تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/12/05 - 12:09
کد خبر: 386904

معرفی و مقایسه تلفن پاناسونیک ۳۶۱۱ و ۳۷۱۱

امروز و در این مقاله قصد داریم به معرفی این دو مدل بپردازیم و علاوه بر آن، یک مقایسه هم بین تلفن‌های 3611 و 3711 داشته باشیم. اگر به تازگی قصد خرید یک تلفن بیسیم پاناسونیک را دارید، حتما تا پایان این مقاله، با ما همراه باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شرکت پاناسونیک در ساخت تلفن‌های بیسیم، سلیقه و نیاز تمامی مخاطبین خود را در نظر می‌گیرد. به همین دلیل، امروزه شاهد انواع مدل‌های مختلف، از این تلفن‌ها هستیم. KX-TG3611 و KX-TG3711 از جمله بهترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های تلفن بیسیم Panasonic در ایران و سراسر جهان محسوب می‌شوند.

امروز و در این مقاله قصد داریم به معرفی این دو مدل بپردازیم و علاوه بر آن، یک مقایسه هم بین تلفن‌های 3611 و 3711 داشته باشیم. اگر به تازگی قصد خرید یک تلفن بیسیم پاناسونیک را دارید، حتما تا پایان این مقاله، با ما همراه باشید.

معرفی و مقایسه تلفن پاناسونیک ۳۶۱۱ و ۳۷۱۱

معرفی تلفن KX-TG3611

اگرچه بیش از 9 سال از تولید اولین مدل از تلفن‌های KX-TG3611 می‌گذرد، اما همچنان بر علاقمندان این دستگاه، افزوده می‌شود. سادگی، قابلیت‌های فراوان، قیمت مناسب، طراحی ظاهری مناسب و ... از جمله دلایلی هستند که نام تلفن پاناسونیک 3611 را در میان بهترین مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک قرار می‌دهند.

خط تولید این تلفن زیبا، در کشور مالزی قرار دارد؛ اما از نظر کیفیت، هیچ تفاوتی با تلفن‌های ساخت ژاپن ندارد. بسیاری از مشتریان، ترجیح می‌دهند که تلفن بیسیم خود را از میان محصولات ژاپنی پاناسونیک انتخاب کنند؛ اما باور کنید که این اعتقاد، از اساس اشتباه است.

9 سال تجربه حضور تلفن 3611 در بازارهای جهانی، نشان داده که این مدل بیسیم، از نظر کیفیت، کاملا نظر و رضایت کاربران خود را جلب کرده است. KX-TG3611 به عنوان یک دستگاه سبک و البته مقرون به صرفه نیز شناخته می‌شود.

همان‌طور که همه ما می‌دانیم، برای بسیاری از مشتریان، قیمت یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای انتخاب هر محصولی، محسوب می‌شود. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که در کنار قابلیت‌ها و کیفیت، به قیمت تلفن بیسیم هم نیم‌نگاهی دارید؛ نباید در خرید 3611 تردیدی به خود، راه بدهید.

کیفیت صدای مناسب، یکی از مهم‌ترین و درخشان‎‌ترین ویژگی‌های تلفن بیسیم KX-TG3611 به شمار می‌رود. اولین و اصلی‌ترین انتظاری که ما از ی دستگاه تلفن ثابت داریم، کیفیت بالای مکالمه و صدای عالی است. خوشبختانه، تلفن 3611 از این لحاظ، در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد.

 

یکی دیگر از قابلیت‌های متمایز این تلفن، حالت "Night Mode" است. این ویژگی سبب می‌شود تا بتوانید در زمان استراحت یا خواب، تلفن را در حالت سکون یا بی‌صدا قرار دهید. (البته بسیاری دیگر از مدل‌های بیسیم پاناسونیک هم، از Night Mode یا حالت شب، برخوردار هستند)

آلارم یا ساعت هشدار، یکی دیگر از امتیازات تلفن KX0TG3611 محسوب می‌شود. اگرچه امروزه استفاده از ساعت هشدار تلفن‌های همراه، بسیار رایج است؛ اما یک تلفن بیسیم که بتواند در ساعتی مشخص، شما را بیدار کند هم خالی از لطف نیست.

