تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/10/30 - 12:49
کد خبر: 383101

کدام قرص ماشین ظرفشویی را بخریم؟ فینیش یا پریل؟

قرص ماشین ظرفشویی بر اساس فرمولی تولید شده است تا به راحتی قادر به انجام عملیات شستشو باشد.هر یک از قرص های ماشین ظرفشویی دارای مقادیر مشخص شوینده مناسب برای شستشوی یک میزان معین از ظروف می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» این قرص‌ها به شکل مکعب مستطیل کوچک تولید می‌شوند که میبایست آنها را در محفظه مخصوص شوینده قرار دهید. قرص‌های ماشین ظرفشویی دارای چند آنزیم هستند که وجود این آنزیم ها باعث میشود شست و شو به شکل بهتری انجام شود.زمانی که از قرص استفاده می‌کنید، نگرانی در مورد کافی بودن مقدار شوینده برای تمیز شدن ظروف وجود ندارد، چون اندازه این قرص‌ها مشخص است. قرص‌ها به علت ترکیبات مختلفی که دارند، لکه‌ها را با نتیجه بهتری پاک می‌کنند و موجب براق شدن ظروف می‌شوند. در مقایسه با پودر ، قرص‌های ماشین ظرف‌شویی قیمت بیشتری دارندزمانی که می‌خواهید از قرص استفاده کنید، بهتر است ماشین ظرف‌شویی پر از ظرف باشد، چون در صورت کم بودن ظروف، قرص هدر می‌رود. قرص ها را هرگز نصف نکنید و در نظر داشته‌باشید که زمان استفاده از قرص نیازی به براق‌کننده و نمک نیست.

کدام قرص ماشین ظرفشویی را بخریم؟ فینیش یا پریل؟

ویژگی های یک قرص ماشین ظرفشویی خوب و باکیفیت

قرص ماشین ظرفشویی بر اساس فرمولی تولید شده است تا به راحتی قادر به انجام عملیات شستشو باشد.هر یک از قرص های ماشین ظرفشویی دارای مقادیر مشخص شوینده مناسب برای شستشوی یک میزان معین از ظروف می باشد. این قرص ها همچنین دارای پوشش مقاوم در برابر رطوبت و گرمای محیط هستند.اکثر قرص های ماشین ظرفشویی اغلب به گونه ای طراحی شده اند تا قابلیت استفاده در انواع آب ها را داشته باشند اما گاهی اوقات برای آب های خیلی سخت ممکن است به نوع خاصی از قرص ماشین ظرفشویی نیاز داشته باشید.

قرص ماشین ظرفشویی از کجا بخریم؟

می توانید برای خرید قرص ماشین ظرفشویی با بهترین برند ها و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی جان به به وارد صفحه مخصوص خرید انواع قرص ماشین ظرفشویی به ادرس 

https://janbebe.ir/product-category/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c شده و اقدام به خرید اینترنتی خود کنید تا در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

آشنایی با انواع قرص ماشین ظرفشویی

برای استفاده راحت تر از ماشین ظرفشویی همواره توصیه می شود از قرص ماشین ظرفشویی استفاده کنید.زیرا این قرص ها به عنوان بهترین شوینده ماشین های ظرفشویی شناخته شده اند.

قرص  ظرفشویی در انواع مختلف در بازار موجود می باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قرص معمولی ماشین ظرفشویی
  • قرص کوانتوم ماشین ظرفشویی
  • قرص همه کاره ماشین ظرفشویی

از بین قرص های ماشین ظرفشویی استفاده از قرص کوانتوم توصیه می شود زیرا تمیزی آن در شسشتشوی ظروف بی نظیر و منحصر به فرد می باشد.همچنین این قرص دارای پوسته ای ژله مانند و قابل حل در آب می باشد از این رو در هنگام استفاده از آن نیازی به جداسازی پوست دور آن نمی باشد.

یکی از دلایل انتخاب قرص کوانتوم ماشین ظرفشویی به عنوان بهترین شوینده ماشین های ظرفشویی همین ژله ای بودن پوشش دور آن می باشد.هرچند استفاده از قرص ماشین ظرفشویی همه کاره نیز دارای طرفداران مخصوص به خود می باشد.تفاوت اصلی قرص همه کاره با قرص کوانتوم ماشین ظرفشویی درخشندگی فوق العاده ظروف پس از شستشو با قرص کوانتوم می باشد که به عنوان ویژگی منحصر به فرد قرص کوانتوم شناخته شده است.

فرمول قرص همه کاره به گونه ای است که علاوه بر قرص کلاسیک دارای نمک و جلادهنده نیز می باشد.از این رو می توان گفت بهترین نوع قرص برای ماشین ظرفشویی همان قرص کوانتوم می باشد.در صورت استفاده از قرص های ماشین ظرفشویی نمک و مایع جلادهنده به میزان خیلی کم استفاده می شود.از این رو اگر پس از مدتی متوجه کاهش کارایی دستگاه شدید بهتر است چندین بار از ژل ماشین ظرفشویی استفاده نمایید تا رزین داخل دستگاه احیا شده و به حالت اولیه خود بازگردد.

