تاریخ انتشار: جمعه 1399/11/03 - 13:50
کد خبر: 383370

بانک تورهای خارجی و داخلی و بهترین تورهای کویر گردی و ایرانگردی: بریم تور

تورهای یکروزه یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری هستند. این تورها اغلب نزدیک به محل زندگی افراد برگزار می شود. تور یک روزه برای افرادی که زمان فراغت زیادی نداشته و به این دلیل توانایی رفتن به مسافرت های چند روزه را ندارند، بسیار مناسب است

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» در صورتی که اهل سفر و از علاقمندان به گردشگری در مکان های جذاب و چالش برانگیز هستید لطفا اول ایرانگردی بعد جهانگردی؛ و لطفا انتخاب تور خارجی در اولیت های بعدی شما باشد. و بدانید که بهترین گزینه برای شما انتخاب تور گردشگری است. اما ممکن است در بین انبوه آژانس های مسافرتی پیداکردن یک تور با قیمت و مزایای مناسب برای مسافران کاری سخت و زمان بر باشد. از اینرو وبسایت معتبر خدمات گردشگری بریم تور محیطی را جهت مقایسه انواع تورهای گردشگری از قبیل تورهای داخلی و خارجی که توسط آژانس های مسافرتی مختلف ارائه می شوند، به وجود آورده است. سایت بریم تور، امکانات و مزایای زیادی را برای تبلیغات آژانس های مسافرتی به وجود آورده است، که از آنها می توان به عدم محدودیت در درج آگهی و ثبت رایگان آگهی های ویژه در صورت ارائه محتوای به روز شده اشاره کرد. سایت گردشگری بریم تور علاوه بر معرفی آژانس های مسافرتی معتبر، مسافران را در زمینه خدمات ویزا و نیز معرفی هتل ها راهنمایی می کند.

بانک تورهای خارجی و داخلی و بهترین تورهای کویر گردی و ایرانگردی: بریم تور

بهترین تورهای داخلی

برای راحتی و دیدن تعداد زیادی از پکیج های داخلی میتوانید با مراجعه به صفحه تور داخلی بریم تور بهترین سفر را با بهترین قیمت برای خودتان انتخاب نمایید؛ تورهای داخلی از جمله محبوب ترین تورهای مسافرتی هستند که توسط آژانس های گردشگری مختلف با شرایط ویژه، قیمت و مزایای متفاوت برگزار می شوند. گردشگران می توانند با مراجعه به سایت بریم تور، از انواع تور داخلی به مقصد های پرطرفدار ایران با خبر شده و نسبت به انتخاب بهترین تور از معتبر ترین آژانس های مسافرتی اقدام نمایند. پکیج تور داخلی شامل بیمه، هتل، حمل و نقل، راهنمای تور و غیره است که آژانس های مسافرتی برای راحتی مسافران در نظر گرفته اند که در سایت خدمات گردشگری بریم تور، امکان مقایسه پکیج تور داخلی آژانس های گردشگری مختلف برای گردشگران محترم فراهم شده است. جذاب ترین تورهای ایران گردی در قالب تورهای کویر، شمال، مناطق تاریخی، مذهبی و غیره در پرتال جامع بریم تور درج شده اند. قیمت تور داخلی به عواملی چون مقصد، امکانات رفاهی، تاریخ سفر، نوع ترانسفر و هتل بستگی دارد که افراد می توانند با توجه به علاقه و توان مالی خود مناسب ترین تور را انتخاب کنند.

عالی ترین پکیج های تور خارجی

از اواسط قرن بیستم صنعت گردشگری، با توجه به افزایش تعداد توریست های بین المللی گسترش یافت. جهانگردی سبب تعامل اجتماعی و فرهنگی بین کشورهای مختلف می شود. گردشگران برای آشنایی با تمدن، آثار طبیعی و تاریخی ملل مختلف می توانند از طریق وبسایت بریم تور به مقایسه پکیج های تورخارجی آژانس های مسافرتی بپردارند و مناسب تربن تور خارجی را با توجه به بودجه خود، انتخاب نمایند. از پرطرفدارترین تورهای خارجی در ایران تور ترکیه است و تور استانبول و تور آنتالیا در این کشور از اولین انتخاب های گردشگران هستند. از دیگر انواع تور خارجی مورد علاقه ایرانیان می توان به تور خارجی تایلند، مالزی و دبی را نام برد. از ملزومات اصلی تورهای خارجی برای مسافران پاسپورت با اعتبار کافی، ویزای کشور مورد نظر و همین طور دلار و یا ارز آن کشور است که با فراهم گردن آن سفری آرام و بی دغدغه خواهند داشت. پرتال جامع خدمات گردشگری بریم تور، علاوه بر معرفی بهتربن برگزار کنندگان و آژانس های رسمی تور خارجی و داخلی، خدمات ویزا و هتل را هم برای سهولت سفر گردشگران فراهم کرده است.

تور یک روزه

تورهای یکروزه یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری هستند. این تورها اغلب نزدیک به محل زندگی افراد برگزار می شود. تور یک روزه برای افرادی که زمان فراغت زیادی نداشته و به این دلیل توانایی رفتن به مسافرت های چند روزه را ندارند، بسیار مناسب است، این افراد با رفتن به تور یکروزه می توانند فشار و استرس کاری خود را کاهش بدهند و به آرامش و استراحت برسند.  از اینرو برگزارکنندگان  تور یک روزه تمام سعی شان را می کنند که محیطی مفرح و پر انرژی را برای بازدیدکنندگان به وجود بیاورند. گردشگران می توانند با رجوع به سایت بریم تور از لیست تورهای یک روزه  و قیمت آنها در آژانس های گردشگری مختلف مطلع شوند و تور مورد نظر خود را انتخاب نمایند. نزدیکی به محل زندگی و هزینه خیلی پایین از مزایای تورهای یکروزه هستند. همچنین این تورها بسیار متنوع هستند و از آنها می توان به تورهای کویر گردی، طبیعت گردی و آفرود اشاره کرد و به طور معمول خدمات یکسانی توسط آژانس های مسافرتی به گردشگران در تورهای یک روزه ارائه می شود.

