تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/11/02 - 18:27
کد خبر: 383333

استفاده از ادبیات کودکانه به وحدت مجلس و دولت آسیب می زند

آقای رئیس جمهور به مجلس کنایه می زنند و در مجلس نیز برای پاسخ صدایی بلند می شود و مردم نگاه می کنند که رئیس جمهور به مجلس کنایه زده است که این امر برخلاف فرهنگ دینی و آرمان های امام خمینی (ره) است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، علی خضریان عصر امروز (پنجشنبه، 2 بهمن ماه) در جلسه جمع بندی نظارت میدانی در شهرستان رفسنجان، گفت: سفرهای نظارتی قوه مقننه در راستای تحقق وظایف ذاتی و نظارتی مجلس شورای اسلامی است و موجب احیای فرهنگ هایی مانند همدلی بین مجلس و دولت می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع مردم می توانند به همدلی میان مجلس و دولت نگاه کنند که این امر سبب پیگیری و حل شدن مشکلاتشان می شود.

وی افزود: عموما در مجالس گذشته نمایندگان به حوزه های انتخابیه خود سرکشی می کردند و براین اساس تلاش داشتند تخصیص های بیشتری برای اعتبارات حوزه انتخابیه به دست بیاورند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: این مهم در حالی است که طبق قانون همه نمایندگان، نماینده مردم ایران هستند و تصمیماتشان ملی است لذا وظیفه دارند در همه مناطق کشور حضور داشته باشند، متعاقبا مناطقی که نماینده های بیشتری دارند می توانند به مناطق محروم تر کمک کنند که این مهم به تحقق عدالت نزدیک تر است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید یادآور شد در سفرهای نظارتی نمایندگان مجلس از ظرفیت های ملی برای حل مشکلات شهرستان ها استفاده می شود.

وی افزود: به نظر می رسد باید چنین دستاوردهایی را مسئولان برای خودشان مرور کنند زیرا همه ما بر سر سفره امام رحمته الله و شهدا نشسته ایم و بیشترین دین را به آن ها داریم لذا باید بیشتر تلاش کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضا شاهد استفاده از ادبیات کودکانه هستیم که این امر می تواند به وحدت میان مجلس و دولت آسیب بزند؛ نیازی نیست در میدان کار و تلاش چه در دولت و چه در مجلس به یکدیگر کنایه بزنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: مرحوم آیت الله مصباح یزدی می فرمودند اگر کار برای خداوند، مردم و انقلاب اسلامی است، قبیله گرایی و دو دسته بازی لازم نیست؛ بنابراین چرا عرصه انتخابات را باید از صحنه خدمت به صحنه رقابت سیاسی تبدیل کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای رئیس جمهور اگر مجلس چیزی را بلد نیست بیایید کمک کنید تا با هم آن موضوع را حل کنیم؛ مجلس نیز توجه داشته باشد اگر آقای رئیس جمهور وظایفی برعهده دارد باید بر آن ها نظارت داشته باشد لذا قرار نیست صحنه عمل و تلاش به جدل سیاسی تبدیل شود.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور به مجلس کنایه می زنند و در مجلس نیز برای پاسخ صدایی بلند می شود و مردم نگاه می کنند که رئیس جمهور به مجلس کنایه زده است که این امر برخلاف فرهنگ دینی و آرمان های امام خمینی (ره) است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: ای کاش بتوانیم کنار هم باشیم و کار کنیم./

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top