تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/10/25 - 14:05
کد خبر: 382625

کربکندی: جواب رضایی را به وقتش می‌دهم

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: جواب رحمان رضایی را به وقتش می دهم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره صحبت‌های رحمان رضایی علیه او اظهار داشت: درباره صحبت‌های آقای رحمان رضایی به‌موقع و مفصل صحبت می‌کنم. ایشان همیشه به همه چیز معترض است و هیچ وقت نشده بعد از 10 هفته یک کلمه حرف فنی بزند. او یا داور، یا کرونا، یا مدیرعامل و یا سخنگو را مقصر می‌داند و توپ را در زمین بقیه می‌اندازد.

وی افزود: من اگر جای ایشان بودم و در 10 هفته این نتایج را کسب می‌کردم اصلا مصاحبه نمی‌کردم، اما در ارتباط با این موضوع من بعدا صحبت می‌کنم. درباره صحبت‌های ایشان باید بگویم این‌ها حرف‌های من نیست و حرف‌های هیئت‌مدیره است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: اعضای هیئت‌مدیره 5 نفر هستند که درباره مسائل تصمیم می‌گیرند و من را به عنوان سخنگو انتخاب کردند که این تصمیمات را در اختیار خبرنگاران بگذارم. البته از ایشان در صحبت کردن انتظاری بیش از این نیست و باید بگویم ‌این‌ها تصمیم من نیست و ایشان نمی‌داند سخنگوی یک باشگاه نظرات هیئت‌مدیره و باشگاه را مطرح می‌کند و نظر شخصی نمی‌دهد.

کربکندی درباره اولتیماتوم 5 هفته‌ای به رحمان رضایی تصریح کرد: این تصمیمی بوده که هیئت‌مدیره گرفته است و به دفعات قرار بوده اتفاقات دیگری رخ دهد، اما به دلیل اینکه خودم مربی بوده‌ام تلاش کردم فرصت بیشتری به تیم داده شود و اعتقادم این است که روند تیم از نظر فوتبالی رو به روز در حال بهبود است.

وی بیان کرد: اما پس از 10 هفته ما از 30 امتیاز ممکن تنها 7 امتیاز گرفته‌ایم، تیم در منطقه خطر قرار دارد و هواداران فشار می‌آورند و اعضای هیئت‌مدیره نیز تصمیمی گرفتند و من هم به‌عنوان سخنگوی باشگاه این تصمیمات را مطرح کردم اما ایشان فکر می‌کند در باشگاهی مانند ذوب‌آهن من همه‌کاره هستم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: تمام دورانی که ایشان بیان می‌کند را گذرانده‌ام و نیازی به اینکه پدرخوانده باشم ندارم. جواب ایشان را به موقع می‌دهم و روز قبل بازی بحثی درباره صحبت‌های ایشان ندارم اما همه چیزی که ما شب گذشته مطرح کردیم حاصل 2 جلسه 3 ساعته بوده و اعضای هیئت‌مدیره این تصمیم را گرفتند و شروطی را گذاشتند.

کربکندی اظهار داشت: خیلی‌ها از ما انتظار داشتند که باید مربی را تغییر می‌دادیم و خیلی تیم‌ها وقتی نتیجه نمی‌گیرند، در هفته چهارم و پنجم مربی را تغییر می‌دهند اما صبر کردیم و به عنوان سخنگو تصمیم هیئت‌مدیره را مطرح کردم.

وی در پاسخ به اینکه تاثیر هیئت‌مدیره در این نتایج چه بوده است، افزود: زمانی به باشگاه اضافه شدیمکه رحمان رضایی آمده بود و در تمام جلسات و مصاحبه‌ها به عنوان سخنگو نظرات هیئت‌مدیره را مطرح کردم که فقط در راستای حمایت از ایشان بوده است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی باشگاه هم ایشان را برای برخی رفتارها و مصاحبه‌ها دعوت کرده که ایشان حضور پیدا نکردند و از سوی کمیته انضباطی فدراسیون برای برخی مصاحبه‌ها البته نه درباره بنده، جریمه شده است.

کربکندی تصریح کرد: ایشان مصاحبه کردن و در رسانه‌ها بودن را دوست دارد اما هیئت‌مدیره کارش سیاست‌گذاری‌های کلان است و کاری که امسال برخلاف سال گذشته کرده این است که بیشتر باشگاه‌ها حتی استقلال و پرسپولیس 5 یا 6 درصد دریافتی داشته‌اند اما ما با وجود تمام مشکلات مالی 30 درصد پرداختی به بازیکنان داشته‌ایم.

