تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/11/22 - 21:08
کد خبر: 385466

ساخت اپلیکیشن در کمتر از ۵ دقیقه

در کمتر از 1 دقیقه سایت خود را به اپلیکیشن موبایل اندروید تبدیل نمایید و یا اپلیکیشن اختصاصی سفارش دهید.اپلیکیشن شما در سریع ترین زمان ممکن آماده و تحویل داده خواهد شد..

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برای ساخت اپلیکیشن روش های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش های استفاده از سامانه های اپلکیشن ساز می باشد که شما می توانید در کمتر از چند ساعت و یا چند دقیقه یک اپلیکیشن حرفه ای با امکانات زیاد بسازید.از مزیت های سامانه های اپلیکیشن ساز می توان به ساخت سریع اپلیکیشن , قیمت مناسب و پنل های کاربری ساده و کاربرپسند برای ساخت انواع اپلیکیشن اشاره کرد.یکی از این سامانه های اپلیکیشن ساز سامانه نوین اپ ساز می باشد که علاوه بر امکان ساخت انواع اپلیکیشن , امکان تبدیل سایت به اپلیکیشن را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در صورتی که شما وب سایت داشته باشید می توانید با ابزار تبدیل سایت به اپلیکیشن وب سایت خود را به اپلیکیشن موبایل تبدیل نمایید.همچنین در صورتی که وب سایت شما وردپرسی باشد نیز با سامانه تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل می توانید نسخه اندروید وب سایت خود را در کمتر از یک دقیقه تحویل بگیرید.این اپلیکیشن ها اصطلاحا به اپلیکیشن های وب ویو معروف می باشند که دقیقا وب سایت شما را داخل اپلیکیشن شبیه به یک مرورگر نمایش میدهند.

و اما اپلیکیشن ساز چیست؟

اپلیکیشن ساز یک سیستم آنلاین جهت تولید برنامه های اندروید بدون نیاز به علم و دانش برنامه نویسی می باشد. اپلیکیشن ساز اندروید نوین اپ ساز مناسب و بهینه جهت ساخت اپلیکیشن های اندرویدی است که به شما این امکان را خواهد داد تا از طریق گوشی های هوشمند به راحتی با مشتریان و کاربران موردنظر خود تعامل داشته باشید و به صورت آنلاین و آفلاین محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید.

از مزیت های سامانه نوین اپ ساز می توان به موارد زیر اشاره کرد

ساخت سریع اپ

در کمتر از 1 دقیقه سایت خود را به اپلیکیشن موبایل اندروید تبدیل نمایید و یا اپلیکیشن اختصاصی سفارش دهید.اپلیکیشن شما در سریع ترین زمان ممکن آماده و تحویل داده خواهد شد..

انعطاف پذیری بالا

اپلیکیشن های ساخته شده با نوین اپ ساز دارای انعطاف بالایی بوده و امکان اضافه کردن امکانات مورد نیاز شما در کمترین زمان و به صورت کاملا رایگان خواهد بود.

قیمت مناسب

قیمت اپلیکیشن های ساخته شده با اپلیکیشن ساز بسیار مناسب بوده و با کمترین هزینه می توانید سایت خود را تبدیل به اپلیکیشن نمایید یا اپلیکیشن اختصاصی بسازید و سفارش دهید.

پشتیبانی رایگان

پشتیبانی اپلیکیشن های ساخته شده با اپ ساز کاملا رایگان بوده و در کمترین زمان ممکن و در اسرع وقت انجام خواهد شد.

ساخت اپلیکیشن

در صورتی که شما وب سایت ندارید و یا تمایل به استفاده از سامانه تبدیل سایت به اپلیکیشن را ندارید می توانید با مراجعه به بخش ساخت اپلیکیشن سامانه نوین اپ ساز , یک اپلیکیشن حرفه ای در کمتر از یک دقیقه بسازید.در هنگام ساخت اپلیکیشن باید یک نام کاربری و رمز عبور وارد نمایید که برای به روزرسانی اپلیکیشن می توانید از آنها استفاده نمایید.ساخت اپلیکیشن با 14 روز تست رایگان برای شما قرار داده شده است که پس از 14 روز در صورت رضایت از امکانات و قیمت می توانید اپ خود را به مدت یک سال یا بیشتر تمدید نمایید.اپلیکیشن های ساخته شده با سامانه نوین اپ ساز بر خلاف دیگر سامانه های اپلیکینش ساز native  بوده و از سرعت بالایی برخوردار می باشند همچنین امکان قرار دادن اپلیکیشن در اپ استور هایی مثل گوگل پلی , کافه بازار و .. نیز وجود خواهد داشت.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top