تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/11/02 - 00:42
کد خبر: 383255

تلاش برای بازگشایی محورهای مواصلاتی برف گیر اردبیل ادامه دارد

عبدالعلی پور با بیان اینکه در محور اردبیل – سرچم ۲۸ دستگاه ماشین آلات با ۴۱ نفر از مأمورین در حال بازگشایی و برف روبی جاده هستند افزود: در محور اردبیل – نیر – صائین که جزو گردنه‌های برف گیر استان نیز محسوب می‌شود ۲۷ دستگاه ماشین آلات با ۳۰ نفر در حال بازگشایی محور هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» فرهاد عبدالعلی پور در گفت و گو با  مهر با تشریح آخرین وضعیت جاده‌های استان اردبیل در جریان بارش سنگین برف و کولاک اظهار کرد: شدت سرما، بارش و کولاک برف در اردبیل به اندازه‌ای است که در اندک زمانی سطح گذرگاه‌ها را لایه‌ای از برف به ارتفاع حدود پنج سانتیمتر پوشانده است و ادامه این روند به طور یقین سبب اختلال در تردد رهگذران پیاده و سواره خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با بیان اینکه بارش برف به خاطر همراهی با وزش باد با بیشینه سرعت ۴۵ کیلومتر در ساعت سبب کولاک در گذرگاه‌ها شده است، افزود: در حال مأمورین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محورهای برف گیر استان اردبیل حضور با ۱۸۹ نفر با ۱۴۲ ماشین آلات راهداری در حال بازگشایی هستند.

وی به محورهای مواصلاتی درگیر برف و کولاک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر محور اردبیل – نمین به سمت حیران با ۲۷ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۹ نفر راهدار در حال خدمت رسانی هستند.

عبدالعلی پور با بیان اینکه در محور اردبیل – سرچم ۲۸ دستگاه ماشین آلات با ۴۱ نفر از مأمورین در حال بازگشایی و برف روبی جاده هستند افزود: در محور اردبیل – نیر – صائین که جزو گردنه‌های برف گیر استان نیز محسوب می‌شود ۲۷ دستگاه ماشین آلات با ۳۰ نفر در حال بازگشایی محور هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل به محورهای شمالی استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: محور اردبیل – گرمی – بیله سوار با ۲۷ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۴۲ نفر راهدار و نیز محور سه راهی صحرا – مشگین شهر – پارس آباد با ۳۳ دستگاه ماشین الات و ۳۷ نفر نیروی انسانی در حال خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای استان اردبیل به‌جز محور پونل خلخال باز است، افزود: به خاطر شرایط خاص در محور خلخال به اسالم تردد تریلر و کامیون تا سه روز آینده برای حفظ جان مسافران ممنوع و محور خلخال به فیروز و اردبیل نیز یخبندان است.

عبدالعلی پور تاکید کرد: رانندگان باید برای جلوگیری از خطرات احتمالی حتماً به تجهیزات زمستانی و به خصوص زنجیر چرخ مجهز شده و از ترددهای غیرضروری در جاده‌ها به جد پرهیز کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top