وقتی صحبت از تلفن بیسیم می‌شود، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که مشتریان به آن اهمیت زیادی می‌‌دهند، وزن گوشی بیسیم است. هرچقدر که تلفن شما سبک‌تر باشد، مکالمه با آن نیز به همان نسبت آسان‌تر می‌شود؛ زیرا دست شما در طول زمان گفتگو، فشار کمتری را تحمل کرده و خسته نمی‌شود. تلفن 3611 تنها 252 گرم وزن دارد و از این نظر ، یکی از مدل‌های درخشان ساخت شرکت پاناسونیک، محسوب می‌شود.

دسترسی سریع به مخاطبین هم در تلفن 3611 به‌راحتی فراهم شده است. این مدل بیسیم، دارای یک دفترچه تلفن مخاطبین است که می‌توانید تا سقف 50 شماره مجزا را در آن ذخیره کنید. این کار باعث می‌شود که برای هر بار تماس با آن‌ها، نیاز به شماره‌گیری مجدد نداشته باشید.

با کوچک شدن منازل و آپارتمانی شدن سبک زندگی، یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد، کمبود فضا در خانه است. خوشبختانه شما برای نگه‌داری و استقرار تلفن KX-TG3611 نیاز به اشغال هیچ‌گونه فضایی ندارید؛ زیرا این مدل، قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد.

متاسفانه تلفن 3611 فاقد نور صفحه کلید است؛ این ویژگی سبب می‌شود تا در تاریکی، نتوانید به راحتی، اقدام به شماره‌گیری کنید. اما با این وجود، حتی این اشکال نیز نمی‌تواند قابلیت‌های فراوان آن را زیر سوال ببرد.

یکی دیگر از معایب این تلفن، عدم برخورداری از منشی تلفنی است. البته این مورد هم کاملا قابل توجیه است؛ زیرا تقریبا هیچ‌کدام از تلفن‌های هم‌رده با 3611، از این قابلیت برخوردار نیستند. در صورتی که منشی تلفنی برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است، باید به سراغ مدل‌های بالاتر از تلفن‌های بیسیم بروید. البته طبیعی است که این مدل‌ها، نسبت به KX-TG3611 از قیمت گران‌تری برخوردار هستند!

باتری تلفن 3611 هم در میان محصولات هم‌رده، قابل قبول است و می‌تواند تا 5 ساعت، شارژدهی مکالمه داشته باشد. البته مدل‌های بالاتر پاناسونیک، ممکن است تا 18 ساعت نیز شارژدهی داشته باشند؛ اما ما در حال صحبت در رابطه با یک تلفن مقرون به صرفه هستیم و طبیعتا، 5 ساعت شارژدهی، مدت زمان بدی برای KX-TG3611 به شمار نمی‌رود.

برد یا آنتن دهی گوشی بیسیم، یکی دیگر از مواردی است که معمولا، خریداران در زمان انتخاب تلفن بیسیم، به آن توجه زیادی نشان می‌دهند. تقریبا می‌توان ادعا کرد که اکثر تلفن‌های بیسیم ساخت پاناسونیک، در فضاهای بسته تا 50 متر و در محیط‌های باز، تا 300 متر آنتن دهی دارند. (می‌توانید گوشی بیسیم را در منزل، تا 50 متر از دستگاه پایه فاصله داده و کماکان، امکان مکالمه برای شما فراهم باشد.)

از دیگر قابلیت‌های مهم تلفن KX-TG3611 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت شماره گیری مجدد (Redial)
  • برخورداری از شماره گیری سریع (Speed Dial)
  • قابلیت انتقال یا دایورت تماس
  • دارای نمایشگر دو سطری
  • برخورداری از بلندگوی دیجیتال
  • ابعاد و وزن کاملا مناسب

در صورتی که قصد خرید این تلفن بیسیم را دارید؛ باید بدانید که 3611 از هیچ‌کدام از قابلیت‌های زیر برخوردار نیست:

  • منشی تلفنی
  • روم مانیتورینگ
  • مکالمه از طریق دستگاه پایه
  • شماره گیری از طریق دستگاه پایه
  • برگزاری کنفرانس صوتی
  • جک هدفون
  • نور صفحه کلید

در مجموع می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که قابلیت‌های تلفن KX-TG3611 با توجه به قیمت بسیار مناسبش، کاملا قابل قبول محسوب می‌شوند.

