تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/11/01 - 18:00
کد خبر: 383235

آمادگی نسل نو تأسیسات تقویت فشار گاز برای عبور از فصل سرما

وی نگهداری از تأسیسات، تجهیزات و سرمایه‌های انسانی را از مهم‌ترین وظایف این شرکت دانست و تأکید کرد: وظیفه داریم با بهره‌مندی از ابزار و دانش روز و به‌کارگیری پیمانکاران و سازندگان توانمند و نظارت دقیق ضمن صیانت از سرمایه‌های ملی، رسالت خود را که همانا انتقال پایدار گاز است، به‌درستی انجام دهیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، مهدی جمشیدی‌دانا در بازدید از تأسیسات تقویت فشار گاز دهق در منطقه ۲ عملیات انتقال، گفت: اقدام‌ها و فعالیت‌های عملیاتی و فنی با برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی‌شده در بزرگ‌ترین و حساس‌ترین منطقه عملیاتی انتقال گاز کشور انجام شده است و انتقال بیش از ۷۶ میلیارد مترمکعب گاز بدون توقف در سال ۹۹ با خطوط لوله منطقه ۲ عملیات، نشان از تلاش شبانه‌روزی کارکنان و آمادگی حداکثری برای عبور از فصل سرماست.

وی نگهداری از تأسیسات، تجهیزات و سرمایه‌های انسانی را از مهم‌ترین وظایف این شرکت دانست و تأکید کرد: وظیفه داریم با بهره‌مندی از ابزار و دانش روز و به‌کارگیری پیمانکاران و سازندگان توانمند و نظارت دقیق ضمن صیانت از سرمایه‌های ملی، رسالت خود را که همانا انتقال پایدار گاز است، به‌درستی انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران به فعالیت ۱۸ تأسیسات تقویت فشار گاز و ۷۴ توربوکمپرسور در منطقه ۲ اشاره کرد و افزود: از پروژه‌های قابل اجرا در تأسیسات پل کله، پروژه DcBarring است که برای نخستین بار در شرکت انتقال گاز ایران در حال اجرا است که در صورت قطع برق ایستگاه و عدم تأمین برق توسط مولدهای اضطراری، مشکل توقف ۱۰ ساعته توربین‌ها نیز حل می‌شود.

جمشیدی‌دانا به انجام ۴۶ مورد اورهال توربین‌ها، عملیات نگهداشت و تعمیرات تأسیسات تقویت فشار گاز منطقه ۲ عملیات که ۴۰ درصد برنامه‌های تعمیراتی شرکت انتقال گاز است نیز اشاره کرد و ادامه داد: تعمیرات اساسی ۲۵ هزار ساعته سه دستگاه کمپرسور گاز نیز برای نخستین بار از سوی تیم تعمیرات اساسی منطقه ۲ عملیات انجام شده است.

وی نصب و راه‌اندازی توربین Du۸۰، پیگرانی هوشمند خط چهارم سراسری، ساخت دستگاه بالانسر، تعمیرات اساسی توربوکمپرسور، اصلاح پوشش ۷۰۰ نقطه خط ۴۰ اینچ یزد را از دیگر برنامه‌های اجراشده در این منطقه عنوان کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با توجه به پیش‌بینی ورود توده هوای سرد در روزهای آینده، شرکت انتقال گاز به‌طور شبانه‌روزی برای پایداری انتقال گاز و تأمین گاز مبادی مصرف در تلاش هستند و از هموطنان درخواست می‌شود با مصرف بهینه این نعمت الهی، کارکنان شرکت ملی گاز ایران را در انجام تعهدهای خود یاری کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵ سناریوی احتمالی اسرائیل پس از دفاع مشروع ایران
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود
واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات
آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
اعمالز جدید آمریکا علیه ایران بعید استر
قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top