تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/11/29 - 11:08
کد خبر: 386189

برنامه ریزی جدید درباره ازدواج دانشجویی

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از برنامه ریزی این نهاد برای ازدواج دانشجویی و حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در جلسه مشترک هیأت رئیسه نهاد با مسئولان دفاتر دانشگاهی استان گیلان گفت: استان گیلان مسائل و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و بنده تقاضا دارم که با وجود تمامی این مسائل همکاران ما به آن هدف مقدس که دفاع از انقلاب و نمایندگی دین در جامعه جوان کشور است، توجه بیشتری نمایند و مأموریت‌های خود را با تمام توان انجام دهند.

وی در جلسه مشترک هیأت رئیسه نهاد با مسئولان دفاتر دانشگاهی استان گیلان گفت: نکاتی که دوستان مطرح کرده‌اند نکات کاربردی و پیشنهادات خوبی بود که باید در بخش‌های مختلف نهاد بررسی شود. یکی از تحولات اخیر نهاد، فعال کردن شورای راهبردی نهاد است که در ذیل آن ۵ کارگروه در حوزه‌های مختلف جلسه تشکیل داده و پیشنهادات شما عزیزان در این کارگروه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و ممکن است به تصمیم‌های مهم منجر شود.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه افزود: بخشی از پیشنهاداتی که ارائه شد به تصمیم‌های اجرایی بر می‌گردد؛ ما از نظر بودجه دچار مشکلاتی هستیم اما با این وجود تلاش شده که کارها به بهترین نحو صورت بگیرد. چابک سازی نهاد هم یکی از موضوعاتی است که در حال پیگیری است. طرح‌ها و برنامه‌هایی هم در معاونت فرهنگی سیاسی در موضوع ازدواج دانشجویی و حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در حال برنامه‌ریزی است که با قدرت و اهتمام بیشتری ان‌شاءالله دنبال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: استان گیلان مسائل و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و بنده تقاضا دارم که با وجود تمامی این مسائل همکاران ما به آن هدف مقدس که دفاع از انقلاب و نمایندگی دین در جامعه جوان کشور است، توجه بیشتری نمایند و مأموریت‌های خود را با تمام توان انجام دهند و ما را از نکات، نظرات و پیشنهادات خودشان بهره‌مند کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top