معرفی تلفن KX-TG3711

قبل از هر چیز، باید بدانید که تلفن KX-TG3711 یک مدل بیسیم کاملا مقرون به صرفه از محصولات شرکت پاناسونیک، به شمار می‌رود. اما نکته جالب اینجاست که در عین داشتن قیمت بسیار مناسب، تلفن پاناسونیک 3711 قابلیت‌های متعددی را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

همانند 3611، تلفن بیسیم KX-TG3711 هم در کشور مالزی ساخته شده و به بازار عرضه می‌شود. یکی از قابلیت‌های درخشان این تلفن، تنظیم صدای مکالمه است. در حقیقت، شما می‌توانید با توجه به میزان سر و صدای محیط، صدای مکالمه را کم یا زیاد کنید.

خوشبختانه صفحه نمایش 3711 کاملا نورانی و روشن است و همین عامل، سبب می‌شود تا در مواقعی که محیط، از نور کافی برخوردار نیست، به‌راحتی، بتوانید اقدام به شماره گیری نمایید. این قابلیت برای برقراری تماس‌های تلفنی در شب، بسیار مفید و کارآمد است.

بلندگوی دیجیتال یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این تلفن بیسیم محسوب می‌شود. 3711 از سیستم بلندگوی FHSS استفاده می‌کند و همین عامل، کیفیت آن را شکل قابل ملاحظه‌ای، افزایش می‌دهد. شاید قبلا هم اسم اکولایزر به گوشتان خورده باشد؛ با استفاده از این قابلیت، می‌توانید به راحتی، صدای زنگ تلفن را تنظیم کنید. این کار سبب می‌شود که زنگ خوردن تلفن بیسیم، موجب مزاحمت و آزار و اذیت دیگران نشود.

معرفی و مقایسه تلفن پاناسونیک ۳۶۱۱ و ۳۷۱۱

از نظر ظاهری نیز شرکت پاناسونیک، تنوع مناسبی را برای تلفن 3711 در نظر گرفته است. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نظر شخصی خود، یکی از دو رنگ سفید یا سیاه را برای خرید این مدل تلفن بیسیم انتخاب کنید.

متاسفانه گوشی بیسیم تلفن 3711 در حدود 500 گرم وزن دارد و همین عامل، ممکن است مقداری دست شما را در زمان مکالمه، خسته کند. البته مطمئن باشید که حتی این مشکل نیز نمی‌تواند شما را از خرید این تلفن باکیفیت و خوش‌ساخت، منصرف کند.

شما می‌توانید تا 100 شماره مختلف را در دفترچه مخاطبین تلفن 3711 ذخیره کنید. این کار باعث می‌شود تا شماره‌گیری شما با استفاده از این مدل بیسیم، سریع‌تر شده و مجبور نباشید هر بار، شماره تماس مخاطبین پرتکرار خود را وارد کنید.

باتری این تلفن در میان محصولات هم‌رده، از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است. در صورتی که گوشی بیسیم 3711 را به صورت کامل شارژ کنید، می‌توانید تا 10 ساعت، روی شارژدهی آن حساب کنید. برای حفظ کیفیت باتری این تلفن، توصیه می‌کنیم که اجازه دهید تا شارژ آن به طور کامل تمام شود و سپس، دوباره آن را روی دستگاه پایه قرار دهید.

تذکر: یکی از اشتباهاتی که کاربران تلفن‌های بیسیم انجام می‌دهند، این است که بعد از اتمام هر مکالمه، گوشی بیسیم را برای شارژ شدن، دوباره روی دستگاه پایه قرار می‌دهند. لطفا شما از این دسته افراد نباشید!