تور تخفیف خورده

تورهای تخفیف دار یک محرک قوی برای افرادی که سودای سفر و گشت و گذار در مناطق طبیعی، تاریخی و فرهنگی کشورمان و یا دیگر جوامع را دارند، می باشند. سایت بریم تور معرفی کننده بهترین و معتبرترین مجریان تورهای گردشگری است و تورهای  مسافرتی را با بهترین قیمت برای گردشگران گردآوری کرده است. همچنین در پرتال جامع بریم تور لیست تور تخفیف دار داخلی و خارجی با ذکر کامل مشخصات تور درج شده است. 

تور شمال

شمال کشور، یکی از محبوب ترین و بهترین منطقه های توریستی ایران است که از اولین انتخاب های افراد برای مسافرت های چند روزه و حتی یکروزه است. شهر های گیلان و مازندران علاوه بر طبیعت بکر و زیبایی بی نظیر شان آثار تاریخی با قدمتی را نیز در خود جای داده اند که شمال کشور را به یکی از مناطق توریستی پرطرفدار تبدیل کرده اند. از این رو آژانس های مسافرتی می کوشند تا با ارائه خدمات رفاهی بیشتر در تورهای شمال خود، گردشگران بیشتری را به سمت خود بکشانند. در سایت بریم تور نیز امکان مقایسه قیمت تور شمال در آژانس های مسافرتی مختلف ایجاد شده است و افرادی که به شمالگردی علاقه دارند با مراحعه به این سایت خبری می توانند مناسب ترین تور را رزرو نمایند. تور فیلبند، ماسال و رامسر از محبوب ترین تورهای شمال هستند. زیبایی های طبیعت شمال در هر فصلی چشم نواز و حیرت انگیز است و همچنین سبب ایجاد حس آرامش و فرح بخشی در افراد می شود.

تور کویر

سفر به دل کویر یکی از تجربه های عجیب و غیر قابل وصف است. راه رفتن بر رو تل های ماسه ای، آرامش و شب های ستاره باران کویر هر انسانی را مجذوب خودش می کند. علاقمندان می توانند در سایت بریم تور، آگهی تورهای یک روزه و چند روزه کویر را که توسط معتبرترین آژانس های گردشگری برگزار می شوند را مشاهده و پس از مقایسه قیمت تور کویر و مزایای رفاهی متفاوت آژانس ها، بهترین و مناسب ترین تور کویر را متناسب با توان مالی خود، انتخاب و رزرو نمایند. بهترین فصل برای رفتن به کویر، فصل پاییز است ‌که گرمای هوا را برای افراد قابل تحمل تر می کند. از جمله تورهای کویر گردی معروف در ایران می توان تور کویر مصر، لوت، زرین، کاراکال و مرنجاب را نام برد. که در این میان کویر مصر در اصفهان با جاذبه های طبیعی زیبایش توانسته توریست های زیادی را به این منطقه جذب نماید.

برای دیدن بهترین پکیج های کویر گردی روی عبارت تور کویر کلیک کنید و در سایت مذکور ( بریم تور ) بهترین تورهای کویر را مشاهده نمایید

بانک تورهای خارجی و داخلی و بهترین تورهای کویر گردی و ایرانگردی: بریم تور

تور ایرانگردی

عالی ترین و متنوه ترین تورهای ایرانگردی را با مراجعه به صفحه تور ایرانگردی پرتال جامع گردشگری بریم تور دنبال نمایید؛ ایران رتبه هفدهمین کشور وسیع دنیا را به خود اختصاص داده است. این کشور چهار فصل با آثار تاریخی، جاذبه های شگرف طبیعی، مذهبی، وجود قوم های متفاوت سبب شده که خیلی از افراد به جهت گردش، زیارت و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم قوم ها به نقاط مختلف ایران سفر کنند و از زیبایی آن لذت ببرند. از اینرو آژانس های مسافرتی، تور ایرانگردی را در قالب تور ترکیبی و تک مسیره ارائه می دهند. در سایت بریم تور، آگهی تورهای ایرانگردی این آژانس ها با مشخصات کامل ثبت شده و گردشگران عزیز می توانند به راحتی در بین خیل تورها، بهترین و مناسب ترین تور ایرانگردی را با توجه به علاقه و بودجه خود انتخاب نمایند. بعضی از تورهای ترکیبی ایرانگردی از شمال تا جنوب کشور نیز ادامه دارند، این تورها به شدت دیدنی و منحصر به فرد هستند و همچنین در تعطیلات نوروز نیز بر تنوع این تورهای ترکیبی افزوده می شود.

در صورتی که علاقه مند به گردشگری هستید حتما بریم تور را از طریق یکی از راه های زیر دنبال نمایید:

آدرس وب سایت بریم تور :  www.berimtour.com

آدرس پیج اینستاگرام گردشگری  بریم تور : https://www.instagram.com/berimtour1

بانک تورهای خارجی و داخلی و بهترین تورهای کویر گردی و ایرانگردی: بریم تور

هدف ما معرفی بهترین تورها و برگزارکنندگان به شما است

شعار ما در بریم تور : اول ایرانگردی بعد جهانگردی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top