تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/12/03 - 11:12
کد خبر: 386625

سایز انواع تخت خواب، انواع مبل شرکتی iranmiz.com

تخت خواب هایی که دارای عرض ۱۴۰ هستند در بازار به تخت های یک و نیم نفره معروف هستند. گاهی اوقات به نام تخت های دوقلو نیز نامیده می شوند. اندازه استاندارد تخت ‌‌های یک و نیم نفره ۱۴۰ × ۲۰۰ سانتی ‌متر است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر قرار است تخت خوابی برای نوزاد و یا فرزند خردسال خود خریداری نمایید نیازی نیست که به سراغ تخت خواب های یک نفره بروید زیرا ابعاد مناسب برای این سن وجود دارد. در ادامه تخت خواب ایران میز یک نفره و دو نفره هر کدام دارای ابعادی استاندارد هستند در عین اینکه چند سایز دیگر نیز دارند تا با توجه به نیاز و ابعاد اتاق بتوان آن ها را خریداری نمود. تخت خواب دو نفره با عرض های بیشتر برای افرادی که جثه بزرگی دارند نیز طراحی شده تا بتوانند به راحتی بر روی تخت استراحت نمایند.

مبل شرکتی نوع دیگری از مبل ها و موجود در فروشگاه ایران میز می باشد که می تواند برای دفاتر و ادارت از آن ها استفاده نمود تا دکوراسیون اتاق مدیر و رئیس کامل شود. زیرا این دکوراسیون می تواند تاثیر بسیاری در دید افرادی که به دفاتر مدیران مراجعه می کنند داشته باشد. می توانید از ست های رسمی  و غیر رسمی و یا راحتی استفاده نمایید که البته بستگی به مراجعان به دفتر دارد و همچنین دکوراسیون کلی اتاق دارد.

سایز انواع تخت خواب، انواع مبل شرکتی iranmiz.com

سایز انواع تخت خواب

همان طور که می دانید هر تخت خواب برای رنج سنی خاصی طراحی شده و همچنین دارای ابعاد و سایزهای مختلفی نیز می باشند. اگر تخت خواب ویژه ی کودک و نوزاد باشد که سایز ویژه خود را دارد و تخت خواب های یک نفره و دو نفره نیز هر یک دارای ابعادی استاندارد می باشند. اما تخت خواب های دو نفره می توانند ابعاد مختلفی داشته باشند زیرا برای فضاهای مختلف طراحی شده اند و همچنین نسبت به جثه افراد نیز می توانند متفاوت باشند.

تخت خواب یک نفره

تخت خواب‌ های یک نفره دارای چند سایز مختلف می باشند. طول تمام تخت های یک نفره ۲۰۰ سانتی ‌متر است اما دارای عرض های مختلفی است که شامل: ۹۰، ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۴۰ می ‌باشند. اما به طور کل سایز استاندارد تخت خواب‌ یک نفره، طول دو متر و عرض ۹۰ سانتی ‌متر و ارتفاع ۳۵ سانتی ‌متر است.

تخت خواب یک و نیم نفره (دو قلو)

تخت خواب هایی که دارای عرض ۱۴۰ هستند در بازار به تخت های یک و نیم نفره معروف هستند. گاهی اوقات به نام تخت های دوقلو نیز نامیده می شوند. اندازه استاندارد تخت ‌‌های یک و نیم نفره ۱۴۰ × ۲۰۰ سانتی ‌متر است.

تخت خواب دو نفره

تخت خواب دو نفره به صورت استاندارد ۲۰۰ سانتی ‌متر طول و ۱۶۰ یا ۱۸۰ سانتی ‌متر عرض دارد. اما با توجه جثه افراد و متراژهای اتاق با عرض ‌های متفاوتی طراحی و ساخته شده اند. تخت دو نفره با عرض های مختلف به کینگ (King) و کویین (Queen) معروف هستند.

