تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/11/22 - 18:04
کد خبر: 385462

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه رازی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

بهمن 57و دهه مبارک فجر و یوم الله 22بهمن تجلی اراده و ایمان ملت شریف ایران بود. آنها مشتاقانه خواهان جمهوری اسلامی بودند و شعار آنها استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود. اکنون پس از گذشت چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد ملت و سرزمینی آزاد و مستقل هستیم که این نتیجه ی صیانت و پاسداری ملت شهید پرور ایران و خون هزاران شهید گلگون کفن است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» بیانیه دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن ماه منتشر شد.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ

(سوره مبارکه ابراهیم آیه ۵)

ملت شریف و شهید پرور ایران که از دیرباز متحمل سختی ها و زورگویی های حکومت های شاهنشاهی ایران بوده اند و  از این ظلم و جور به ستوه آمده اند، یکبار برای همیشه با روحیه ی عدالت خواهی خود به استکبار جهانی به رهبری فرزندی از خاندان اهل بیت عصمت و طهارت، حضرت امام خمینی(ره) و با تاسی از اهل بیت به دیکتاتوری و زورگویی و استکبار خاتمه دادند و خواهان حکومتی اسلامی و جمهوری شدند و بنای پوسیده و فاسد استکبار و استعمار جهانی را ویران کردند.

بهمن 57و دهه مبارک فجر و یوم الله 22بهمن تجلی اراده و ایمان ملت شریف ایران بود. آنها مشتاقانه خواهان جمهوری اسلامی بودند و شعار آنها استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود. اکنون پس از گذشت چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد ملت و سرزمینی آزاد و مستقل هستیم که این نتیجه ی صیانت و پاسداری ملت شهید پرور ایران و خون هزاران شهید گلگون کفن است.

پاسداری و حفاظت از خاک این مرز و بوم، دشمنان ملت شریف ایران را به ستوه درآورده و مستوجب خشم  و عصبانیت آنها گردیده و باعث شده  که آنها به اعمالی شنیع و غیرانسانی همچون ترور دانشمندان بزرگ ما و تحریم به عنوان راهی برای به زانو درآوردن ملت غیور و شهید پرور ما متوسل شوند اما آنان نمی دانند که این کار آنها ملت ایران را درمسیر، روز به روز قویتر و مستحکم تر مینماید .انقلاب اسلامی با و جود تمام سختی ها و پیچ و خم ها و دشمنی هایی که همواره بر سر راه خود داشته، به حول قوه الهی و به مدد حضرت ولی عصر(عج)همچنان استوار،  پر طنین و پابرجاست.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی، ضمن تبریک فروان به مناسبت خجسته سال روز فرا رسیدن یوم الله 22بهمن ماه، اعلام می دارد که جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود پای این انقلاب و آرمانهایش ایستاده اند و اجازه نخواهند داد که دشمنان این مرز و بوم نقشه های پلید خود را در قبال این ملت شریف محقق سازند.

شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات

دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top