تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/10/24 - 21:54
کد خبر: 382560

برخورد قاطع با استخراج غیرقانونی بیت کوین

آهنین پنجه در عین حال درباره مهم ترین اقدامات مدیریت برق استان برای مدیریت بار زمستان بیان اذعان کرد: مدیریت روشنایی معابر، بوستان ها و ادارات و همچنین جلب مشارکت همه مشترکان در کنار انواع مکاتبات انجام شده با بخش ها و دستگاه های مختلف، بخشی از این اقدامات است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس مهدی آهنین پنجه در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به این که تأمین برق استان قم از شبکه سراسری صورت می گیرد خاطر نشان کرد: البته گاهی با ایجاد برخی مشکلات، شبکه سراسری از حالت طبیعی و ایده آل خود خارج و به شبکه ای جزیره ای تبدیل می شود که در این صورت، نزدیک ترین نیروگاه ها می توانند نقش مهمی را در تأمین برق ایفا کنند.

وی افزود: گاز نیروگاه حرارتی قم چند روزی است که به دلیل افزایش مصرف سوخت در کشور قطع شده و این نیروگاه در حال حاضر با سوخت گازوئیل به کار خود ادامه می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم همچنین درباره خاموشی گسترده دیروز قم تأکید کرد: این خاموشی بدون اطلاع رسانی قبلی و از سوی شبکه سراسری اتفاق افتاد و در اختیار شرکت توزیع نیروی برق استان نبود، به بیان دیگر باید آن را مسئله ای امنیتی و بر اساس مسائل دیسپاچینگ ملی دانست که ما هم مجبور به اجرای اوامر دیسپاچینگ بوده و هستیم.

آهنین پنجه در عین حال درباره مهم ترین اقدامات مدیریت برق استان برای مدیریت بار زمستان بیان اذعان کرد: مدیریت روشنایی معابر، بوستان ها و ادارات و همچنین جلب مشارکت همه مشترکان در کنار انواع مکاتبات انجام شده با بخش ها و دستگاه های مختلف، بخشی از این اقدامات است.

وی انجام بازدیدهای میدانی، جمع آوری ماینرهای غیرمجاز و برقراری تفاهم نامه های صنعتی، اداری و کشاورزی را از دیگر اقدامات در این موضوع دانست و گفت: مقرر شده است تا سهمیه مصرف انرژی در سه بازه زمانی ساعت 24 نیمه شب تا 8 صبح، 8 تا 16 و همچنین 16 تا 24 تعریف شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم اضافه کرد: تصمیم مهم دیگر این است که خاموشی احتمالی مشترکان خانگی در صورت افزایش مصرف سوخت، به مدت حداکثر یک تا یک ساعت و نیم و در بازه زمانی ساعت 1 تا 5 بامداد خواهد بود.

وی گفت: همچنین خاموشی احتمالی مشترکان بخش کشاورزی در بازه زمانی ساعت 10 تا 16 و مشترکان بخش صنعتی نیز در بازه زمانی ساعت 18 تا 20 تعریف شده است.

آهنین پنجه درباره ارتباط خاموشی های اخیر به استخراج بیت کوین در استان گفت: استخراج بیت کوین، بدون مجوز و غیرقانونی است و تاکنون 250 دستگاه ماینتر در استان شناسایی و برخورد شده است و تقریبا به همین میزان نیز شناسایی شده و برخوردها ادامه دارد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در پایان سخنان خود تصریح کرد: ادارات استان باید در زمینه مدیریت مصرف برق به صورت جدی همکاری داشته باشند و پس از پایان ساعت اداری، مصرف حداکثر 10 درصدی را در دستور کار خود قرار دهند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top