تاریخ انتشار: جمعه 1399/10/26 - 16:40
کد خبر: 382705

خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

علی رضایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: اراده کلی مجلس شورای اسلامی بر این است که همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مانند بازنشستگان لشکری و کشوری انجام شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از برنا؛ همسان سازی یا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی پس از سال‌ها سرانجام در مهرماه امسال در مرحله اول از سوی دولت و سازمان تأمین اجتماعی اجرا شد.

چند روز گذشته محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بازنشستگان تامین اجتماعی خبر‌های خوشی داشت، وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت منابعی را برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در بودجه سال آینده لحاظ کرده است، گفت: «اعتبارات برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به میزان کافی در بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است و در بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم دولت با توجه به بند (و) تبصره (۲) بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان منابع لحاظ کرده تا ضمن رد دیون خود به سازمان تامین اجتماعی، این سازمان بتواند در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان خود اقدام کند، بازنشستگانی که در این روز‌ها بسیار از میزان دریافتی‌های خودشان ناراضی هستند.» اما سوال اینجاست بازنشستگان تامین اجتماعی می‌توانند امیدوار باشند امسال مانند بازنشستگان کشوری افزایش حقوق داشته باشند؟

علی رضایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: اراده کلی مجلس شورای اسلامی بر این است که همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مانند بازنشستگان لشکری و کشوری انجام شود.

او افزود: باید تاکید کنم که عزم جدی مجلس بر این است که هم حقوق شاغلین و هم حقوق بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی همسان سازی شود یعنی نسبت به تورم موجود در جامعه افزایش پیدا کند و فقط شامل شاغلین نباشد و بازنشستگان نیز بتوانند از این افزایش حقوق بهره مند شوند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top