وی بیان کرد: با وجود تمام مسائلی که ایشان درباره مشکلات پرواز چارتر، لباس تیم و هتل و این‌گونه موارد در جلسات و مصاحبه‌ها مطرح کرده باید گفت که سال‌ها تیم یک شب اردوی پیش از بازی در شهرمان داشته، اما ایشان تیم را 2 شب اردو می‌بردند و همه تیم‌ها را ناهار می‌دادند و باشگاه و هیئت مدیره این کارها را انجام دادند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: در شغل و حرفه ما این‌گونه است که اگر یک تیم نتیجه نمی‌گیرد‌، بخش عمده مربوط به مربی است و مگر می‌شود مربی مسئول برد و باخت تیم نباشد و در این مدت مصاحبه‌ای نبوده که ایشان توپ باخت و نتیجه نگرفتن را در زمین دیگران نیندازد.

کربکندی اظهار داشت: هیئت‌مدیره بیشترین حمایت را از ایشان کرده و بانی بسیاری از این حمایت‌ها من بوده‌ام، چون در گذشته مربیگری کرده‌ام. دیدگاه ایشان دیدگاهی همیشه معترض و همیشه منفی است، در حالی که هیئت‌مدیره وظایف خود را حتی فراتر انجام داده است.

وی افزود: خیلی از وظایفی که بر عهده هیئت‌مدیره نبود برای تیم و باشگاه انجام شده و هیئت‌مدیره بیشتر از همیشه وظایف خود را انجام داده است. باشگاه تراکتور که همه می‌گویند ریخت و پاش می‌کند هنوز 10 یا 15 درصد بیشتر به بازیکنانش پول نداده ولی ما یک ماه و نیم پیش قسط اول بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و پاداش هم تعیین کرده‌ایم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره لحن رحمان رضایی در صحبت با مدیر رسانه‌ای تیمش در مقابل دوربین‌ها خاطرنشان کرد: این‌ها نشان می‌دهد ایشان فقط با من مسئله ندارد و برای رفع مسئولیت از خودش، در حالی که در تمام دنیا مربی مسئول نتیجه‌گیری یا عدم نتیجه‌گیری تیم است، علیه همه مصاحبه می‌کند.

کربکندی اضافه کرد: رضایی در طول این 10 بازی مصاحبه‌ای نداشته که خود را مقصر بداند و بگوید فلان جا یا فلان تعویض من اشتباه بوده است. به عنوان سخنگو بارها مسائل داوری و کرونا را مطرح کردم، و به اندازه‌ای تمرکز و تجربه دارم که هیچ‌وقت باعث نشوم توپ در زمین من بیفتد.

وی تصریح کرد: تلاش کردم جواب همه رسانه‌ها را بدهم و از تیم حمایت کرده‌ام، اما ایشان علی‌رغم ادعای خود که می‌گوید حرفه‌ای است اصلا حرفه‌ای نیست و آن برخورد با مدیر رسانه‌ای تیم در برابر دوربین‌ها کاری کاملا غیرحرفه‌ای بود.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: ایشان مدتی به مدیرعامل باشگاه حمله کرده و سپس سخنگو را خطاب قرار داده اما همه مسائل را به‌موقع و با حرفه‌ای‌گری پاسخ داده‌ایم و به ایشان گفتم شما مصاحبه نکن که جریمه و محروم نشوی و این کار را به ما بسپار.

کربکندی با بیان اینکه ایشان به نوبت ابتدا مدیرعامل باشگاه و پس از آن مدام داورها را مورد حمله قرار داد، گفت: همین موضوع شاید سبب شد داوری به ضرر ما شود. پس از آن موضوع کرونا و سخنگو را مطرح کرد و امروز هم تمام مسائل را به من ربط داده است. ایشان اگر واقعا حرفه‌ای بود این مصاحبه‌ها را انجام نمی‌داد. رضایی پول باشگاه را می‌گیرد اما علیه باشگاه صبح تا شب صحبت می‌کند و هیئت‌مدیره درباره نتایج و مصاحبه‌های ایشان بسیار صبر و تحمل داشته است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top