تخت خواب دو نفره کوئین (Queen)

سایز استاندارد تخت  کوئین، ۱۶۰ سانتی ‌متر عرض ، ۲۰۰ سانتی ‌متر طول و ۴۵ تا ۵۰ سانتی ‌متر ارتفاع می ‌باشد. این تخت ها برای افرادی که فضای محدودی دارند مناسب است. فضای کمی را اشغال می کند اما در مقابل فضای کافی برای استراحت کردن را برای شما ایجاد می کند.تخت خواب دو نفره کینگ (King)

تخت خواب کینگ فضای بسیاری را برای دراز کشیدن بر روی آن در اختیار فرد قرار می دهد. اگر اتاق شما بزرگ است این تخت می تواند مناسب باشد زیرا کمی اشغال فضای بیشتری دارد. تخت خواب استاندارد کینگ، ۱۸۰ سانتی ‌متر عرض، ۲۰۰ سانتی ‌متر طول و ۴۵ الی ۵۰ سانتی ‌متر ارتفاع دارد.

تخت خواب های کینگ برای این افراد مناسب است:

۱. افرادی که جثه بزرگی دارند.

۲. زوج‌ هایی که همراه با کودکشان بر روی تخت می خوابند.

۳. افرادی که در هنگام خواب زیاد غلت می ‌زنند.

سایز انواع تخت خواب، انواع مبل شرکتی iranmiz.com

انواع مبل شرکتی

مبل شرکتی دارای دو نوع نیم ست رسمی و راحتی می باشد. البته باید با توجه به نیازی که دارید می توانید ست مورد نظر خود را انتخاب نمایید. به طور مثال اگر در دفتر خود جلسات رسمی بسیاری دارید پس باشد به سراغ نیم ست رسمی بروید اما اگر در دفتر خود جلسه ای ندارید و تنها خودتان هستید می توانید ست های راحتی را انتخاب نمایید. در هر صورت باید به دکوراسیون اتاق مدیر  و رئیس دقت ویژه ای شود.

خرید اینترنتی مبلمان شرکتی با قیمت مناسب

مبل های اداری و شرکتی ایران میز بیشتر از چرم ساخته می شوند علاوه بر اینکه بسیار زیبا هستند و ظاهری شیک دارند می توانند دوام بیشتری نیز داشته باشد. دوام بالا برای مبل شکتی مهم است زیرا رفت و آمدهای بسیاری در دفتر صورت می گیرد. همچنین اگر مبل دارای لک شود می تواند به دلیل چرم بودن جنس مبل خیلی ساده آن را تمیز نمود. بیشتر توصیه می شود از چرم های رنگ تیره استفاده شود اما می توانید با توجه به دکوراسیون کلی از چرم رنگ روشن نیز استفاده نمایید.

چیدمان مبل شرکتی

چیدمان مبل شرکتی دارای قاعده و اصول خاصی نیست. شما تنها باید تعداد مبل هایی که می خواهید را مشخص نمایید و سپس آن ها را به روشی صحیح و اصولی چیدمان نمایید. می توانید از چیدمان گرد همراه با یک میز در میانه استفاده نمایید. اما اگر می خواهید چیدمان رسمی تر باشد نیز می توانید چیدمان به شکل مربعی را در دستور کار قرار دهید. در نهایت تمامی این موارد بستگی به متراژ فضایی که مبل در آن قرار می گیرد، دارد.

قیمت مبل شرکتی

مدل و طرح و رنگ و همچنین جنس مبل و در نهایت تعداد نفراتی که می خواهید مبل بر اساس آن ساخته شود می تواند بر قیمت تاثیر گذار باشد. هر چه مبل دارای کیفیت بالاتری باشد بدون شک قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. به طور مثال مبل کلاسیک می تواند به دلیل منبت کاری هایی که دارد قیمت بیشتر داشته باشد اما مبل های فانتزی و مدرن دارای قیمت کمتری هستند. همچنین می توانید با توجه به اینکه مبل را برای کدام اتاق خریداری می کنید نیز مدل مبل را کمی تغییر دهید تا قیمت مناسب تری داشته  باشد.

برای مشاهده دیگر محصولات مانند میزهای ناهار خوری چوبی و مدرن به فروشگاه اینترنتی ایران میز iranmiz.com مراجعه کنید .

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top