتباط این دو پست در جریان بازی از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و همین باعث شد تا استقلال نتواند کیفیت ایده‌آلی از خودش نشان دهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد کلی استقلال اظهار کرد: استقلال نفرات خیلی خوبی دارد و می‌تواند جایگاهی بین سه تیم برتر جدول را به دست بیاورد. آبی‌ها اگر از نظر روحی و روانی بتوانند شرایط خوبی به دست بیاورند و خودشان را پیدا کنند، قهرمانی برایشان دور از دسترس نیست اما رسیدن به این مساله سخت است. پرسپولیس الان دو بازی عقب مانده دارد و سپاهان تیم خوبی است و فولاد و صنعت نفت هم تیم‌هایی هستند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. تیم‌ها نزدیک به هم هستند و یک باخت یا یک برد می‌تواند تاثیر زیادی در جدول بگذارد.

او در پایان درباره خلاء‌های استقلال و مشکلاتی که آبی‌ها با آن‌ روبه‌رو هستند و باید به دنبال برطرف کردن آن باشند، خاطرنشان کرد: نظر من این است که استقلال یک مدافع و یک بازیکن بازی‌ساز کم دارد. فکری باید برای خط دفاع خود فکر ویژه‌ای بکند. اگر قایدی گل تساوی را نمی‌زد، فشار سنگینی روی تیم می‌آمد اما با این نتیجه فکری می‌تواند راحت‌تر به مشکلات و مسائل تیمی استقلال فکر کند. تا اینجای کار مظاهری عملکرد بسیار خوبی داشته است و خیلی از موقعیت‌های مهم رقیبان را این دروازه‌بان مهار کرده است و امیدوارم استقلال بتواند شرایط بهتری در آینده کسب کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top