تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/11/29 - 10:41
کد خبر: 386180

فرش قرمز حسن خمینی زیر پای اصلاح طلبان و نهضت آزادی!

رفتارهای حسن خمینی در گرایش به یک جریان سیاسی مقابل امام و رفتار منفعلانه درباره تحریف‌ها و اهانت های صریح به امام امر جدیدی نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از رجا نیوز، رفتارهای حسن خمینی در گرایش به یک جریان سیاسی مقابل امام و رفتار منفعلانه درباره تحریف‌ها و اهانت های صریح به امام امر جدیدی نیست.

اولین جلسه نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان با نام «جبهه اصلاحات ایران» با هدف تصمیم گیری برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با حضور اصلاح طلبان و اعضای نهضت آزادی در حسینه جماران تشکیل شد.

تبدیل محل سخنرانی های تارخی امام راحل به پاتوق اصلاح طلبان و حالا قراردادن این حسینیه برای برگزاری جلسه یک جریان سیاسی فاصله گرفته از امام و حتی با حضور اعضای نهضت آزادی در حالی انجام می شود که چند روز پیش موسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل در ادعایی عجیب به حذف نام امام خمینی(ره) در قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن اعتراض کرده بود که با جواب های قاطع قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مواجه گردید و جهان نیوز هم در یک گزارش ویدئویی به حاشیه سازی ها برای روز 22 بهمن پرداخت.

این رفتار حسن خمینی در حالی صورت می گیرد که امام راحل تکلیف آینده نهضت به اصطلاح آزادی را برای همیشه روشن کرده است.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه محتشمی پور نوشته بودند: «نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانونگذاری یا قضایی را ندارند، و ضرر آنها، به اعتبار آنکه متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد و نیز با دخالت بی‌مورد در تفسیر قرآن کریم و احادیث شریفه و تاویلهای جاهلانه موجب فساد عظیم ممکن است بشوند، از ضرر گروه‌کهای دیگرف حتی منافقین این فرزندان عزیز مهندس بازرگان، بیشتر و بالاتر است. نهضت آزادی و افراد آن از اسلام اطلاعی ندارند و با فقه اسلامی آشنا نیستند. از این جهت، گفتارها و نوشتارهای آنها که منتشر کرده‌اند مستلزم آن است که دستورات حضرت مولی الموالی امیرالمومنین را در نصب ولات و اجرای تعزیرات حکومتی که گاهی بر خلاف احکام اولیه و ثانویه اسلام است، بر خلاف اسلام دانسته و آن بزرگوار را نعوذبالله تخطئه، بلکه مرتد بدانند! و یا آنکه همه این امور را از وحی الهی بدانند که آن هم بر خلاف ضرورت اسلام است. نتیجه آنکه نهضت به اصطلاح آزادی و افراد آن چون موجب گمراهی بسیاری از کسانی که بی‌اطلاع از مقاصد شوم آنان هستند می‌گردند، باید با آنها برخورد قاطعانه شود، و نباید رسمیت داشته باشند».

البته که رفتارهای حسن خمینی در گرایش به یک جریان سیاسی مقابل امام و رفتار منفعلانه درباره تحریف ها و اهانت های صریح به امام امر جدیدی نیست.

مشخص است که هنوز بنای اصلاح طلبان صرفا بر استفاده از همان نام امام برای فریب افکار عمومی است و گرنه بخش مهمی از افراد این جریان هیچ نسبت فکری با امام راحل ندارند. من باب مشت نمونه خروار، رئیس این نهاد اجماع ساز شخصی همچون «بهزاد نبوی» تعیین شده است که علی رغم سوابق محکومیت در فتنه 88 و یا تحصن ننگین در مجلس ساختارشکن ششم، چندی پیش به صراحت گفته بود: «اگر تجربه امروز را داشتم، هرگز مردم را به انقلاب تشویق نمی‌کردم».

کاربران توئیتر هم به پهن نمودن فرش قرمز برای اصلاح طلبان و اعضای نهضت آزادی در حسینیه جماران اعتراض کردند که در ادامه نمونه هایی از آنها را خواهید دید:

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top