تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/12/05 - 09:54
کد خبر: 386882

راهنمای تاج ال سی دی گوشی سامسونگ S20 ultra

با توجه به اینکه مهمترین قسمت موبایل های هوشمند که بسیار در معرض خرابی و شکستگی قرار دارند تاج و ال سی دی آنها هست, ما هم سعی می کنیم در مورد این موضوع مهم نکاتی را بیان کنیم تا شما بتوانید از جایی امن براحتی برای خرید آن اقدام کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از بهترین گوشیهای خوب در سال 2020 که توانسته بازار خوبی را در اختیار خود بگیرد گوشی سامسونگ S20 ultra هست. یک گوشی بسیار باکیفت و با تکنولوژی های بالا که قیمت بسیار بالایی هم دارد. اما قصد داریم در این مطلب در مورد کسانی که قصد دارند تاج ال سی دی سامسونگ S20 ultra تهیه کنند، صحبت کنیم و همچنین قصد داریم مشخصات تاج ال سی دی این مدل پرفروش سامسونگ را هم بررسی کنیم. همچنین به شما خواهیم گفت که بهترین جایی که می توانید برای خرید آن قدام کنید و یا برای تعمیر آن کاری انجام دهید کجاست؟

با توجه به اینکه مهمترین قسمت موبایل های هوشمند که بسیار در معرض خرابی و شکستگی قرار دارند تاج و ال سی دی آنها هست, ما هم سعی می کنیم در مورد این موضوع مهم نکاتی را بیان کنیم تا شما بتوانید از جایی امن براحتی برای خرید آن اقدام کنید.

راهنمای تاج ال سی دی گوشی سامسونگ S20 ultra

باید بدانید که خرید این قطعات اگر اطلاعی در مورد اصل بودن آن نداشته باشید و نتوانید اصل یا تقلبی بودن آن را متوجه شوید ، می تواند هزینه های زیادی برای شما داشته باشد. زیرا باید دوباره برای خرید جنس اصل آن اقدام کنید.

این گوشی با توجه به کیفیت بالایی که دارد مطمئنا قطعات آن هم در صورت خرابی باید از جایی تهیه شوند که پشتیبانی و گارانتی خوبی داشته باشند. اگر شما بخواهید با بررسی قیمت تاج ال سی دی S20 ultra در سایتهای مختلف به این نتیجه برسید که هر کجا قیمت آن کمتر هست از همان جا خرید خود را انجام دهم، کاملا در اشتباه هستید.

راهنمای تاج ال سی دی گوشی سامسونگ S20 ultra

مشخصات کلی تاج ال سی دی S20 ultra

این مدل با داشته صفحه لمسی خازنی Dynamic AMOLED ( 16 میلیون رنگ) و ابعاد 609 اینچ یکی از بزرگترین صفحه نمایش ها را در بین گوشی های پرچم دار دارد. البته نسبت نمایشگر به کل بدنه در این گوشی هوشمند حدود 89.9% هست.

با داشتن یک رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل که در این حجم واقعا بی نظیر هست شما یک صفحه نمایش جذاب را خواهید داشت. البته باید مراقب باشید که در صورت خرابی و تهیه ال سی دی و تاج  S20 اولترا ، از یک فروشگاه مطمئن که بهترین گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا را دارد تهیه کنید.

همچنین تراکم پیکسلی این موبایل هوشمند گلکسی اس 10 اولترا سامسونگ حدود 511 پیکسل در اینچ هست. شرکت سامسونگ برای صفحه نمایش این مدل از گوریلا گلس 6 استفاده کرده است.

راهنمای تاج ال سی دی گوشی سامسونگ S20 ultra

کیفیت و قوی بودن این محافظ صفحه خبر خوبی برای علاقمندان به این سری از گوشی های سامسونگ بوده است. اما خب در مواقعی نمی توان جلوی یکسری اتفاقات ناگوار را گرفت.

کیفیت صفحات 120 هرتزی خانواده گلکسی اس 20 به قدری بالا هست که شما را مجاب می کند تا دیگر سراغ گوشی های هوشمند با نمایشگر 60 هرتزی نروید.

با تمام این نکاتی که در مورد تاج ال سی دی S20 اولترا بیان کردیم این نکته بسیار مهم هست که در صورت خرابی و شکستگی آنها باید برای تعمیر تاج ال سی دی و یا خرید تاج ال سی دی از جایی اقدام کنید که دارای قطعت اصلی، ضمانت اصالت قطعات موبایل را داشته باشد.

ما با بررسی هایی که انجام دادیم سایت موبایل کمک به آدرس اینترنتی mobilekomak.com یکی از بهترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات تعمیر و تعویض و فروش قطعات موبایل در ایران هست.

یکی از ویژگیهای خوب سایت فروش قطعات موبایل کمک این هست که شما می توانید بعد از بررسی کردن قیمت تاج ال سی دی S20 ultra سامسونگ و خرید آن محصول را بدون هزینه حمل و نقل و به صورت ارسال رایگان تحویل بگیرید.

همینطور اگر قصد دارید که هرگونه قطعات موبایل را تمیر کنید این مجموعه تعمیرات موبایل را به صورت پیک رایگان انجام می دهد. این مجموعه با داشتن بهترین گارانتی در بین تمامی شرکتهای ارائه دهنده قطعات موبایل معرفی شده ست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top