نمایشگر باکیفیت و 1.8 اینچی تلفن KX-TG3711 سبب می‌شود تا به راحتی بتوانید ارقام نمایش داده شده روی آن را تشخیص دهید. صفحه کلید این مدل نیز از وضوح مناسبی برخوردار بوده و کلیدهای آن، به راحتی قابل مشاهده و تمایز هستند.

همانند سایر تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، تلفن 3711 نیز دارای برد یا آنتن دهی مناسبی است. در فضاهای بسته مانند منازل، می‌توانید تا 50 متر از دستگاه پایه فاصله گرفته و هم‌چنان به مکالمه ادامه دهید. البته این فاصله در محیط‌های باز، به 300 متر افزایش پیدا می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های تلفن بیسیم KX-TG3711 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان اتصال به دیوار
  • برخورداری از قابلیت مکالمه و شماره گیری از طریق دستگاه پایه
  • برخورداری از کالر آیدی
  • برخورداری از قابلیت شماره گیری مجدد
  • دارای بلندگوی دیجیتال

قابلیت‌های زیرف در تلفن 3711 موجود نیستند:

  • منشی تلفنی
  • روم مانیتورینگ
  • جک هدفون
  • ضبط مکالمه
  • شماره گیری سریع (Speed Dial)
  • کنفرانس صوتی

اگر قابلیت‌های تلفن KX-TG3711 را با قیمتش مقایسه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که کاملا ارزش پولی که برای پرداخت خواهید کرد را دارد.

مقایسه تلفن پاناسونیک 3611 و 3711

بعد از معرفی جداگانه‌ تلفن‌های KX-TG3711 و KX-TG3611 اکنون نوبت به مقایسه این دو مدل محبوب می‌رسد:

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هر دو تلفن، در رده محصولات مقرون به صرفه و باکیفیت پاناسونیک قرار می‌گیرند؛ اما تفاوت‌هایی هم با یک‌دیگر دارند:

از نظر قیمت، تلفن 3711 از مدل 3611 گران‌تر است. دقیقا به همین خاطر است که قابلیت‌های آن نیز بیشتر بوده و از کیفیت بالاتری هم برخوردار است.

بیشتر بخوانید : جدیدترین تلفن بیسیم پاناسونیک 2020

از نظر شارژدهی باتری، تلفن 3711 از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به 3611 برخوردار است. شواهد و بررسی‌ها نشان می‌‌دهند که باتری 3711 تقریبا 2 برابر، بهتر از 3611 عمل می‌کند.

صفحه کلید KX-TG3711 نورانی است؛ در حالی که این قابلیت در 3611 وجود ندارد.

دفترچه مخاطبین 3711 می‌تواند 100 شماره را ذخیره کند؛ اما این تعداد در 3611، به 50 شماره کاهش می‌یابد.

تلفن 3711 امکان شماره گیری و تماس از طریق دستگاه پایه را برای شما فراهم می‌کند؛ در حالی که هیچ‌کدام از این دو قابلیت، در 3611 وجود ندارند.

هر دو مدل، در ویژگی‌های زیر مشترک هستند:

  • قابلیت اتصال به دیوار
  • امکان شماره گیری مجدد
  • ساخت کشور مالزی
  • برد یا آنتن‌دهی
  • قابلیت انتقال تماس
  • بلندگوی دیجیتال
  • کیفیت صدای مناسب

با توجه به مقایسه قابلیت‌های این دو تلفن، به این نتیجه می‌رسیم که مدل KX-TG3711 از نظر قابلیت‌ها، در وضعیت بهتری نسبت به KX-TG3611 قرار دارد.

معرفی و مقایسه تلفن پاناسونیک ۳۶۱۱ و ۳۷۱۱

کلام پایانی

نه تنها تلفن‌های 3611 و 3711، بلکه تمامی تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. بنابراین، انتخاب یک مدل از میان انواع مختلف این دستگاه‌ها، تنها به انتظارات شما از یک تلفن بیسیم و البته بودجه‌ای که برای خرید کنار گذاشته‌اید، بستگی دارد.

انتخاب یک تلفن بیسیم پاناسونیک، می‌تواند خیال شما را برای مدت‌های طولانی، از داشتن یک تلفن باکیفیت و خوش‌ساخت، راحت کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top