کدام قرص ماشین ظرفشویی را بخریم؟ فینیش یا پریل؟

کدام برند؟ فینیش یا پریل؟

برند فینیش از محبوب‌ترین برندهای قرص ظرفشویی است. فینیش طیف وسیعی از پاک‌کننده‌های ظروف را تولید می‌کند. حتی قرص‌های فینیش هم در مدل‌های متنوعی موجودند. فینیش کلاسیک یا معمولی، فینیش All in 1، فینیش کوانتوم لیمویی و فینیش کوانتوم ماکس لیمو فقط چهار مدل از آنها هستند. میتوانید برای خرید قرص ماشین ظرفشویی فینیش وارد صفحه 

https://janbebe.ir/product/%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%B4-%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%85-%DB%B8 شده و اقدام به خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی جان به به کنید.

هر یک از این مدل‌ها ویژگی‌های خاصی دارند، اما بهترین آنها که از هر لحاظ کامل است فینیش کوانتوم با رایحه لیمو است.

مزایا

این قرص به‌شکل پاوربال طراحی شده است و توپ کوچک قرمزرنگ آن مایع جلادهنده ظروف است. بنابراین با استفاده از آن نیازی به جلادهنده ندارید.

این قرص‌ها پوسته‌ای ژله‌مانند روی خودشان دارند که در آب حل می‌شود. این پوسته سبب می‌شود دست‌تان مستقیم با قرص تماس نداشته باشد و حل‌شدن قرص در آب در مدت طولانی‌تری انجام شود. به این ترتیب قرص تا پایان چرخه شستشو دوام می‌آورد.

قرص کوانتوم قابلیت حل شدن در سخت‌ترین آب‌ها را دارد و بنابراین با استفاده از آن به کمترین مقدار نمک نیاز خواهید داشت. قدرت تمیزکنندگی آن بسیار بالاست و می‌تواند مقاوم‌ترین لکه‌ها را از بین ببرد. این قرص حتی ردی را که از تخم‌مرغ روی قاشق‌ها و بشقاب‌ها می‌ماند به راحتی پاک می‌کند و اثری از لکه باقی نمی‌گذارد.

معایب

از معایب قرص کوانتوم یکی این است که قابلیت نصف‌شدن ندارد. بنابراین استفاده از آن برای ظروف در تعداد کم مناسب نیست. در چنین شرایطی می‌توانید ژل ظرفشویی خریداری کنید و در مواقعی که تعداد ظرف‌ها کم است از ژل استفاده کنید. عیب دیگر آن این است که بعد از مدت‌های طولانی استفاده از آن، ممکن است روی لیوان‌های شیشه‌ای لکه‌های سفید پدیدار شود. برخی کاربران هم عطر آن را کمی تند می‌دانند.

بسته‌بندی

از نظر کاربران بسته‌بندی فینیش بسیار مناسب و باکیفیت است. تعداد بسته‌بندی‌ها متنوع است و از ۲۰ عددی گرفته تا ۱۰۰ عددی، در هر تعدادی که بخواهید، موجود است. نکته مهم اینکه قرص‌های فینیش تقلبی زیادی در بازار موجود است و بسته‌بندی همه آنها مشابه اصل است. بنابراین سعی کنید حتما از فروشگاه‌های معتبر آن را خریداری کنید.

قیمت

قیمت بسته‌های قرص فینیش کوانتوم با رایحه لیمو با توجه به تعداد آن متفاوت است.

کدام قرص ماشین ظرفشویی را بخریم؟ فینیش یا پریل؟

پریل

پریل یک برند آلمانی واقعا محبوب در بین ایرانی‌هاست. قرص ظرفشویی پریل گلد (طلایی) به خوبی حسابش را به کاربران پس داده است. این برند از نظر قیمتی بسیار به‌صرفه‌تر از برندهای دیگر است اما کارایی و کیفیت آن با آنها تا حد زیادی برابری می‌کند.میتوانید برای خرید قرص ماشین ظرفشویی پریل وارد صفحه 

https://janbebe.ir/product/%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%84-pril-%DA%AF%D9%84%D8%AF-%DB%B7%DB%B0-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C شده و اقدام به خرید اینترنتی قرص ماشین ظرفشویی پریل از جان به به کنید.

مزایا

پریل قادر است چربی‌های بسیار سخت را از بین ببرد. این قرص ظرفشویی کارایی خاصی دارد که علاوه بر ظروف، قطعات استیل داخل ماشین را هم به‌خوبی تمیز می‌کند.

ظروف و لیوان‌های شیشه‌ای با استفاده از قرص پریل طلایی کاملا درخشان و براق می‌شوند و اثری از مات یا کدر شدن در آنها نمی‌بینید. روی ظروف و قاشق و چنگال‌های استیل رسوب و لکه‌های سفیدرنگ باقی نمی‌گذارد. همچنین در آن از نمک و جلادهنده استفاده شده است. بنابراین نیاز به جلادهنده نخواهید داشت و میزان نمکی که باید همراه با آن استفاده کنید، بسیار کم است.

خرید اینترنتی از جان به به در سریع ترین زمان با چند کلیک!

برای خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی جان به به ادرس اینترنتی https://janbebe.ir با بهترین جنس و بالاترین رضایت مشتری با بهترین برند های روز دنیا زیر قیمت بازار با تضمین اصل بودن کالا میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و مراحل سفارش را در پنل کاربری خود پیگیر باشید و از وضعیت سفارش مطلع شوید ، سپس بعد از بسته بندی و ارسال به مرکز پست ، سفارش درب منزل تحویل خواهید گرفت، و اطمینان حاصل کنید تمامی محصولات بعد از بررسی کیفیت ، زمان تولید و انقضای محصول توسط کارشناسان تخصصی هر حوزه سفارش ارسال خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top