تاریخ انتشار: شنبه 1399/11/04 - 11:52
کد خبر: 383455

وزیر علوم به رئیس سازمان برنامه و بودجه نامه نوشت

وزیر علوم با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار تسریع در تشکیل جلسه کارگروه مشترک و بررسی موضوع یکپارچه‌سازی ضرایب حقوق و مزایای اعضای هیأت علمی و کارکنان وزارتخانه‌های علوم و بهداشت شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه‌ای به محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار تسریع در تشکیل جلسه کارگروه مشترک و بررسی موضوع یکپارچه‌سازی ضرایب حقوق و مزایای اعضای هیأت علمی و کارکنان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

غلامی در این نامه با تاکید بر موافقت و دستور معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر تشکیل کار گروه مشترکی متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار تسریع در تشکیل جلسه کارگروه و بررسی روند و چگونگی اجرای موضوع شد.

در نامه وزیر علوم خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه آمده است: پیرو نامه شماره ۱۷۳۱۸۹.و مورخ ۱۸ آبان ۱۳۹۹ درخصوص تشکیل کارگروه یکپارچه‌سازی ضرایب حقوق و مزایای اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خواهشمند است حسب تأکید معاون اول رئیس جمهوری دستور فرمایید به منظور رسیدگی به موضوع مورد اشاره و تشکیل جلسه تسریع لازم به عمل آید.

غلامی پیش از این نیز رسیدگی به موضوع را از معاون اول رئیس جمهوری خواستار شده و اظهار کرده بود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حسب ماده یک قانون احکام دائمی طبق مقرراتی خاص و براساس آیین‌نامه‌های مصوب هیأت‌های امنا اداره می‌شوند و انتظار می‌رود حقوق و مزایای اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی (به‌جز کارکنان کادر درمانی که مشمول طرح تمام وقتی جغرافیایی هستند) یکسان باشد. اعمال مصوبات متفاوت در هیأت‌های امنای دو وزارت همواره موجب بروز عدم رضایت در بین اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهش و فناوری بوده است.

بر اساس پیشنهاد وزیر علوم، به منظور رفع نارضایتی‌های موجود، کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه و بودجه کشور تشکیل شود تا نسبت به یکپارچه‌سازی ضرایب حقوق و مزایای دو وزارتخانه، اقدام و پیشنهادات این کارگروه برای تصویب در دستور کار هیئت‌های امنای ذی‌ربط قرار گیرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top