گروه های خبری
آرشیو
ف
کد خبر: 386358

پذیرایی از مهمانان با علائم کرونا در هتل رباتیک

یک هتل در پایتخت آفریقای جنوبی از ۳ ربات برای سرویس رسانی به مهمانانی با علائم کووید ۱۹ استفاده می کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از اسکای نیوز، هتلی در ژوهانسبورگ از خدمتکارهای رباتیک استفاده می‌کند. این هتل قصد دارد از ربات‌ها برای سرویس رسانی به مشتریانی با علائم کووید ۱۹ استفاده کند.

لکسی، میکا و آریل ربات‌هایی هستند که در هتل اسکای واقع در پایتخت آفریقای جنوبی به کار گرفته شده‌اند. آنها سرویس اتاق‌ها را حمل می‌کنند، اطلاعات سفر را در اختیار مسافران قرار می‌دهند و می‌توانند تا ۳۰۰ کیلوگرم بار را از لابی هتل به اتاق‌ها به دنبال خود بکشند.

اگر افرادی با علائم ابتلاء به کووید ۱۹ در هتل اقامت کنند، به منظور احتیاط ربات‌ها به جای پیش خدمت‌های انسانی، برای سرویس رسانی به آنها استفاده می‌شوند. در غیر این صورت مهمانان هتل می‌توانند سرویس رسانی با ربات را انتخاب کنند.

این درحالی است که چند هتل با کارمندان رباتیک در توکیو وجود دارند و از آنها برای سرویس رسانی به بیمارانی با علائم ملایم کووید ۱۹ استفاده می‌شود. اما این نخستین هتل آفریقا با سرویس رسانی رباتیک است.

به گفته شرکت CTRL رباتیک (تهیه کننده ربات‌ها)، این ربات ها حتی می‌توانند حالات صورت مهمانان هتل را برای بررسی میزان رضایت آنها اسکن کنند!

مرتبط ها
نظرات
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
تورهای مسافرتی آفری